CLINCENI- teoria incertitudinii
#31
Postat 17 July 2003 - 02:59 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#32
Postat 17 July 2003 - 04:07 PM
Big, la 2 Jul 2003, 06:59, a spus:
Da, da' la Bucale' e plin de militie si alti oligofreni care se joaca de-a statiile radio. Practic nu cred ca sunt multe locurile neacoperite de ogane. Se pare, insa, ca la Clinceni treaba e mai frecventa sau mult mai observabila, pentru ca si noi ne incapatanam sa zburam acolo. E destul de accesibil, totusi...
Nu va ganditi ca pentru "gigantii" inteligenti ai industriei de aparare, noi suntem niste nebuni care se joaca cu jucarioare de copii? Ce mare scofala sa te joci un pic la butoane, sa vezi daca animalutele alea care se joaca de-a pilotii se supara sau nu. Si, fie vorba intre noi, nici nu exista pedeapsa pentru ce fac ei; nu exista posibilitatea reala de a dovedi ca fac asta. Suntem, ca in sistemul sovietic, din nou la mana lor...
Daca am face noi asta, s-ar supara tare, asa...facem surcele sa distram cretinii...
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 17 July 2003 - 04:09 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#33
Postat 21 July 2003 - 08:52 PM
Eu am zburat sambata pe Strejnic si a fost super!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#34
Postat 21 July 2003 - 09:50 PM
Nu s-au inregistrat evenimente neplacute dpdv bruiaj. O fi fost etapa sau fo sarbatoare, ceva...
Profesore, STJ e mai bun, ce e drept, dar cam departe. Nasol de voi astia cu aeromodele adevarate, cu motoare cu zeama si tren de aterizare, ca va trebe gazon bun.
F.
#35
Postat 23 July 2003 - 01:55 AM
Valteras, ti-au iesit pozele cu heli-ul in "front de furtuna" ? :)
Al mic al meu a facut dar nu a reusit sa prinda luminile.
Daniel
#36
Postat 23 July 2003 - 02:17 PM
Mai am cateva pozitii pe film si dup'aia il developez. Sunt si eu curios...
V.
#37
Postat 23 July 2003 - 11:26 PM
Ce statie folosesti ?
Cea mai mare parte a perturbatiilor pe care le-am avut pina acum au fost cauzate de mine. Perturbatiile apareau aproape fara exceptie atunci cind antena statiei era orientata in directia avionului. Perturbatiile au fost intotdeauna de scurta durata, 1 - 2 secunde. Bineinteles ca 1 sau 2 secunde pot fi o vesnicie, in functie de altitudine, viteza si distanta intre pilot si avion. Perturbatiile sau soldat cu pagube, atunci cind avionul a facut manevre ciudate si nu am mai putut recunoaste exact pozitia avionului in aer. Au urmat comenzi gresite si contactul cu aratura ..... receptor perturbat si pilot turmentat ... :)
Am incercat sa provoc acest gen de partubatie si experimentul reuseste aproape fara exceptie. Mi-am cumparat un suport de antena cu bila, standard la unele statii Graupner si Multiplex, iar de atunci nu am mai avut probleme. Suportul ( pentru FC 18 ) la 28 Euro mi-sa parut cam scump, dar a fost o investitie buna.
Vivi, sistemul PCM mai mult incurca decit sa ajte in astfel de situatii. Receptorul PCM revine, in cazul perturbatiei, la ultima comanda receptionata corect. Sint de parere ca cea mai buna soultie este sistemul PPM cu Fail Save si antena statiei inlinata la 20° - 30° lateral. Setup pentru Fail Save fiind motor la relanti, elevator, eleroane si directie in pozitie neutrala.
CF4U
#38
Postat 24 July 2003 - 06:28 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#39
Postat 24 July 2003 - 06:28 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#40
Postat 24 July 2003 - 06:30 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#41
Postat 24 July 2003 - 07:15 PM
FC 18.
Mi-sa intimplat sa sune telefonul mobil in buzunarul de la piept. Norocul a fost ca avionul era la sol la 3 - 4 m distanta. Perturbatii puternice. Am facut imediat experimente si am constatat ca telefonul mobil deranjaza numai statia nu si receptorul. ( telefon linga statie si linga receptor )
Interesant este ca numai reteaua E-plus deranjaza. D1 si D2 nu au influenta. Testul facut cu Nokia, Siemens si Motorola.
CF4U
#42
Postat 24 July 2003 - 07:21 PM
bigTx
#43
Postat 24 July 2003 - 09:02 PM
Big, la 24 Jul 2003, 20:21, a spus:
bigTx
Big-ule, ai dreptate: si eu am vazut pe cineva (mentorul meu, Serban G.) vorbind la telefon, in timp ce pilota pe Cln, nu a patit nimic, dar in alta zi l-am vazut pe un tip (de la imobiliare, nu stiu numele lui) absolut profi, care a dat de brazda cu un model de 2000mm anvergura, cand totul spunea ca e liniste.... si tipul asta nu era DELOC copil prost.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#44
Postat 29 July 2003 - 07:06 PM
Cine a vazut incidentul sa ne povesteasca si noua poate incheiem subiectul Clinceni! sau poate mai dam cu ele de pamant , ca rade de moare ciobanul ala cu oile la asa spectacol gratis!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#45
Postat 01 August 2003 - 12:57 PM
Dom*PROFESOR, la 29 Jul 2003, 19:06, a spus:
Lucrurile merg de la high end la low end si invers.
Acum 2 sapt. eram pe Plumbuita cu 2 salupe.
Una cu 27MHz AM n-a fost influentata.
