Porumbeu, la 2 Jan 2008, 01:48, a spus:
Ai vazut pe cineva cu dacie 1300/1310 sa stea sa desfaca carburatorul de fiecare data cand nu mai merge cu masina ? Eu zis ca nu tre' sa-l desfaci.
Deoarece l-am desfacut (o data) ca sa-i modific arcul de revenire al ``clapetei) am constatat ca sunt mult mai ``firave`` decat cele de la carburatorul de dacia. De aceea m-am stresat..... Arcul l-am modificat ca imi trebuiau 10KgF(!!!) sa il deschid la max. Am reusit sa-l ``duc`` la 3KgF, si acum e OK pt servoul meu de 6KgF...
Deasemenea marele dubiu este urmatorul: Daca il desfac mai des sa-l curat, prin strangeri repetate, patesc acelasi lucru, le pot distruge.... Deja amprentele de la prima si a doua strangere, desi am cautat sa ``corespunda`` prin pozitionarea cat mai exacta a lor, amprentele spun, sunt accentuate.
Pt Silviu: Chiar mi-ar placea sa fie cum spui tu, ca nu as mai avea treaba... Cat despre chestia cu ``membranele uscate``, asta e verificat, si asa este, odata state mult timp se crapa si se distrug. Beleaua e ca cele din carburator, dupa cum le-am vazut eu, sunt dintr-un material(cauciuc) mult mai subtire si pare mai firav decat cel de la membrana de spritz sau de pompa de benzina mecanica de la dacia...
Aceasta postare a fost editata de HESS: 02 January 2008 - 10:58 AM