Volvo-reconstructie! Crazy frog Adaptare sistem propulsie si directie
#3
Postat 05 December 2007 - 03:38 PM
Astept pareri pertinente si ajutor!
Imagini atasate
tel.0724686263
#5
Postat 05 December 2007 - 08:28 PM
desi prima impresie este ceva de genu:"mama sa vezi cum fuge asta", dupa ce am mesterit la ea si m-am chinuit sa o si vopsesc(deh..., macar design-ul sa fie mai atragator), rezultatul a fost catastrofal. :D
bine, macar a fost si ea buna la recuperat ceva barcute dar cam atat.
acum motorizarea pe care am incercat-o eu a fost asa:
- un venti 600(cu pack de 8 celule a cedat si psihic si fizic)
- un motor auto (habar nu am ce marca e) dar destul de bun care a supravietuit si merge in continuare
- un bl de aero cu elice de aero(ceva in genul hidroglisorului), ansamblul respectiv merge dar pe avion, pe barca nu :D
poate merge mai bine varianta eco(din cate stiu eu si varianta originala, adica volvo ala de la mama lui, asa era).
daca vrei sa o faci offshore, incearca un bl, dar ceva pternic (cel mai bun e ala pe care ti-l permiti), cand am incercat eu avea tendinte sa se ridice dar parea ca nu are motorul suficienta forta.
nu stiu cat ti-am fost de ajutor, dar sper sa nu te fi demoralizat.
incearca si tu ce varianta vrei(sa sari peste partea cu motor si elice de aero http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif ) ca iarna e lunga si poate ai si timp sa migalesti la ea.
#6
Postat 05 December 2007 - 08:55 PM
``Barcuta ``ta are 700/300mm, deci iti permite mai multe tipuri de ``combinatii`` (tip motor, numar de acumulatori, etc). Ce sfat iti dau: nu te grabi, fa-ti bine calculele de cati bani dispui pt ca o motorizare, deci implicit performantele sunt in functie de bani! Nu poti face BL-uri in bucatarie... Sa nu faci ce am facut eu, ca sa ma vad cu modelul pe apa am plecat pas cu pas de la 540; 550;venti 660;600hs/bb, cobalt, BL acum, plus 3 tipuri de acu, ca bagi bani multi si ramai cu o gramada de motoare noi, deci bani aruncati
Deci sfatul meu: 1. Electrica
2. Fa-ti calculele (cati bani dispui/vei dispune pt ESC+motor)
Apoi vorbim....
De acumulatori, mai tarziu, barca sa fie tare, ca acu ii schimbi tu...
Era sa uit : daca gasesc filmuletul, vei vedea ca fuge si tare si are si stabilitate! Curaj sa ai, vei vedea... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
#7
Postat 05 December 2007 - 09:17 PM
#8
Postat 05 December 2007 - 09:26 PM
scm_ro, la 5 Dec 2007, 21:17, a spus:
Baga un BL la minim 3000 ture/V, si 10...12 NiCd sau NiMH, sau un 3 LiPo.
#9
Postat 05 December 2007 - 09:30 PM
barca este destul de grea si din ce am experimentat pana acum cu periatele a mers cel mai bine cu un motor fortos cu putine ture si elice mare
#10
Postat 05 December 2007 - 09:36 PM
Depinde de motorizare numai, ca stabilitate/manevrabilitate e OK:
http://www.youtube.c...h?v=vsK_CFYdTTc
http://www.youtube.c...h?v=agZ4qRCFlO8
http://www.youtube.c...h?v=Pj9Ys9OA4Dc
Aceasta postare a fost editata de HESS: 05 December 2007 - 09:49 PM
#12
Postat 05 December 2007 - 09:48 PM
scm_ro, la 5 Dec 2007, 21:46, a spus:
Nu conteaza, cele electrice pot fi si mai rapide, dar le-am pus ca sa inteleaga omul ca e un model stabil, manevrabil... Motorizarea, deci viteza, in functie de posibilitatea fiecaruia. (...banii http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif )
#14
Postat 05 December 2007 - 09:54 PM
HESS, la 5 Dec 2007, 21:36, a spus:
Depinde de motorizare numai, ca stabilitate/manevrabilitate e OK:
http://www.youtube.c...h?v=vsK_CFYdTTc
http://www.youtube.c...h?v=agZ4qRCFlO8
http://www.youtube.c...h?v=Pj9Ys9OA4Dc
scuze,H.nu este acelasi model,are dreptate scm
#15
Postat 05 December 2007 - 09:58 PM
scm_ro, la 5 Dec 2007, 21:52, a spus:
Pana nu o ridici nu ai viteza!!! Trebuie motor puternic (ca e grea), turatie (ca sa ai viteza), si sa gasesti elicia cea mai ``optima``. ((nu cred ca ai schimbat unghiul tubului)) Deci putere si turatii... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
daca ``ridica prea mult nasul``, vezi cu centrul de greutate... du-te mai in fata cu acu.
