Pagina 1 din 1
Constructie hydroflyer
#1
Postat 12 June 2007 - 06:27 PM
Poate sa ma ajute si pe mine cineva va rog, cu executia acestui kit din depron?
Nu stiu unde sa postez asta si imi cer scuze daca am postat gresit.
P.S. Am fisierul in format vector (corel)
http://images-team.ro/guest/hydro.jpg
Nu stiu unde sa postez asta si imi cer scuze daca am postat gresit.
P.S. Am fisierul in format vector (corel)
http://images-team.ro/guest/hydro.jpg
Omul cu adevarat bun e cel care ar fi putut fi rau si nu a fost.
#2
Postat 12 June 2007 - 10:56 PM
pai scoti la imprimanta, dcupezi ,lipesti pe depron sablonul si decupezi.Apoi le unesti conform instrctiunilor.Depron e bine sa folosesti de 6mm, doar la suprafetele curbe poti folosi de 3mm
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"
Team Aeropower
#7
Postat 20 June 2007 - 10:41 AM
Multumesc Valteras pentru sfat. Mi-a luat cineva depronu' sa il taie ieri. Prefer sa nu tai la cutter http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif .
Inca...
Inca...
Omul cu adevarat bun e cel care ar fi putut fi rau si nu a fost.
#9
Postat 21 June 2007 - 08:02 AM
Iti recomand calduros sa folosesti trei AV (ampenaje verticale). Adica sa mai pui unul in mijloc, pt. a rigidiza AO.
Daca nu, atunci macar pune un lonjeron de carbon plat (de ala de se foloseste pe la ShockFlyer-e) in lungul AO.
Oricum, pt. a stabiliza geometric paralelogramul format din AO si (cele doua) AV, tre sa mai pui niste diagonale din tija de carbon, cat mai subtire cu putinta (0,5-1mm).
Mai da o privire pe la vechiul subiect, ala cu "Toate intr-una...", sau cum s-o fi numind...
Io, acum as ranforsa si laterala flotorului, aia care e dintr-o bucata.
Dubleaz-o pe interior cu depron de 3 sau macar dubleaz-o cu un straif de depron de 6, la partea superioara.
Flororul suporta toate abuzurile unei aterizari/amerizari mai dure.
Io am pus o carpeala de carbon (vezi subiectul ala vechi), dupa ce le-am cam abuzat. Acum, am pus si pe punte, baghete de balsa...
Daca nu, atunci macar pune un lonjeron de carbon plat (de ala de se foloseste pe la ShockFlyer-e) in lungul AO.
Oricum, pt. a stabiliza geometric paralelogramul format din AO si (cele doua) AV, tre sa mai pui niste diagonale din tija de carbon, cat mai subtire cu putinta (0,5-1mm).
Mai da o privire pe la vechiul subiect, ala cu "Toate intr-una...", sau cum s-o fi numind...
Io, acum as ranforsa si laterala flotorului, aia care e dintr-o bucata.
Dubleaz-o pe interior cu depron de 3 sau macar dubleaz-o cu un straif de depron de 6, la partea superioara.
Flororul suporta toate abuzurile unei aterizari/amerizari mai dure.
Io am pus o carpeala de carbon (vezi subiectul ala vechi), dupa ce le-am cam abuzat. Acum, am pus si pe punte, baghete de balsa...
Aceasta postare a fost editata de Valteras: 21 June 2007 - 08:06 AM
Orice pas inainte e un shut in fund!
#10
Postat 21 June 2007 - 08:15 AM
Valteras, la 21 Jun 2007, 08:02, a spus:
Io, acum as ranforsa si laterala flotorului, aia care e dintr-o bucata.
Dubleaz-o pe interior cu depron de 3 sau macar dubleaz-o cu un straif de depron de 6, la partea superioara.
Dubleaz-o pe interior cu depron de 3 sau macar dubleaz-o cu un straif de depron de 6, la partea superioara.
Cam asa:
Imagini atasate
Orice pas inainte e un shut in fund!
#12
Postat 21 June 2007 - 09:21 AM
Daca tot trebui ranforsat flotorul, nu stiu cum se comporta in aer, dar adaugarea acelei ranforsari "intre" flotoare, va ajuta la o glisare mai rapida a modelului. Daca nu intelegi ce vreau sa zic, cauta informatii despre forma barcilor hydro tip TUNNEL HULL
Bafta
Bafta
Imagini atasate
#14
Postat 21 June 2007 - 07:49 PM
soare_geo, la 21 Jun 2007, 09:21, a spus:
Daca tot trebui ranforsat flotorul, nu stiu cum se comporta in aer, ...
Nici o problema...
Genul asta de model (precum si genul "ShockFlyer"), nu prea are mare legatura cu aerodinamica.
Nu e decat un motor cu suprafetze de comanda...
Orice pas inainte e un shut in fund!
Arata acest topic
Pagina 1 din 1