Construit acasa
#107
Postat 24 February 2007 - 03:59 PM
Nu ramane decat sa ne mai documentam si sa vedem care este realitatea
Pana atunci vagonul tras de BR64 180
http://s109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/Achizitii%20noi/Vagoane/th_IMG_7855.jpg
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...ne/IMG_7855.jpg
http://s109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/Achizitii%20noi/Vagoane/th_IMG_7857.jpg
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...ne/IMG_7857.jpg
http://s109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/Achizitii%20noi/Vagoane/th_IMG_7856.jpg
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...ne/IMG_7856.jpg
http://s109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/Achizitii%20noi/Vagoane/th_IMG_7859.jpg
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...ne/IMG_7859.jpg
#108
Postat 24 February 2007 - 04:01 PM
Notita tehnica spune ca testele cu un automotor echipat cu motor diesel au inceput in 1930. S-a solicitat ca acesta sa fie usor de intretinut de personal cat mai redus comparativ cu numarul mare solicitat de locomotivele cu abur.
A fost construit de Westwaggon, Dusseldorfer Waggonfabrik, Waggonfabrik Wismar, Talbot und MAN. Motorul era un diesel de 400 cp ce antrena un boghiu de la vagonul motor, atingea o viteza de 110 km/h si putea transporta 50 pasageri pe scaune/unitate.
A fost folosit intens in perioada WW2 de catre armata germana
La terminarea WW2 au supravietuit 27 de bucati.
Modelul este produs de Liliput, foarte bine detaliat + detalii separate (nemontate inca) intr-o pungulita
Interiorul amenajat
Tampoanele sunt functionale - au arcuri
Motorul cu volanta antreneaza, ca la modelul original, un singur boghiu
Functioneaza ireprosabil si are (pe burta) o serie de intrerupatoare pentru optiuni privind luminile interioare si farurile. In pozitia "circuit inchis" pentru toate are lumini directionale alb/rosu si iluminare interioara.
Circuland cuplat motor+vagon se pot aprinde numai luminile de mers albe spre inainte la motor si cele rosii la vagon precum si optiunea aprinsa sau stinsa lumina din interior
http://s109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/Automotoare/VT%20137/th_IMG_7833.jpg
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...37/IMG_7833.jpg
alte imagini
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad.../IMG_7838-1.jpg
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad.../IMG_7827-1.jpg
cateva detalii
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...37/IMG_7835.jpg
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...37/IMG_7840.jpg
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...37/IMG_7829.jpg
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...37/IMG_7839.jpg
vagonul motor tractand un vagon de bagaje Ep.II
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...37/IMG_7836.jpg
vagon de bagaje Ep.II cu usi functionale si accesorii butoaie si lazi
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...37/IMG_7843.jpg
vagon de transport animale mici Ep. III
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...37/IMG_7841.jpg
#109
Postat 24 February 2007 - 04:02 PM
Seturi de poze mai tarziu
Pana atunci iata o proaspata componenta a parcului de tractiune cu abur de la caile mele ferate
Este o locomotiva pe care mi-am dorit-o de foarte mult timp
BR18 in varianta Deutsche Reichsbahn Ep. II, locomotiva dupa care s-au construit vestitele Pacific 231.000 varianta CFR
Varianta originala construita de J.A. Maffei in 1912 iar modelul de Liliput
Tractiunea in tender, motor cu volanta, cauciucuri pentru sporirea aderentei si o pungulita cu o gramada de accesorii ce se monteaza daca nu vreti s-o mai tineti in cutie
De remarcat detaliile care merg pana la reprezentarea actionarii interiore a axei principale de tractiune de la cilindrii interiori de forta
http://s109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/Locomotive%20cu%20abur/th_IMG_7825.jpg
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...ur/IMG_7825.jpg
mai multe imagini cu locomotiva trenurilor expres
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...ur/IMG_7824.jpg
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...ur/IMG_7818.jpg