#16
Postat 05 December 2007 - 09:59 PM
aflo, la 5 Dec 2007, 21:54, a spus:
HESS, la 5 Dec 2007, 21:36, a spus:
Depinde de motorizare numai, ca stabilitate/manevrabilitate e OK:
http://www.youtube.c...h?v=vsK_CFYdTTc
http://www.youtube.c...h?v=agZ4qRCFlO8
http://www.youtube.c...h?v=Pj9Ys9OA4Dc
scuze,H.nu este acelasi model,are dreptate scm
Acelasi in ce sens? Ultima e chiar identica (coca).
Aceasta postare a fost editata de HESS: 05 December 2007 - 10:04 PM
#17
Postat 05 December 2007 - 10:01 PM
scm_ro, la 5 Dec 2007, 21:52, a spus:
sau ai putea folosi aripioare in cazul asta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
#18
Postat 05 December 2007 - 10:05 PM
VanPulov, la 5 Dec 2007, 22:01, a spus:
scm_ro, la 5 Dec 2007, 21:52, a spus:
sau ai putea folosi aripioare in cazul asta :D
Corect, ti-o lasa de bot, dar ia din viteza http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de HESS: 05 December 2007 - 10:06 PM
#20
Postat 05 December 2007 - 10:17 PM
HESS, la 5 Dec 2007, 22:05, a spus:
VanPulov, la 5 Dec 2007, 22:01, a spus:
scm_ro, la 5 Dec 2007, 21:52, a spus:
sau ai putea folosi aripioare in cazul asta :D
Corect, ti-o lasa de bot, dar ia din viteza http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
avantaje si dezavantaje........
#21
Postat 05 December 2007 - 10:30 PM
de ce spun asta:
1.nu am inteles care e problema cu stabilitatea!
2.cum fac sistemul de carma?(as avea o rugaminte la dl.HESS daca are o poza din spatele barcii,sa am macar idee cum a fost originalul!)
3.cum rezolv tractiunea(motorizarea?(am ceva motoare)
scm_ro Scris la 5 Dec 2007, 21:52
--------------------------------------------------------------------------------
"ca stabilitate si manevrabilitate e ok, singura ei problema e ca nu se ridica de spate , cel putin a mea, ridica nasul foarte sus, de asta vreau sa incerc eco"
scuze dar nu am inteles ce este cu "eco"!ce motor ai pe ia?ceva detalii daca se poate "scm_ro"?
4.ceva detalii despre constructia carmei daca aveti...am sa incerc sa confectionez ceva sa vad ce iese pun maine poze!
Multumesc pt ajutor si sfaturi!Cu stima George
tel.0724686263
#25
Postat 05 December 2007 - 11:16 PM
1. Citeste pt inceput multe subiecte de pe la ``navo de viteza`` ca sa-ti intri ``in mana``. Nu poate nimeni sa-ti faca modelul online.
2. Cu stabilitatea nu ai ce sa ai, iti explicam ca aceasta coca este stabila, dar o sa faci niste reglaje ale centrului de greutate la final...(se muta acumulatorii mai in fata sau in spate (....)
3. viteza la care vei ajunge, este in functie de banii pe care o sa-i investesti in motor, ESC iar apoi acumulatori.
Ti-as arata cum arata ceea ce te intereseaza, dar e demontat acum...
Era sa uit: aici nu suntem Dl cutare sau Dl cutare, aici suntem toti amici, deci vorbim la pertu, OK?
Ramanem deschisi sa te ajutam cum putem... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Imagini atasate
#27
Postat 05 December 2007 - 11:27 PM
HESS, la 5 Dec 2007, 23:16, a spus:
1. Citeste pt inceput multe subiecte de pe la ``navo de viteza`` ca sa-ti intri ``in mana``. Nu poate nimeni sa-ti faca modelul online.
2. Cu stabilitatea nu ai ce sa ai, iti explicam ca aceasta coca este stabila, dar o sa faci niste reglaje ale centrului de greutate la final...(se muta acumulatorii mai in fata sau in spate (....)
3. viteza la care vei ajunge, este in functie de banii pe care o sa-i investesti in motor, ESC iar apoi acumulatori.
Ti-as arata cum arata ceea ce te intereseaza, dar e demontat acum...
Era sa uit: aici nu suntem Dl cutare sau Dl cutare, aici suntem toti amici, deci vorbim la pertu, OK?
Ramanem deschisi sa te ajutam cum putem... :D
ce e in poza sunt ale tale ? :D
ca m-ar interesa ceva......
#30
Postat 06 December 2007 - 09:38 AM
diferente enorme in constructie, seamana dar nu rasare.
supramotorizarea nu e o solutie intotdeauna, si un trabant cu motor de lamborghini fuge dar tot trabant ramane.
la partea de stabilitate e ok, dar nu stiu ce sa zic, spor la munca dar nu te astepta la rezultate prea mari fara investitii pe masura(asta insemnand supramotorizarea).
bafta