Modelism - RHC Forum: Construit acasa - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5

Construit acasa

#107 Useril este offline   LDH 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 152
  • Inregistrat: 15-August 06

Postat 24 February 2007 - 03:59 PM

Un vagon frigorific CFR despre care se spune ca este o inventie a celor de la PIKO si asa ceva nu a circulat pe liniile romanesti
Nu ramane decat sa ne mai documentam si sa vedem care este realitatea
Pana atunci vagonul tras de BR64 180

http://s109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/Achizitii%20noi/Vagoane/th_IMG_7855.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...ne/IMG_7855.jpg

http://s109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/Achizitii%20noi/Vagoane/th_IMG_7857.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...ne/IMG_7857.jpg

http://s109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/Achizitii%20noi/Vagoane/th_IMG_7856.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...ne/IMG_7856.jpg

http://s109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/Achizitii%20noi/Vagoane/th_IMG_7859.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...ne/IMG_7859.jpg
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
0

#108 Useril este offline   LDH 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 152
  • Inregistrat: 15-August 06

Postat 24 February 2007 - 04:01 PM

Din Ep.II vine automotorul VT137

Notita tehnica spune ca testele cu un automotor echipat cu motor diesel au inceput in 1930. S-a solicitat ca acesta sa fie usor de intretinut de personal cat mai redus comparativ cu numarul mare solicitat de locomotivele cu abur.
A fost construit de Westwaggon, Dusseldorfer Waggonfabrik, Waggonfabrik Wismar, Talbot und MAN. Motorul era un diesel de 400 cp ce antrena un boghiu de la vagonul motor, atingea o viteza de 110 km/h si putea transporta 50 pasageri pe scaune/unitate.
A fost folosit intens in perioada WW2 de catre armata germana
La terminarea WW2 au supravietuit 27 de bucati.

Modelul este produs de Liliput, foarte bine detaliat + detalii separate (nemontate inca) intr-o pungulita
Interiorul amenajat
Tampoanele sunt functionale - au arcuri
Motorul cu volanta antreneaza, ca la modelul original, un singur boghiu
Functioneaza ireprosabil si are (pe burta) o serie de intrerupatoare pentru optiuni privind luminile interioare si farurile. In pozitia "circuit inchis" pentru toate are lumini directionale alb/rosu si iluminare interioara.
Circuland cuplat motor+vagon se pot aprinde numai luminile de mers albe spre inainte la motor si cele rosii la vagon precum si optiunea aprinsa sau stinsa lumina din interior

http://s109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/Automotoare/VT%20137/th_IMG_7833.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...37/IMG_7833.jpg

alte imagini

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad.../IMG_7838-1.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad.../IMG_7827-1.jpg

cateva detalii

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...37/IMG_7835.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...37/IMG_7840.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...37/IMG_7829.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...37/IMG_7839.jpg

vagonul motor tractand un vagon de bagaje Ep.II

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...37/IMG_7836.jpg

vagon de bagaje Ep.II cu usi functionale si accesorii butoaie si lazi

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...37/IMG_7843.jpg

vagon de transport animale mici Ep. III

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...37/IMG_7841.jpg
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
0

#109 Useril este offline   LDH 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 152
  • Inregistrat: 15-August 06

Postat 24 February 2007 - 04:02 PM

Desi unii spun ca nu am mai facut nimic la diorama se lucreaza
Seturi de poze mai tarziu

Pana atunci iata o proaspata componenta a parcului de tractiune cu abur de la caile mele ferate

Este o locomotiva pe care mi-am dorit-o de foarte mult timp
BR18 in varianta Deutsche Reichsbahn Ep. II, locomotiva dupa care s-au construit vestitele Pacific 231.000 varianta CFR

Varianta originala construita de J.A. Maffei in 1912 iar modelul de Liliput
Tractiunea in tender, motor cu volanta, cauciucuri pentru sporirea aderentei si o pungulita cu o gramada de accesorii ce se monteaza daca nu vreti s-o mai tineti in cutie
De remarcat detaliile care merg pana la reprezentarea actionarii interiore a axei principale de tractiune de la cilindrii interiori de forta

http://s109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/Locomotive%20cu%20abur/th_IMG_7825.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...ur/IMG_7825.jpg

mai multe imagini cu locomotiva trenurilor expres

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...ur/IMG_7824.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...ur/IMG_7818.jpg

http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...ur/IMG_7822.jpg
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
0

#110 Useril este offline   Dragos Ionut 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 23-March 06

Postat 24 February 2007 - 10:00 PM

Felicitari domnul LDH pentru achizitie.Ce se mai aude cu lucrarile? eu voi posta curand poze noi cu podul pe 16 mm in arcada.sper sa il si termin saptamana ce vine.am inceput lucrul si la o punte de 10 cm.tot HO.
0

#111 Useril este offline   lok 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 11-August 06

Postat 25 February 2007 - 01:52 AM

nu am mai scris nimic pt ca aici e vorba despre ce facem cu 'minurile' noastre. dar daca tot veni vorba, la mine pe macheta incepe industrializarea. o prima fabrica, anume uzina de gaz Zöblitz cu doua rezervoare de gaz, model original realizat de auhagen. alaturi e un buncar de carbune de la kibri.

http://i131.photobucket.com/albums/p282/lok231/HPIM4948_1.jpg

http://i131.photobucket.com/albums/p282/lok231/HPIM4944_1.jpg

http://i131.photobucket.com/albums/p282/lok231/HPIM4945.jpg

http://i131.photobucket.com/albums/p282/lok231/HPIM4946.jpg

http://i131.photobucket.com/albums/p282/lok231/HPIM4950.jpg

mai urmeaza si alte fabrici si uzine.
0

#112 Useril este offline   Dragos Ionut 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 23-March 06

Postat 25 February 2007 - 10:54 AM

Domnul LOK vad ca ai de gand sa industrializezi romania http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif .foarte interesanta achizitia.o sa pui pe aceiasi macheta si remiza pe care ai construit-o din lemn?..daca tot veni vorba de ea,de unde ai facut rost de acel lemn pentru grinzi? eu folosesc la micile mele constructii lemn de frigarui,intradevar rezistent dar e rotund si in anumite lucuri nu ma ajuta la imbinari.
0

#113 Useril este offline   LDH 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 152
  • Inregistrat: 15-August 06

Postat 25 February 2007 - 11:30 AM

@ Dragos

Daca mergi la Mr Bricolage (intersectia Mihai Bravu cu Calea Vitan) in spatele standului cu masinarii electrice este un colt ###### unde gasesti baghete de balsa cu sectiune rectangulara de diferite dimensiuni, placaj balsa si alte multe chestii pentru modelism
Daca ti se par scumpe la raionul pentru lemn ai sa gasesti baghete rectangulare din brad de diferite dimensiuni, pal, pfl si osb pentru placa machetei

Spor la cumparaturi!
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
0

#114 Useril este offline   Dragos Ionut 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 23-March 06

Postat 25 February 2007 - 11:44 AM

Bine ai revenit pe forum LDH..mersi mult de pont.cam departe dar o sa fac tot posibilul sa ajung acolo.Am patit-o rau cu catenara pe N.am pregatit materialele pentru cei 200 de stalpi..dar la experimente am dat gres cu firul purtator si cu firul de contact...sunt cam in pana de idei.problema e ca nu fac rost de cupru de 0,4 .mai e o problema mare ,am gasit intr-un traf dar era emailata ,si nu pot sa indepartez emailul mecanic,pt ca se rupe sarma.O SOLUTIE CHIMICA stie cineva? cred ca o sa vorbesc cu cei de pe forumul de electronica... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
0

#115 Useril este offline   LDH 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 152
  • Inregistrat: 15-August 06

Postat 25 February 2007 - 08:13 PM

Salut!

pai tocmai acuma te impotmolesti cand te asteapta toata lumea cu realizarea

ai incercat sa treci firul prin flacara?
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
0

#116 Useril este offline   lok 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 11-August 06

Postat 26 February 2007 - 12:04 AM

tovarasi! fir de 0.4? nu e cam gros pt 1:160? oricum, exista cablu utp cat5 din cupru blanc. ghici ce diametru au firele din interior! 4x2x... 0.4! taraaaa! fir blanc la greuceanu. in orice caz, se pot lua conductori electrici multifilari - litati - si se pot despleti. se obtin astfel din 2m de fir lungimi nebanuite de fir monofilar. ma refer in special la cel de alimentare de la reteaua de energie in 220v.
0

#117 Useril este offline   LDH 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 152
  • Inregistrat: 15-August 06

Postat 26 February 2007 - 12:07 AM

sau te duci pe maica domnului peste drum de magazinul conex si gasesti monofilar si multifilar de ai nevoie de lupa sa-l vezi daca este dezizolat
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
0

#118 Useril este offline   lok 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 11-August 06

Postat 26 February 2007 - 12:12 AM

ma gindeam la ce fire mai are omul prin casa... ceva mai fara bani. un cablu utp, un 2x2x2.5 pt alimentare etc. asa, la magazin gasim orice ne trebuie... dar aia vor bani :wub:
0

#119 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 26 February 2007 - 10:29 AM

Solutia cu dezizolarea cablului pare cea mai la'demana ... B)
Cu ... flacara, B) in afara de faptu' ca risti sa arzi firu', si sa-l ... topesti in final, arata ca dreaq si tre' curatat, etc. etc.
Iar ala dezizolat, din cablu, arata ca lumea, chiar daca in timp se va oxida si va arata din ce in ce mai inchis la coloare.
Super_felicitari B) :D pentru ce-ai lucrat !
La ce-ai ... expus B) , cam ce buget de timp ai folosit ? Ca sa ajunga la forma din poze ...

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#120 Useril este offline   victordegalati 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 15-May 04
  • Gender:Male
  • Interests:shipmodels

Postat 26 February 2007 - 07:56 PM

lok, la 26 Feb 2007, 00:12, a spus:

ma gindeam la ce fire mai are omul prin casa... ceva mai fara bani. un cablu utp, un 2x2x2.5 pt alimentare etc. asa, la magazin gasim orice ne trebuie... dar aia vor bani :D

daca vrei resturi de cabluri utp la 2-3 m lungime,citeva kilograme da-mi pe mi o adresa si ti le trimit,utp are 8 fire pe el si este cat VI,pentru transfer de 1 gb mai multe nu stiu
0

#121 Useril este offline   Dragos Ionut 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 23-March 06

Postat 26 February 2007 - 08:36 PM

Sunteti extraordinari cu totii.va multumesc din suflet pentru sfaturi.tocmai mi-am facut curaj.O sa incerc sa fac tutror pe plac si sa le raspund.In primul rand la cablul UTP nici prin gand nu mi-a trecut sa il utilizez.Arderea emailului e cam riscanta dar merita incercata.dar mi-e mai usor sa dezizolez UTP.E o idee excelenta.Voi incerca totul numai sa iasa ceva Referitor la "bugetul de timp" este unul destul de mare,avand in vedere ca nu au fost fixe(la nivel experimental) .Fiindca mi-am facut curaj ,voi incerca sa fac un fel de "matrita" din lemn, ca un fel de menghina, in care sa pun cele 3 componente ale sistemului de sustinere a firului, sa le strang si dupa aceea sa le lipesc cu fludor.nu e mare filosofie,trebuie rabdare de cupru :D .eventual menghina sa aiba capacitatea de a prinde 10 - 20 de sisteme de sustinere a catenarei....cu stalpii am rezolvat-o.problema cea mai mare a mea este la firul purtator + firul de alimentare.este foarte ciudat! deoarece am constatat ca la grosimea aceasta este destul de dur,si imi cam da de furca cu stalpii,sau poate ca trag eu prea tare de ei! mecanica asta OFFF....in fine mi-ati facut mult curaj si o sa ma apuc sa dezizolez cablul de retea ca de internet nu mai am nevoie :D : .apropo domnul LDH esti un spirit extraordinar domne' . :D cine il cunoaste pe domnul STEFAN de la hobby toys magazinul de la facultatea de drept? e cumva pe forumul asta? NU DETIN INCA O GARNITURA FEROVIARA. :D nici macar o locomotiva sau un vagon...buget slab.ma chinui sa adun linii deocamdata

Aceasta postare a fost editata de Dragos Ionut: 26 February 2007 - 08:40 PM

0

#122 Useril este offline   lok 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 11-August 06

