Reglarea unui automodel ?
Postat 27 January 2003 - 01:28 PM
Au inceput sa apara la pista din ce in ce mai multe automodele noi. In general acestea sunt montate de incepatori care si-au dorit o masina rapida, dar care nereglata fiind nu este foarte stabila si manevrabila.
Ii invit pe cei care stiu cum se regleaza unghiurile rotilor, basculelor....si cum afecteaza acestea comportamentul automodeleleor sa impartaseasca si celorlalti aceste mici dar importante secrete ale modelelor.
Postat 30 January 2003 - 05:08 PM
Sint enorm de multe lucruri care se pot spune despre reglaj, dar cel mai simplu ar fi ca cine are nevoie de un sfat, sa precizeze si masina. E mult mai simplu asa.
Asta e opinia mea in ceea ce priveste reglajul asa ca daca cineva are alta opinie sint bucuros sa o aud(vad). Stefan are dreptate, cu cit mai multe posturi cu atit mai multa lume invata sau cel putin isi face o idee despre reglajul masini.
Sper ca va va ajuta la ceva opinia mea
Luis
Postat 30 January 2003 - 05:41 PM
Flickr - pozele mele
Postat 30 January 2003 - 08:43 PM
Am vazut pe un site ca se pot schimba la o pereche de cauciucuri duritatea acestuia prin infasurarea cu un fel de paturica electrica (ca la formula1)Am chiar si intr-o revista din 1991 asa ceva, deci tehnologia este destul de veche si inca se aplica fiind foarte buna.
Pentru o aderenta mai buna se da pe cauciucuri(orice fel) cu un lichid special din petrol facut .Si aici exista o gramada de tipuri.
Deci ca sa se ajunga la o performanta ca a celor de afara aceste lucruri sunt indinspensabile.
Bog
Aceasta postare a fost editata de bogdanut: 30 January 2003 - 08:44 PM
Postat 30 January 2003 - 09:58 PM
Postat 30 January 2003 - 11:11 PM
Postat 31 January 2003 - 12:47 AM
Postat 31 January 2003 - 10:22 AM
- tractiune 2w spate - toate 4 cauciucurile sint importante pentru ca cele din fata asigura directia iar cele din spate tractiunea.
- tractiune 4w integrala - idem tractiune spate dar sa ai dif. autoblocant !