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dad...ur/IMG_7822.jpg
#111
Postat 25 February 2007 - 01:52 AM
http://i131.photobucket.com/albums/p282/lok231/HPIM4948_1.jpg
http://i131.photobucket.com/albums/p282/lok231/HPIM4944_1.jpg
http://i131.photobucket.com/albums/p282/lok231/HPIM4945.jpg
http://i131.photobucket.com/albums/p282/lok231/HPIM4946.jpg
http://i131.photobucket.com/albums/p282/lok231/HPIM4950.jpg
mai urmeaza si alte fabrici si uzine.
#112
Postat 25 February 2007 - 10:54 AM
#113
Postat 25 February 2007 - 11:30 AM
Daca mergi la Mr Bricolage (intersectia Mihai Bravu cu Calea Vitan) in spatele standului cu masinarii electrice este un colt ###### unde gasesti baghete de balsa cu sectiune rectangulara de diferite dimensiuni, placaj balsa si alte multe chestii pentru modelism
Daca ti se par scumpe la raionul pentru lemn ai sa gasesti baghete rectangulare din brad de diferite dimensiuni, pal, pfl si osb pentru placa machetei
Spor la cumparaturi!
#114
Postat 25 February 2007 - 11:44 AM
#115
Postat 25 February 2007 - 08:13 PM
pai tocmai acuma te impotmolesti cand te asteapta toata lumea cu realizarea
ai incercat sa treci firul prin flacara?
#116
Postat 26 February 2007 - 12:04 AM
#117
Postat 26 February 2007 - 12:07 AM
#119
Postat 26 February 2007 - 10:29 AM
Cu ... flacara, B) in afara de faptu' ca risti sa arzi firu', si sa-l ... topesti in final, arata ca dreaq si tre' curatat, etc. etc.
Iar ala dezizolat, din cablu, arata ca lumea, chiar daca in timp se va oxida si va arata din ce in ce mai inchis la coloare.
Super_felicitari B) :D pentru ce-ai lucrat !
La ce-ai ... expus B) , cam ce buget de timp ai folosit ? Ca sa ajunga la forma din poze ...
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#120
Postat 26 February 2007 - 07:56 PM
lok, la 26 Feb 2007, 00:12, a spus:
daca vrei resturi de cabluri utp la 2-3 m lungime,citeva kilograme da-mi pe mi o adresa si ti le trimit,utp are 8 fire pe el si este cat VI,pentru transfer de 1 gb mai multe nu stiu
#121
Postat 26 February 2007 - 08:36 PM
Aceasta postare a fost editata de Dragos Ionut: 26 February 2007 - 08:40 PM
#122
Postat 02 March 2007 - 09:28 PM
Dragos Ionut, la 26 Feb 2007, 20:36, a spus:
nu cred ca e nevoie chiar de atitia stilpi dintr-o data. asi indrazni sa spun ca e suficient sa faci un sdv pt unul singur, avind in vedere faptul ca nu folosesti un lipici care sa se intareasca in 24h. oricum nu faci mai mult de unul o data. spor la treaba!
#123
Postat 02 March 2007 - 09:42 PM
Apropo in Gara de Nord Bucuresti au renuntat la zig zag si pe tronsonul Bucuresti - Campina consolele au fost facute cu totul mai mici sau mai mari (mai lungi si mai scurte) adica si firul de alimentare si firul purtator merg in paralel + zig zag.
scuze pentru neclaritatea pozelor
http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07378.jpg
http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07379.jpg
#124
Postat 03 March 2007 - 09:55 AM
Pana atunci pozele
http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07363.jpg
intrarea pe pod.....
http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07362.jpg
dupa a doua grinda perpendiculara se observa refugiul ... lemnul utilizat e luat dint-o jaluzea impletita batraneasca .e un lemn cu o esenta nici tare nici moale .numai bun de prelucrat....
http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07360.jpg
cam aceiasi poza dar cu unghiul schimbat :D
http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07358.jpg
si o vedere de ansamblu
http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07364.jpg
arcada neterminata....din lipsa de timp
http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07365.jpg
intr-o seara din lipsa de chef am facut o punte de 10 cm....
http://i143.photobucket.com/albums/r136/so...03/DSC07366.jpg
...insa mai am de lucru la ea...trebuie sa ii pun grinzile de rigidizare pe diagonala + sa ii fac perechea..
Domnul LDH ai lucrat la o remiza foarte frumoasa ce s-a intamplat cu ea?
Ai mutat discutia pe forumul celalat?
#125
Postat 03 March 2007 - 10:15 AM
Remize incepute si...neterminate au Lok si Coobra
#127
Postat 03 March 2007 - 11:33 PM
#128
Postat 04 March 2007 - 11:57 AM

Ajutor


Raspuns nou


Citare Multipla