Postat 02 March 2007 - 09:28 PM

Dragos Ionut, la 26 Feb 2007, 20:36, a spus:

eventual menghina sa aiba capacitatea de a prinde 10 - 20 de sisteme de sustinere a catenarei.

nu cred ca e nevoie chiar de atitia stilpi dintr-o data. asi indrazni sa spun ca e suficient sa faci un sdv pt unul singur, avind in vedere faptul ca nu folosesti un lipici care sa se intareasca in 24h. oricum nu faci mai mult de unul o data. spor la treaba!
0

#123 Useril este offline   Dragos Ionut 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 23-March 06

Postat 02 March 2007 - 09:42 PM

Pai cred ca voi reveni la constructia bucata cu bucata...am mai reusit sa mai fac cate ceva intre timp ,bratele principale ale consolelor si izolatiile acestora .bratele sunt facute din Cu de 1mm si izolatiile din Cu de 0,4 mm.Urmeaza sa tai 100 de bucati pentru bratul mic si 100 pentru bratul mare.asta ca sa fac zig-zagul.
Apropo in Gara de Nord Bucuresti au renuntat la zig zag si pe tronsonul Bucuresti - Campina consolele au fost facute cu totul mai mici sau mai mari (mai lungi si mai scurte) adica si firul de alimentare si firul purtator merg in paralel + zig zag.

scuze pentru neclaritatea pozelor

http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07378.jpg

http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07379.jpg
0

#124 Useril este offline   Dragos Ionut 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 23-March 06

Postat 03 March 2007 - 09:55 AM

Intre timp am reusit sa mai liesc pe ici pe colo cate o bucatica de bambus la podul meu pe H0. Am reusit sa construiesc una din arcade (nu in totalitate) am pus puntea de trecere pentru persoane + un refugiu mic la capat ,dar cred ca nu se vede,sper sa iasa in evidenta la montarea balustradelor. In finalul lucrarii as dori sa sporesc rezistenta podului utilizand o solutie de Aracet dizolvata cu apa,sa fi mai lichid pe care sa o aplic pe intreaga suprafata a podului. Dupa uscare sa il vopsesc in nuante de gri.

Pana atunci pozele

http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07363.jpg
intrarea pe pod.....

http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07362.jpg
dupa a doua grinda perpendiculara se observa refugiul ... lemnul utilizat e luat dint-o jaluzea impletita batraneasca .e un lemn cu o esenta nici tare nici moale .numai bun de prelucrat....

http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07360.jpg
cam aceiasi poza dar cu unghiul schimbat :D

http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07358.jpg
si o vedere de ansamblu

http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07364.jpg
arcada neterminata....din lipsa de timp

http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07365.jpg
intr-o seara din lipsa de chef am facut o punte de 10 cm....

http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07366.jpg
...insa mai am de lucru la ea...trebuie sa ii pun grinzile de rigidizare pe diagonala + sa ii fac perechea..

Domnul LDH ai lucrat la o remiza foarte frumoasa ce s-a intamplat cu ea?
Ai mutat discutia pe forumul celalat?
0

#125 Useril este offline   LDH 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 152
  • Inregistrat: 15-August 06

Postat 03 March 2007 - 10:15 AM

Nu eu am lucrat la remiza

Remize incepute si...neterminate au Lok si Coobra
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
0

#126 Useril este offline   Dragos Ionut 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 23-March 06

Postat 03 March 2007 - 07:20 PM

daca Lok si Coobra mai lucreaza la remiza lor de ce nu mai pun si ei poze? sunt curios cum mai lucreaza.. meseriasii feroviari.. :) :o
0

#127 Useril este offline   lok 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 11-August 06

Postat 03 March 2007 - 11:33 PM

din pacate la remiza, muncitorii, auzind de marea industrializare, au aruncat mistriile si cancioacele si s-au dus la cursuri de calificare in alte domenii <_< . acum, cu o promisiune de marire a fondurilor alocate http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_16.gif , asteptam noi forte de munca - a se citi chef... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
0

#128 Useril este offline   LDH 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 152
  • Inregistrat: 15-August 06

Postat 04 March 2007 - 11:57 AM

or fi muncitorii la negocierea salariilor! <_<
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu