Vreau sa spun ca spre surprinderea mea aceasta masina se prezinta incredibil de bine (vreau o spaga, vreau o spaga), atat din pct. de vedere tehnic cat si al rezistentei.
Robusta, doua servo-uri pe directie, ful reglabila, o poti adapta atat ptr. pista, rally sau off-road.
Ful rulmentata, diferential fata-spate plus central.
Ce nu-mi place, meterialul folosit la pinioanele diferentialelor, dar exista posibilitatea inlocuirii lor cu unele metalice (ceva banuti in plus).
Am achipat-o cu un motor termic de 3.5 cc, 2.4 Hp, 10 ferestre de transfer, produs de CMB.
Cei care au fost prezenti duminica pe pista au vazut-o in actiune, pacat ca nu am cauciucuri cu tinte.
Pagina 1 din 1
Test de anduranta Rally - MANTUA 1/8
#4
Postat 16 December 2002 - 03:38 PM
Da nu poti sa faci ceva cu diferentialele alea ca pierzi foarte multa tractiune.
Incearca(daca se poate)sa le stringi mai mult.
In rest masina merge ok.
Bog
Incearca(daca se poate)sa le stringi mai mult.
In rest masina merge ok.
Bog
#5
Postat 16 December 2002 - 04:28 PM
Bog,
i-mi permit sä fac o remarcä la " srtringe dierentialul mai mult ". 4x4 cu difertial intermediar face intradevär pläcere iar tinuta de stradä, pardon pistä, este mai pläcutä decit la 4x4 cu legäturä directä intre punti. Incearcä sä montezi pe axul satelitilor un arc cu douä shaibe care. Arcul reduce rotirea liberä pe ax in functie de rigiditate. Obtii un diferential " autoblocant " cu grad de auroblocare reglabil ( prin täria arcului folosit )
Aceastä solutie uzeazä diferentialul mult mai putin decit dacä reglajul se face prin "stringere"
Rezultatele se väd cel mai bine la diferentialul intermediar. pierderea de putere prin patinarea rotilor din fatä la demaraj scade in functie de gradul de autoblocare al difertialului intermediar.
i-mi permit sä fac o remarcä la " srtringe dierentialul mai mult ". 4x4 cu difertial intermediar face intradevär pläcere iar tinuta de stradä, pardon pistä, este mai pläcutä decit la 4x4 cu legäturä directä intre punti. Incearcä sä montezi pe axul satelitilor un arc cu douä shaibe care. Arcul reduce rotirea liberä pe ax in functie de rigiditate. Obtii un diferential " autoblocant " cu grad de auroblocare reglabil ( prin täria arcului folosit )
Aceastä solutie uzeazä diferentialul mult mai putin decit dacä reglajul se face prin "stringere"
Rezultatele se väd cel mai bine la diferentialul intermediar. pierderea de putere prin patinarea rotilor din fatä la demaraj scade in functie de gradul de autoblocare al difertialului intermediar.
Mesterica, pe ce pune mina strica.
#7
Postat 17 December 2002 - 01:18 PM
Corsair4U, imi place ce spui tu acolo cu arculetzu, dar nu reusesc sa-mi imaginez pana la capat cum vine treaba. Pune si tu un desen micutz... sa inteleg unde poti pune arcul cela....
Nu uzeaza mai tare diferentialul, montajul aditional?
alexella
Nu uzeaza mai tare diferentialul, montajul aditional?
alexella
Oriunde vei merge, acolo vei ajunge............
#9
Postat 17 December 2002 - 07:21 PM
La diferendialul de typ Tamyia problema nu poate fi rezolvatä cu arcul. Unele diferentiale au trei sateliti si atunci frinarea satelitor ce poate face prin montarea unor mici shaibe de cauciuc sau sau garnituri de amortizoare precum in cazul de fatä. Grosimea schaibelor de cauciuc am ales-o in functie da carcasä.
Sänätate
Sänätate
Mesterica, pe ce pune mina strica.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1