Cealalta cu 40MHz AM, in mai multe randuri s-a apucat sa o ia ca nebuna stanga/dreapta si sa varieze viteza. Vreo 3-4 secunde si a facut-o in vreo 2 randuri.
Tare ma bucur ca nu eram cu ceva zburator.
Nu stiu ce poate fi acolo sursa de bruiaj.
Oare exista statii care folosesc tehnici spread spectrum in R/C ?
#46
Postat 01 August 2003 - 01:08 PM
andrixnet, la 1 Aug 2003, 12:57, a spus:
Un emitator fara filtru "pi" azvarle in jur fara mila pe o gramada de canale...cine isi aminteste cand fugeam cu totii de zburatorii care foloseau PILOT 4? Cand porneau emitatorul, pana si Krafturile de la vreamea aceea (superstatii) gemeau de durere!!!
Cu rabdare si ciocan.
#47
Postat 01 August 2003 - 11:49 PM
pe aici, pe undeva, in forum, este o rubrica " Seara se zboara la palat .... " Cum este situatia acolo ? Buriaj si acolo ? Locul este situat destul de cenrtal. Activitate radio ar trebui sa fie si acolo.
Nu cred ca este mare lucru sa aflati pe ce frecvente lucreaza armata sau ce frecvente sint alocate sistemelor de comunicatie radio ( Politie, pompieri, SOS .... )
Problema trebuie pusa si invers. Daca frecventele armatei sau altor institutii sint apropiate de cele ale modelistilor atunci i-i bruiati si voi pe ei. Fapt foarte putin probabil, pentru ca atunci s-ar fi luat ei de voi urgent. Sau Nu ?
Professore, dupa cite stiu eu statia Multiplex 3030 are un scanner integrat. Statia ta nu dispune de aceasta functie ?
CF4U
#48
Postat 02 August 2003 - 06:58 AM
Am fost de mai multe ori la palat, seara. Pana acum nu s-au simtit bruiaje nici de catre mine, nici de altii. Dar sunt alte inconveniente:
1. Locul este mic (pentru slow-fly sau aripi zburatoare merge dar altceva, hmm).
2. Nu exista ca suprafata plana de decolare/aterizare decat aleea de acces (betoooon!).
3. Sunt maracini destul de inalti si duri. Chiar cu micul meu slow-fly-er am reusit sa aterizez de cateva ori, provocand mici defectiuni (mai mult de aspect) la polistiren din cauza acestor maracini.
4. O gramada de gura-casca (in special sambata si duminica)
5. Gardieni publici din sortimentul cel mai rau: idioti agresivi. Dupa nu stiu ce reguli, sustin ca nu e voie sa intri cu masina pana langa campul respectiv
6. Daca ai ghinion, poti pierde modelul destul de usor (vezi "sambata neagra" a lui Chiftirica...
Si totusi e aproape si cand ai o ora-doua libere poti sa te "dai" nitel, asa ca relaxare. Merge...
Stima si consideratia
Men
#49
Postat 02 August 2003 - 07:07 AM
Cu toata stima, MC3030 NU are scanner integrat. Cel putin versiunea pe care o detin eu. La statia fiului meu (MULTIPLEX Pico Line) se poate adauga un modul "channel check", verifica daca e liber canalul respectiv, la INITIALIZARE (si NUMAI atunci). Asta, insa, nu da nici o garantie de avertizare de bruiaj, ulterior, in timpul zborului. Cred ca statiile Multiplex MC 3010/3030 au trecut prin diverse faze de face-lift in timpul carieriei lor. Nu stiu (inca) ce versiune are Dom'Profesor dar daca e mai veche, ca si a mea, nu are scanner (din pacate)
Stima si consideratia
Men
#50
Postat 02 August 2003 - 08:11 AM
O data mai demult m-am luat cu ei in gura si nu au avut cum sa demonstreze ca am incalcat vreo regula.
Asa ca dai dreaq pe gardienii : " idioti agresivi"
HAVE A NICE FLY!
#51
Postat 03 August 2003 - 12:29 AM
m-am inselat in privinta statiei. Multiplex MC Profi 4000 are un scanner integrat. Carcasa este aproape identica cu 3030.
CF4U
Aceasta postare a fost editata de Corsair4FU: 03 August 2003 - 12:36 AM
#52
Postat 14 August 2003 - 10:47 PM
Tocmai am vorbit cu un bun ofitzer de transmisiuni de la baneasa si mi-a spus cu certitudine ca la Clinceni e o moderna statzie de GONIOMETRIE, adica de interceptzie si bruiaj.
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#53
Postat 04 February 2004 - 09:53 AM
wabo, la 30 Jun 2003, 20:43, a spus:
Salutare...
WB
Bine v-am gasit! Cred ca toata lumea stie deja ce s-a intimplat (si) cu mine, da, am fost atins de "GRIPA AVIATICA" :-) ...
In legatura cu subiectul Clinceni si nu numai, ma gandeam ca s-ar putea gasi o cale de a imbunatati receptia, in sensul in care s-ar putea minimiza probabilitatea de a ajunge in timpul zborului la o amplasare dezavantajoasa a antenei de receptie in raport cu antena de emisie. Prima idee ar fi compunerea antenei din mai multe "brate". Aceste brate ar trebui amplasate sub anumite unghiuri unele fata de altele... Bineinteles, aici vor apare probleme de adaptare a impedantelor acestei antene compuse si respectiv a receptorului. De studiat...
Zbor frumos.
telewolf007

Ajutor





















