Incepere sunt mai pe la inceput si am nevoie s-a
#1
Postat 05 November 2006 - 11:10 AM
Si mai exact cum incep primu zbor,cu ce il ridic cu profundoru sau ce eleroanele,ca la telecomanda pe care am primit-o,la cum am inteles s-a fixez io telecomanda,eleroanele merg doar pentu viraje da s-a ridic avionu nu merge decat profundoru.
#2
Postat 05 November 2006 - 11:16 AM
#3
Postat 05 November 2006 - 11:22 AM
#4
Postat 05 November 2006 - 03:12 PM
Va rog ajutati-ma si pe mine!!!(Sunt un fel de incepator)
Ma mai puteti ajuta si cu configurarea telecomenzii.
#5
Postat 05 November 2006 - 03:35 PM
Bafta!
#7
Postat 05 November 2006 - 06:43 PM
Antonel, la 5 Nov 2006, 11:10, a spus:
Si mai exact cum incep primu zbor,cu ce il ridic cu profundoru sau ce eleroanele,ca la telecomanda pe care am primit-o,la cum am inteles s-a fixez io telecomanda,eleroanele merg doar pentu viraje da s-a ridic avionu nu merge decat profundoru.
Daca asa pui problema, :o inseamna ca nu ai nici cea mai mica idee despre rolul suprafetelor de comanda: profundor, directie si eleroane ... ! :( si despre mecanica ... zborului ...
Pentru a te dumiri cam cum stau lucrurile ia de te documenteaza pe unde poti tu mai bine (carti, net, forum, etc. ) si dupa ce ai inteles cam ce si cum, ... poti sa treci la ... simulatoare de zbor ... ! :)
Si dupa ce ai trecut cu bine si de faza asta poti sa ... incerci live, da' ar fi indicat sa incerci sub supravegherea unui (unor) zburator(i) care are (au) ceva experienta de zbor, ca altfel vei incepe prea de ... timpuriu -_- cu ... lipitu' ! Oricum la faza asta vei ajunge, da' in felu' pe care ti-l sugerez io si au facut-o si zburatorii de mai sus, vei reusi sa o faci cat mai ... tarziu posibil ! :)
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#8
Postat 05 November 2006 - 09:12 PM
Si iti zic din experienta ca ajungi repede acolo.
E inevitabil dar nu te lasa descurajat.
Si fara sa iti arate cineva ce si cum, chiar daca incerci sa inveti de pe net, nu vei avea succes la primu zbor.
Atentie mare ca nu zboara avionu de unu singur asa ca in filmele care le gasesti pe net -_-
Deci neaparat sa iti arate cineva cum se zboara. Poate chiar sa iti trimeze avionu sa iti fie tie mai usor :)
#9
Postat 05 November 2006 - 10:23 PM
#10
Postat 05 November 2006 - 10:55 PM
Io zburasem planoare de f3j si motoplanoare si aveam experienta asa ca nu ma pot da examplu pe mine dar am invata un prieten sa zboare cu cessna care nu zburase nimik inainte ..( numa vo 3 ore de simulator alaturi de mine) si a stiu sa zboare singur .....(io l-am dus sus si de acolo pana la partea cu aterizarea care am facut-o tot io ,a zburat numa el ) si nu a avut probleme
asa ca cessna e un model de incepatori
#11
Postat 05 November 2006 - 11:02 PM
aterizarea si decolarea sunt cele mai importante
#12
Postat 06 November 2006 - 01:57 AM
RedBaron, la 5 Nov 2006, 22:55, a spus:
Io zburasem planoare de f3j si motoplanoare si aveam experienta asa ca nu ma pot da examplu pe mine dar am invata un prieten sa zboare cu cessna care nu zburase nimik inainte ..( numa vo 3 ore de simulator alaturi de mine) si a stiu sa zboare singur .....(io l-am dus sus si de acolo pana la partea cu aterizarea care am facut-o tot io ,a zburat numa el ) si nu a avut probleme
asa ca cessna e un model de incepatori
Promit ca este ultima data cand mai scriu in acest sens. Tot ce ai spus demonstreaza ca nu-i model pentru incepatori.
Ar fi zburat prietenul tau SINGUR acest model? Dar fii sincer.
Cate Cessne mai sunt intregi?
Amaratul ala rosu de care va place sa radeti.....cu toate ca nu l-a incercat nimeni....m-a invatat sa zbor. Este INTACT. l-am facut cadou unui alt incepator. Si poate va mai invata inca unul.
Daca incepatorul are sansa de a avea un mester langa el problema se schimba radical.
http://www.rcuvideos.com/view_video.php?vi...d8ddf7d06d26ab5
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 06 November 2006 - 02:35 PM
#13
Postat 06 November 2006 - 03:14 PM
si chestiul ala rosu de care tot spui tu acolo e pentru incepatori si doar pt incepatori ...man noi suntem in romania nu ne permitem (cel putin io) ca atunci cand am invatat sa decolez, zbor , aterizez sa imi iau ceva mai performant.. de aia noi ne gandim sa folosim modele mai complexe
cum e si cessna.. pe asta inveti sa si zbori dar poti sa mai si faci un "tonou"!
daca iti permiti sa le schimbi ca pe sosete atunci ia moshule un silence , da cu el de mama terra pana inveti ca trebuie sa dai de stick in jos ca sa urce ... dupa aia ia un ranger , si asa mai departe .. dar io unu mai bine bag banii intr-un al planor decat sa trec prin toate fazele astea...
dar daca esti in stadiu in care e omul nostru nou venit , INTREABA INAINTE SA DAI BANII, ca o sa fii ajutat sigur de cineva ...
i baga frate 100 de ore pe simulatoare (alte subecte ,ai de cautat) si abea apoi te rogi de careva de pe forum sa vina cu tine la zbor...si o sa vezi ca e usor ....
#14
Postat 06 November 2006 - 03:20 PM
RedBaron, la 6 Nov 2006, 16:14, a spus:
te contrazici....100% sigur =risc 0 (zero)
daca incepi si imi spui ca de fapt exista o posibilitate sa dea cu el de pamant inseamna ca riscul nu mai este zero,tu nu mai esti 100% sigur....
adica teoria chibritului.
pentru inceput ezstar.cessna este prea nervoasa si "avansata" ca sa zic asa.
#15
Postat 06 November 2006 - 05:44 PM
La primavara ,va fi botezul focului pt. un prieten.
Intre timp terminam impreuna modelul LUI!
Deci va risca propriul model.
Eu am invatat sa "ma descurc" cu primul R/C ,neavand la momentul respectiv model. Nu e usor nici pt proprietar nici pt. "pilot" ( cu modelul "inchiriat" )sa vada in aer, modelul pe mana unuia ce n-a mai zburat, decat eventual pe simulator!
La primul "zbor" nu a existat decolare si aterizare ci numai zbor drept si viraje ( decolarea si aterizarea a facut-o cel ce m-a asistat ).
E mult, e putin, pentru mine a fost ENORM! la momentul ala!
Deabea la al 3-4- lea "zbor" am decolat modelul.
Si cred ca la al 10-lea l-am "aterizat", cei drept cam sifonat.
Si dupa "experienta" celor 10-12 "zboruri" am decolat si aterizat propriul model, construit de mine....cu succes!
Sunt probabil oameni mai curajosi,mai indemanatici ce iau taurul de coarne din prima!
Bravo lor!
.
RISC?
.
Exista INTODEAUNA!
Si la primul si la al 100-lea zbor.
Sunt prea multe lucruri de care depinde un zbor, ca acesta sa poata fi considerat sigur, de la decolare pana la aterizare....
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
#16
Postat 06 November 2006 - 05:59 PM
Jimmy, la 6 Nov 2006, 18:44, a spus:
Deci va risca propriul model.
cam stiu eu ce construiesti tu jimmy.....cam la ce incarcare alara o sa iasa modelul pe care il construiti impreuna?
ca daca citim textual "el isi va risca propriul model" intelegem ca el va pilota modelul.
daca modelul este in genul machetelor facute de tine la 100-120g/dm2 sansele sunt zero absolut pentru prietenul tau.(daca il zboara el)
si tu stii asta foarte bine.
#17
Postat 06 November 2006 - 06:35 PM
Insinuezi ceva? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Chestii de-astea nu le-as face nici dusmanilor mei.....de pe forum :D ( la cat sunt de shmecheri, s-ar prinde imediat! ).
.
.
Este un trainer de 1600 cu motor de 6.5 METANOL! care nu va avea mai mult de 3.0kg/48dm! ( poti sa faci socoata la gr/dm )
Planul e TESTAT!
S-au mai construit 2 modele in prealabil.....care si-au facut datoria de trainer-e.
.
.
Sa-ti fie rusinica daca te-ai gandit la ceva parshiv!
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
#18
Postat 06 November 2006 - 06:46 PM
Cred ca ar fi fost in stare sa il piloteze ... in aer nu e nimic sigur..poate si tu dai cu un cessna de pamant ... aia inseamna ca nu stii sa pilotezi ??
oricum raman la ideea ca cessna e bun pt un incepator... adu-ti aminte ca la Sanpetru , Silviu ca tu l-ai zburat pe al meu primu .. si apoi io by my own .. fara helper fara nimik. Chiar daca aveam experienta tot a fost ceva ca era primu Avion zburat de mine.... si nu am avut probleme ...
EZ-ul e foarte bun sa te dai cu el la inceput e perfect pentru incepatori dar totusi cu ala nu ai viteza nu ai nimik .. dupa ce inveti sa zbori tre sa il dai ca nu mia ia ce face cu el ...
#19
Postat 06 November 2006 - 07:00 PM
RedBaron, la 6 Nov 2006, 19:46, a spus:
si cessna ta oare ce soarta o sa aibe? si daca tin bine minte modelul tau de baza era un ezstar.....ca tu ziseshi ca eu am dezvirginat cssna ca io uitasem.
@jimmy
Citeaza
nu m-am gandit la nimic rau in afara de cele ce am exprimat acolo....
#21
Postat 10 November 2006 - 09:56 PM
mult succes si nu te descuraja
sic