Modelism - RHC Forum: Piese Walkera - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Piese Walkera Unde in Bucuresti?

#1 Useril este offline   Minitechnicus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 88
  • Inregistrat: 01-June 05

Postat 11 January 2007 - 05:12 PM

Vreau sa-mi cumpar piese de rezerva pentru walkera 4 (Viper X04) dar nu de pe net.
Recent l-am busit si am rupt o bara de flybar, am lipit-o dar cred ca nu tine. Oricum a rezistat saracu la mult mai multe chinuri.
Oricit de putin inseamna enorm de mult
0

#2 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 11 January 2007 - 09:28 PM

Flybarul se repara cu succes sau mai binezis se inlocuieste cu bara de carbon pe care o gasesti in Bucuresti. eu asa am facut si este OK. Pot sa-ti spun pe yahoo messs de unde.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#3 Useril este offline   Minitechnicus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 88
  • Inregistrat: 01-June 05

Postat 12 January 2007 - 01:33 PM

Cam la asta ma gindeam si eu, din pacate nu folosesc YM. Poti sa-mi dai un M.I.?
Am incercat sa scot bara rupta dar nu se misca de loc din locasul de linga ax. Cum se scoate si cum se imobilizeaza cea noua?
Merci
Oricit de putin inseamna enorm de mult
0

#4 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 12 January 2007 - 02:36 PM

O data cu elicopterul ai primit o chieie hexagonala de 1.5 mm (arata ca un L de otel). Cheia respectiva deschide doua suruburi din piesa 002, care elibereaza fly-bar-ul. Cind remontezi alta bara, sa treaca corect prin 022,014,006,002.
0

#5 Useril este offline   Minitechnicus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 88
  • Inregistrat: 01-June 05

Postat 12 January 2007 - 02:46 PM

Ok, cercetez diseara suruburile si incerc sa scot bara. Eu aveam senzatia ca sunt 2 bare, cite una pentru fiecare flybar.
Intrebare: Nu merge inlocuita bara de fibra cu una din Al sau otel?
Oricit de putin inseamna enorm de mult
0

#6 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 12 January 2007 - 03:17 PM

Ba da ar merge, numai ca-i din carbon.
E greu sa inlocuiesti o piesa de carbon, cu alta identica (ca dimensiuni) dar mai buna din alt material. (uzual metalicele, fie si nefieroase sunt mai grele decit carbonul)
0

#7 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 12 January 2007 - 07:48 PM

Pana cand am primit bara de carbon am folosit o "andrea" si a fost ok . Dar sigur...incomparabil la greutate si masa de inertie
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#8 Useril este offline   Minitechnicus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 88
  • Inregistrat: 01-June 05

Postat 12 January 2007 - 10:34 PM

Inertia ar trebui sa fie folositoare in acest caz, teoretic devine mai stabil daca e foarte bine echilibrat.Sigur, pentru electrice e o problema in plus. Se pot scoate eventual greutatile reglabile pentru compensarea greutatii.
Oricit de putin inseamna enorm de mult
0

#9 Useril este offline   Minitechnicus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 88
  • Inregistrat: 01-June 05

Postat 13 January 2007 - 12:13 AM

Citeaza

O data cu elicopterul ai primit o chieie hexagonala de 1.5 mm (arata ca un L de otel). Cheia respectiva deschide doua suruburi din piesa 002, care elibereaza fly-bar-ul. Cind remontezi alta bara, sa treaca corect prin 022,014,006,002.


Am descoperit America.... Nu vedeam suruburile, asa patesti cind e RTF. Multumesc
Norocul meu ca bara s-a rupt chiar de linga flybar, asa ca n-am facut decit s-o recentrez, ....echilibrat , si din nou la zbor...
Totusi n-am aflat de unde fac rost de o bara noua de grafit din Bucuresti.
Pina atunci o s-o tot scurtez pe asta.
Oricit de putin inseamna enorm de mult
0

#10 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 13 January 2007 - 10:35 AM

Bara de carbon de 2mm se cumpara (se poate cumpara) ca piesa exacta sau la metru (mie mi se pare mai rentabil). O buna idee de influenta a stabilitatii si a capacitatii de guvernare este jonglind cu lungimea si masa acestei bare.

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 13 January 2007 - 10:36 AM

0

#11 Useril este offline   Daniil 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 203
  • Inregistrat: 16-December 05

Postat 13 January 2007 - 08:34 PM

Viper am avut si eu si am rupt flybarul.....am inlocuit cu o spita de bicicleta si bine am facut. De trantit, l-am mai trantit, dar flybarul chiar daca se indoia, il indreptam si zburam iar. diferenta de greutate nici nu se simte. Faci cum vrei tu, daca pui carbon, ai sa tot inlocuiesti flybarul.
Incepator !!!
0

#12 Useril este offline   Minitechnicus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 88
  • Inregistrat: 01-June 05

Postat 13 January 2007 - 09:28 PM

Pina nu incerci nu sti daca e bine. Te cred, si o sa incerc cum spui. Azi l-am zburat cu bara scurtata (cam1,5 cm) si totul a fost bine mai putin o tendinta de rotatie spre dreapta pe care am compensat-o aproape spre capatul cursei.
Se vede treaba ca s-a intimplat ceva cu viteza de rotatie a palelor iar gyro nu a stiut singur sa compenseze.
Maine trec pe metal.

De ce spui ca ai avut? Ce te-a nemultumit la el? Eu acum invat. Mi-ar prinde bine niste sfaturi.
Oricit de putin inseamna enorm de mult
0

#13 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 14 January 2007 - 05:43 PM

O crunta problema la Walkera e calitatea periilor. Eu am ars 5 servouri 3 motoare de coada si doua motoare principale in 3 luni. Toate, absolut toate cu periile arse (numai cu 2S1P LiPo). In zbor, te lasa pur si simplu, fara drept de apel. Parca in cazul motorului de coada, se manifesta cam asa: zbori la punct fix, parca primeste un impuls (scurt). Compensezi si pare ca a revenit la normal (zboara inca bine), da e numai o iluzie, motorul respectiv e bun dus in curind.

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 14 January 2007 - 05:47 PM

0

#14 Useril este offline   Daniil 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 203
  • Inregistrat: 16-December 05

Postat 14 January 2007 - 06:01 PM

Minitechnicus, la 13 Jan 2007, 22:28, a spus:

De ce spui ca ai avut? Ce te-a nemultumit la el? Eu acum invat. Mi-ar prinde bine niste sfaturi.

E un model lent, daca prinzi viteza cu el, si prinde, nu ai sanse sa-l aduci intreg jos. Eu nu am ars nimic la el, ca am schimbat servo din prima, motoarele nu s-au ars. Trebuie sa te joci lent cu el.....e ca un trainer.
Incepator !!!
0

#15 Useril este offline   Minitechnicus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 88
  • Inregistrat: 01-June 05

Postat 14 January 2007 - 08:35 PM

Citeaza

O crunta problema la Walkera e calitatea periilor. Eu am ars 5 servouri 3 motoare de coada si doua motoare principale in 3 luni.


Asta cica are la principal perii de grafit....????

Citeaza

E un model lent, daca prinzi viteza cu el, si prinde, nu ai sanse sa-l aduci intreg jos. Eu nu am ars nimic la el, ca am schimbat servo din prima, motoarele nu s-au ars. Trebuie sa te joci lent cu el.....e ca un trainer.


Eu l-am luat incet incercind sa-l tin in hover dar daca stranuta cineva in jur l-a luat vintul.
Si cum azi a fost ceva vint, am reusit sa-i rup din nou bara de flybar, de data asta definitiv.
Maine caut spite sau andrele.
Oricit de putin inseamna enorm de mult
0

#16 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 14 January 2007 - 08:57 PM

Citeaza

O crunta problema la Walkera e calitatea periilor. Eu am ars 5 servouri 3 motoare de coada si doua motoare principale in 3 luni.

Idem...
Acum este nefunctional tot pentru motorul de anticuplu (al doilea)

Citeaza

rinzi viteza cu el, si prinde, nu ai sanse sa-l aduci intreg jos.

Eu cred ca daca ai mana sa opresti la timp motorul (dar nu prea repede) nu pateste nimic.
L-am busit de nenumarate ori (picioarele mesei din sufragerie sunt varza) si nu a patit nimic.
Practic pana acum nu am rupt nimic la el. Dar motoarele...... :rolleyes:
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#17 Useril este offline   Minitechnicus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 88
  • Inregistrat: 01-June 05

Postat 14 January 2007 - 09:13 PM

Se arde orice motor indiferent daca e de la alt furnizor? Se arde bobinajul sau periile?
Nu se pot inlocui periile?
Oricit de putin inseamna enorm de mult
0

#18 Useril este offline   Daniil 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 203
  • Inregistrat: 16-December 05

Postat 14 January 2007 - 09:59 PM

Minitechnicus, la 14 Jan 2007, 22:13, a spus:

Se arde orice motor indiferent daca e de la alt furnizor? Se arde bobinajul sau periile?
Nu se pot inlocui periile?

la cat costa un motor, nu se merita reparat.
Incepator !!!
0

#19 Useril este offline   Minitechnicus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 88
  • Inregistrat: 01-June 05

Postat 14 January 2007 - 10:12 PM

Corect, dar intrebarea mea era legata de fiabilitatea motoarelor corelat cu orele de zbor (sau prajirea lor in caz de accident, adica Amp multi in bobinaj) sau pur si simplu o conceptie gresita a intregii electronici care produce inexplicabil/prematur astfel de bube.
Oricit de putin inseamna enorm de mult
0

#20 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 15 January 2007 - 08:37 AM

Din pacate motoarele nu poti sa le cumperi decit de la ei (walkera-######) Chiar la 2S1P se ard foarte repede si nu ai ce face. Dar daca se duc servourile (si se duc sigur), gindeste la alta firma de la inceput (cu aceleasi dimensiuni). Daca pui un fly-bar metalic, pe linga ca afectezi fundamental stabilitatea si capacitatea de guvernare, nu faci decit sa rupi alte piese (la un crash) (o tija de un metru din care fac vre-o 5 flybar-uri e mai ieftina decit orice alt reper ca piesa de schimb). Practic momentul (socul) se va transmite in lantul cinematic, si va cadea urmatoare piesa (butucul central ?). Intradevar daca ai reflexe, si opresti motorul IN AER, salvezi multe piese de schimb.
0

#21 Useril este offline   Minitechnicus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 88
  • Inregistrat: 01-June 05

Postat 15 January 2007 - 05:32 PM

Citeaza

Daca pui un fly-bar metalic, pe linga ca afectezi fundamental stabilitatea si capacitatea de guvernare, nu faci decit sa rupi alte piese (la un crash) (o tija de un metru din care fac vre-o 5 flybar-uri e mai ieftina decit orice alt reper ca piesa de schimb).

Adevarat, pina la urma e chestie de noroc.

Intrebare:
In caz de crash cu investitii mari in reparatii se poate recupera receptorul cu giro incorporat si folosi la alt heli (sau aeromodel sau auto)?
Oricit de putin inseamna enorm de mult
0

#22 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 16 January 2007 - 09:35 AM

Asta e o pasare destul de rezistenta, chiar daca insisti, si ai impact frontal sau oprire de motor in plina viteza, nu se distruge chiar ca un heli mare.

Teoretic emitatorul e standard cu 4 canale, receptorul poate fi folosit la orice planor, sau propulsat (fara a mai fi nevoie de controler) cu motorizare pina la 370 (canalele 1 si 2 cu servouri normale, canalul 3 cu variatorul incorporat). La auto, unde pui un servo si variator sau doua servouri (la termic) nu ar trebui sa ai nici un fel de probleme. Am totusi rezerve la raza de actiune a telecomenzii (la aero).

Este un heli de indoor. Daca intelegi asta si-l folosesti numai inauntru sau intr-o curte, nu ai nici un fel de probleme. (daca ai sti ce satisfactii ai la pilotajul indoor pe vreme rea sau vint...)
0

#23 Useril este offline   sebi_dobre 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 06-May 10

Postat 06 July 2011 - 11:05 PM

130ron si platesc eu taxele. vrei?
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro