Piese Walkera Unde in Bucuresti?
#8
Postat 12 January 2007 - 10:34 PM
#9
Postat 13 January 2007 - 12:13 AM
Citeaza
Am descoperit America.... Nu vedeam suruburile, asa patesti cind e RTF. Multumesc
Norocul meu ca bara s-a rupt chiar de linga flybar, asa ca n-am facut decit s-o recentrez, ....echilibrat , si din nou la zbor...
Totusi n-am aflat de unde fac rost de o bara noua de grafit din Bucuresti.
Pina atunci o s-o tot scurtez pe asta.
#10
Postat 13 January 2007 - 10:35 AM
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 13 January 2007 - 10:36 AM
#11
Postat 13 January 2007 - 08:34 PM
#12
Postat 13 January 2007 - 09:28 PM
Se vede treaba ca s-a intimplat ceva cu viteza de rotatie a palelor iar gyro nu a stiut singur sa compenseze.
Maine trec pe metal.
De ce spui ca ai avut? Ce te-a nemultumit la el? Eu acum invat. Mi-ar prinde bine niste sfaturi.
#13
Postat 14 January 2007 - 05:43 PM
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 14 January 2007 - 05:47 PM
#14
Postat 14 January 2007 - 06:01 PM
Minitechnicus, la 13 Jan 2007, 22:28, a spus:
E un model lent, daca prinzi viteza cu el, si prinde, nu ai sanse sa-l aduci intreg jos. Eu nu am ars nimic la el, ca am schimbat servo din prima, motoarele nu s-au ars. Trebuie sa te joci lent cu el.....e ca un trainer.
#15
Postat 14 January 2007 - 08:35 PM
Citeaza
Asta cica are la principal perii de grafit....????
Citeaza
Eu l-am luat incet incercind sa-l tin in hover dar daca stranuta cineva in jur l-a luat vintul.
Si cum azi a fost ceva vint, am reusit sa-i rup din nou bara de flybar, de data asta definitiv.
Maine caut spite sau andrele.
#16
Postat 14 January 2007 - 08:57 PM
Citeaza
Idem...
Acum este nefunctional tot pentru motorul de anticuplu (al doilea)
Citeaza
Eu cred ca daca ai mana sa opresti la timp motorul (dar nu prea repede) nu pateste nimic.
L-am busit de nenumarate ori (picioarele mesei din sufragerie sunt varza) si nu a patit nimic.
Practic pana acum nu am rupt nimic la el. Dar motoarele...... :rolleyes:
#19
Postat 14 January 2007 - 10:12 PM
#20
Postat 15 January 2007 - 08:37 AM
#21
Postat 15 January 2007 - 05:32 PM
Citeaza
Adevarat, pina la urma e chestie de noroc.
Intrebare:
In caz de crash cu investitii mari in reparatii se poate recupera receptorul cu giro incorporat si folosi la alt heli (sau aeromodel sau auto)?
#22
Postat 16 January 2007 - 09:35 AM
Teoretic emitatorul e standard cu 4 canale, receptorul poate fi folosit la orice planor, sau propulsat (fara a mai fi nevoie de controler) cu motorizare pina la 370 (canalele 1 si 2 cu servouri normale, canalul 3 cu variatorul incorporat). La auto, unde pui un servo si variator sau doua servouri (la termic) nu ar trebui sa ai nici un fel de probleme. Am totusi rezerve la raza de actiune a telecomenzii (la aero).
Este un heli de indoor. Daca intelegi asta si-l folosesti numai inauntru sau intr-o curte, nu ai nici un fel de probleme. (daca ai sti ce satisfactii ai la pilotajul indoor pe vreme rea sau vint...)