Formosa II tips & tricks + kit review
#61
Postat 09 May 2007 - 06:18 PM
Man, daca il aveai scotchuit nu se mai facea asa bucatzi... biliv mi.
@Turok
Motorul e de turatie mica... ti-ar trebui ceva mai nervos, cam la 1000rpm/V cu elicie de 9x6 cel mult... parerea mea.
#62
Postat 09 May 2007 - 06:29 PM
Silfax, la 9 May 2007, 18:18, a spus:
Man, daca il aveai scotchuit nu se mai facea asa bucatzi... biliv mi.
@Turok
Motorul e de turatie mica... ti-ar trebui ceva mai nervos, cam la 1000rpm/V cu elicie de 9x6 cel mult... parerea mea.
@Speedy400
are dreptate Silifax.Chiar nu se mai rupea asa!!!Deabea astept sa il vad in poli sambata sa vad daca mai zboara la fel de frumos ca inainte :)
@Turok
ezact asta incercam sa iti zic si io
#63
Postat 09 May 2007 - 10:53 PM
WE-A2814-06
Diametru ax: 4 mm
Lungime ax: 14 mm
Dimensiuni: 35x36 mm
Greutate: 100 g
Rmp/V(KV): 1410
Current de mers in gol (IO): 2,1 A@ 10 V
Curent de eficienta maxima (>75%): 15-30 A
Curent maxim: 40 A (60 sec)
Eficienta maxima: 80%
Acumulatori: 2-3 celule Lipo sau 7-10 celule NiMH
Elice recomandata: 7 celule/2 LiPo: 11*7, 8 celule: 10*7, 10 celule, 3s LiPo: 9.5*5
Aplicatii recomandate: (greutate modele)
Scale: 1900 grame
Sport: 1500 grame
3D si shock: 1000 grame
.....totusi imi este teama ca este cam greu ..dar vad eu ce fac.Dupa ce am vazut ce a patit speedy400 ma gindeam sau va intreb si eu ca o solutie ce sar putea face in consolidarea fuselajului. o idee ar fi ( dupa mine)..sa injectez niste spuma poliuretanica in interiorul fuselajului dupa ce l-am asamblat + o tija de carbon pe intreg fuselaju .Ce credeti ?....ar fi o solutie pt inbunatatirea lui la un eventual crash?
#64
Postat 10 May 2007 - 05:55 AM
Citeaza
Man, nu ai nevoie de nici o tija de carbon la Formy I. Da-i naibii cu scotch pe fuselaj si aripi, vezi ca am scris in post mai sus, face minuni. Eu am dat cu un model de pamant de la fo' 8m si nu a avut nici pe dreaq. Vezi ca bucatzile alea se lipesc f bine cu Moment pentru parchet. Iese brici si nu se mai cunosc lipiturile pt. ca ramane alb.
#65
Postat 10 May 2007 - 10:05 AM
-Poti sa ii faci un santulet pe aripa si bagi un carbon de 3.
-dai pe bordurile de atac cu izolir
- il invelesti cu scoci
-La batiu daca ti se pare slab pt motoru ala si daca ai batiu dala in forma de stea poti sa pui niste carboane nu lungi,exact din batiu pana in fuselaj(nu tre sa gauresti nimic) apoi dai bine bine cu epoxi si ai terminat treaba.
Nu cred ca poti sa il ramforsezi mai mult de atat.Partea cu bagatul carbonului in fuselaj nu cred ca ajuta.A si daca vrei sa reziste mai bine la aterizari fortate vezi ca se gasesc trenuri de aterizare din carbon sau din dural cares foarte usoare dar foarte rezistente.
#68
Postat 10 May 2007 - 11:49 AM
#69
Postat 16 May 2007 - 01:40 PM
Fisiere atasate
-
futoCk.jpg (19.34K)
Number of downloads: 161
Aceasta postare a fost editata de TUROK: 16 May 2007 - 01:41 PM
#70
Postat 16 May 2007 - 01:42 PM
#73
Postat 16 May 2007 - 02:13 PM
Fisiere atasate
-
Imag037.jpg (17.55K)
Number of downloads: 216
#74
Postat 16 May 2007 - 05:27 PM
#75
Postat 16 May 2007 - 09:58 PM
#76
Postat 17 May 2007 - 03:49 PM
#77
Postat 17 May 2007 - 06:22 PM
Aceasta postare a fost editata de Tempus: 17 May 2007 - 06:23 PM
#78
Postat 17 May 2007 - 08:28 PM
cdan, la 17 May 2007, 15:49, a spus:
pai asta e formosa I chiar daca e la subiectul de formosa II :D
#79
Postat 17 May 2007 - 08:30 PM
TUROK, la 16 May 2007, 21:58, a spus:
sant sant nu mai fi rautacios :D de exemplu alex( alex_sky) e chiar EXPERT si mai e nenea romica(nu e pe forum) etc...
aaaaaaaaaaa si era sa uit EU :D
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 17 May 2007 - 08:30 PM
#80
Postat 17 May 2007 - 10:07 PM
#81
Postat 18 May 2007 - 08:37 AM
#82
Postat 18 May 2007 - 11:23 PM
#83
Postat 19 May 2007 - 10:31 AM
#85
Postat 20 May 2007 - 05:53 PM
#86
Postat 20 May 2007 - 05:57 PM
#87
Postat 21 May 2007 - 12:09 AM
#88
Postat 21 May 2007 - 06:55 AM
#90
Postat 21 May 2007 - 11:39 AM
Fisiere atasate
-
Imag049.jpg (16.38K)
Number of downloads: 136