Salutare !
As vrea sa va intreb daca la un navo de viteza cu mot. brushless la care folosesc un regulator de aero adaptat are importanta prezenta franei ( deci frana e activata in momentul de fata ) in ce masura conteaza in felul cum se comporta modelul prezenta sau absenta (dezactivarea ) franei ? Deci in concluzie la un navomodel e mai bine cu frana activata sau cu ea scoasa ? Avantaje sau dezavantaje ? Regulatorul in cauza e un DYNAM 60A.
Pagina 1 din 1
regulator de aero pt. navo cu frana sau fara frana ?
#2
Postat 03 July 2007 - 08:16 AM
Nare nici-o treaba ...daca ai frana pusa sar putea sa traga intr-o parte cand opresti din viteza mare, atata tot... :D
Am uitat...daca esti in full gaz si pui frana brusc si ai acc puternici sar putea sa se arda regulatorul pt. ca ,creste curentul instantaneu si sar putea sa depaseasca puterea regulatorului.... :D frana se foloseste la aero... :D
Am uitat...daca esti in full gaz si pui frana brusc si ai acc puternici sar putea sa se arda regulatorul pt. ca ,creste curentul instantaneu si sar putea sa depaseasca puterea regulatorului.... :D frana se foloseste la aero... :D
Aceasta postare a fost editata de Calu2: 03 July 2007 - 08:31 AM
Cred ca am mai trosnit ceva!!!Cand vorbesc aiurea este Robotul...
#3
Postat 03 July 2007 - 10:36 AM
Deci sa inteleg ca totusi ar fi mai bine sa scot frina ? Dar cu cut-off-ul cum ramane ca zice ca daca ai frana activata iti opreste brusc cand se descarca acumulatorul ( mai ales la LiPo e pericol ) iar daca o ai dezactivata se opreste treptat ? Pai nu exista riscul la LiPo cand ai frana scoasa si se opreste treptat ca tensiunea sa apuce sa scada sub pragul de 2,75V pe celula ? sau deja regulatorul "miroase" cand se apropie de valoarea 2,75 sau care o fi si chiar cu frana scoasa se opreste de tot si nu pune in pericol LiPo-ul?
Vicentiu
Tel. 0728286170
Tel. 0728286170
#4
Postat 03 July 2007 - 10:58 AM
Daca ai cut off se opreste brusc si acolo ai ramas, tre sa mai astepti putin si mai daun zvc pana ajungi la mal daca ai noroc... :D ....daca nu faci acc praf...
Aceasta postare a fost editata de Calu2: 03 July 2007 - 11:02 AM
Cred ca am mai trosnit ceva!!!Cand vorbesc aiurea este Robotul...
#6
Postat 03 July 2007 - 01:15 PM
cu cut off-ul treaba e relativa. La prima avertizare(oprire) se intampla cand tensiunea din accu scade sub un anumit prag , asta cand viteza e maxima si curentul tras din accu e direct proportional. Cand opresti, nemaiexistand consumator, tensiunea pe accu creste peste pragul cut off-ului. Cu o viteza mica, cu mansa undeva la jumate o sa te lese sa aduci barca la mal, totul e sa nu-i dai cat sa-ti blocheze din nou.
If the boat doesnt fly, dont buy!!!
Arata acest topic
Pagina 1 din 1