Volvo-reconstructie! Crazy frog Adaptare sistem propulsie si directie
#273
Postat 14 June 2009 - 05:34 PM
Salut George, abia acum am vazut subiectul. Ti-a iesit foarte bine.
Am si eu coca virgina de Graupner Volvo din 2007 dar nu prea am avut timp de ea. Cred ca topicul tau o sa ma impulsioneze ca de doi ani strange praful in balcon.
Initial doream sa o propulsez cu doua motoare Graupner Speed 540BB de 95W (unul e de ceva vreme la tine) dar apoi m-am gandit ca un singur motor mai mare ar fi mai eficient. Am achizitionat un sistem Robbe Z-drive, un motor de navo LRP Climax (brushed seria 600) de 210W, un tub cu bucse de bronz si O-ring si inca o elice de 35mm (mai mica decat cea inclusa cu Z-drive). Acumulatorul este LiPo 3 celule 4000mAh iar regulatorul un Hype cu MOS -urile schimbate ca sa duca ~ 55A.
Referitor la sistemul de propulsie am temerea ca articulatia cardanica de la Z-drive nu va rezista in curbe. Este posibil ca sistemul Z-drive sa nu asigure o tinuta de drum prea buna ?
Altfel sper sa nu fi facut vreo gresala in alegerea propulsiei, trebuie sa recunosc ca la navo sunt incepator (chiar foarte incepator deoarece inca nu am dat nimic la apa chiar daca in afara de Volvo mai am un velier Comtesse si un submarin Sharcoon dar toate sunt in diverse stadii de constructie).
Am si eu coca virgina de Graupner Volvo din 2007 dar nu prea am avut timp de ea. Cred ca topicul tau o sa ma impulsioneze ca de doi ani strange praful in balcon.
Initial doream sa o propulsez cu doua motoare Graupner Speed 540BB de 95W (unul e de ceva vreme la tine) dar apoi m-am gandit ca un singur motor mai mare ar fi mai eficient. Am achizitionat un sistem Robbe Z-drive, un motor de navo LRP Climax (brushed seria 600) de 210W, un tub cu bucse de bronz si O-ring si inca o elice de 35mm (mai mica decat cea inclusa cu Z-drive). Acumulatorul este LiPo 3 celule 4000mAh iar regulatorul un Hype cu MOS -urile schimbate ca sa duca ~ 55A.
Referitor la sistemul de propulsie am temerea ca articulatia cardanica de la Z-drive nu va rezista in curbe. Este posibil ca sistemul Z-drive sa nu asigure o tinuta de drum prea buna ?
Altfel sper sa nu fi facut vreo gresala in alegerea propulsiei, trebuie sa recunosc ca la navo sunt incepator (chiar foarte incepator deoarece inca nu am dat nimic la apa chiar daca in afara de Volvo mai am un velier Comtesse si un submarin Sharcoon dar toate sunt in diverse stadii de constructie).
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 14 June 2009 - 05:36 PM
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
TEL. 0726.191.725
#274
Postat 04 August 2009 - 10:41 AM
Am mai facut ceva probe...calitatea e slabuta la primul film... http://www.youtube.c...h?v=z39MMDWvu_o
celalalt nu s-a incarcat...revin :(
celalalt nu s-a incarcat...revin :(
Aceasta postare a fost editata de george10: 04 August 2009 - 10:41 AM
Cu Stima George J.
tel.0724686263
tel.0724686263
#276
Postat 06 August 2009 - 12:21 PM
george10, la Aug 4 2009, 12:00 PM, a spus:
Si celalalt "clip" :
http://www.youtube.c...h?v=uFFOc7thFw0
Aici trebuie mutat centrul un pic mai in fata ... :)
http://www.youtube.c...h?v=uFFOc7thFw0
Aici trebuie mutat centrul un pic mai in fata ... :)
Acum sper sa mearga....
Cu Stima George J.
tel.0724686263
tel.0724686263
#277
Postat 07 August 2009 - 12:26 AM
ERASER, la Jun 14 2009, 06:34 PM, a spus:
Referitor la sistemul de propulsie am temerea ca articulatia cardanica de la Z-drive nu va rezista in curbe. Este posibil ca sistemul Z-drive sa nu asigure o tinuta de drum prea buna ?
Z drive ajuta la manevrabilitate in special daca ai motoare mai putin puternice si respectiv viteza mica. Cu motoare mai mari ai probleme.
Si indiferent de motor se conduce diferit fata de un model cu cirma normala.
Cardan este mai putin fiabil dar la folosire normala e ok ... acum depinde si de cardan.