Sambata neagra Zile cu ghinion
#31
Postat 06 July 2003 - 12:19 PM
:D:D:P
#32
Postat 14 August 2004 - 08:34 PM
Azi am ajuns eu voios cu acumulatorii incarcati la Palat in jur de ora 18. Ma gandeam cu ce sa incep: Infinity sau Wendy? Hai sa incep cu Infinity ca e cam vant. O dau in vant - spre vest. Se ridica si o ia spre est dusa de vant si de pilotajul meu de incepator. Fac niste "figuri acrobatice" din care retin un zor pe spate si reusesc sa o ridic, dusa de vant. Turez motorul sa o pot intoarce - fara succes. Imi dau seama ca o pierd.
Tot ce am mai facut a fost sa incerc sa o tin cat mai mult sus si sa o ridic cat mai mult pentru a o duce cat mai departe, spre o zona nepopulata. A disparut punctul pe care incercam sa-l ridic neincetat... S-a dus perpendicular pe Calea Vacaresti spre Catelu.
Am oprit statia si am plecat. Wendy nu a mai iesit din masina ...
Nu am nici o speranta ca o voi mai vedea. Sper doar sa nu fi produs nici o neplacere nimanui.
Era echipata cu receptorul cu care a venit statia (Futaba FP-R 118 cu 8 canale), 35MHz, canal 66, 2 x servo micro FS 500, speed 400 cu regulator disc (Rondo?!) si acc Jamara 7 NiCd de 600mAh. Am fost destul de mahnit dar mi-a mai trecut.
#33
Postat 14 August 2004 - 11:50 PM
Aceasta postare a fost editata de etaju: 22 August 2004 - 12:47 AM
#34
Postat 15 August 2004 - 01:42 AM
Si dupa aia ce ai facut? L-ai lasat cu vant de spate?
Niciodata cand bate vantul nu se lasa modelul sa iasa de subt vant, adica nu-l lasi sa treaca subt nici o forma de tine.parerea mea!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#35
Postat 15 August 2004 - 08:23 AM
chestii da de astea se intampla..., dar ai incalcat o regula de baza: incepatorii nu trebuie sa zboare neinsotzitzi de un conneseur, ori tu exact asta ai facut. inca o data mare pakat
Era bine daca dadeai un telefon shi aveai asistentza, cu Zod shi cu fracsu exact la ora respectiva incercam sa zburam pe Maracana, intr-un vant destul de puternic. Eu unul am esuat...
0728.26.93.19
#36
Postat 15 August 2004 - 08:48 AM
IlPadrino, la 15 Aug 2004, 08:23, a spus:
macar zii si noua acum de ce ai esuat.
sa mai invetze si altzii din egzperentza voastra.
#37
Postat 15 August 2004 - 09:05 AM
invatzatura ar fi: NU ZBURATZI PE VANT
riscul de a produce un eveniment nedorit este direkt proportzional cu experientza pilotului
0728.26.93.19
#38
Postat 15 August 2004 - 12:46 PM
Nu stiu daca te consoleaza cu ceva (dar poate se trag invatzaminte)... prin '96 la Bacau, exact aceeasi intamplare:
Vreme faina, vant redus, numai bun pt. o aripa. Un amic din Austria, tocmai isi achizitionase una de acolo si hai sa facem demonstratzie cu ea. Partea proasta a fost ca ne-am ales un loc neinspirat pt. a zbura la inaltime mare (eram undeva dupa lacul de agrement, pe albia primara a Bistritzei), n-as fi crezut daca nu vedeam cu ochii mei cum dupa ce sa inaltzat cam pe la 200m de abia se mai vedea, a inceput sa fie dusa cu toate ca era turata la maximum in vint si acum imi dau seama ca angajarea aripii cu botu'n jos ar fi fost singura solutzie, dar vorba lui Chifty... crezi pana in ultimul moment ca se va intampla miracolul revenirii...
Si a fost cu atat mai nashpa' cu cat am alergat prin toate baltzile de pe malul Bistritzei si apoi am si trecut-o printr-un vad. Dar de canalul de fuga n-am mai putut trece si nu ne-a mai ramas decat s-a vedem cum dispare deasupra unui sat.
Chestia este ca evenimentul m-a marcat mai mult pe mine decat pe amic, poate si din cauza faptului ca pusesem destul suflet in operatiunea de recuperare.
Dupa incident am mers in sat asa intr-o doara si din vorba'n vorba cu oamenii (am constatat ca sunt bune la ceva si catzele satului :D) s-a zvonit ca mos Gheorghe si cu fiu'su se chinuiau sa dea jos ceva ciudat din plopul din fatza casei... din momentul acela si pana s-a vazut cu ea jos, amicul cred ca a dat bere la juma' de sat de bucurie. Iar nevasta-mea nu a intzeles nici pana azi, de ce am venit atunci ud pana la brau cu adidasii plini de mal, dar incantat de recuperare de parca ar fi fost aripa mea.
Asta este man, sa dea Domnu' sa mai auzi de ea, daca nu macar sa ramai cu invatamintele.
In ceea ce priveste emitzatorul pt. recuperare... nu cred ca merita, sigur daca pui la urmatoarele modele, n-o sa mai pierzi nici unul pt. simplul fapt ca de acum incolo ai sa sufli si'n iaurt...
S'auzim de bine!
#39
Postat 15 August 2004 - 02:08 PM
Nu am fost atent si l-am ridicat prea sus, am zis hai sa-l aduc pe la o inaltime mai mica, dar nimic.
Incerca el ceva dar vantul era mai puternic ca comenzile mele asa ca am dat la maxim din mansha sa o ia in jos.
S-a angajat in picaj, cum am vrut si... in timp ce venea acasa pe la 10m ..s-au s-a rupt aripa!!!
E adoua oara cand patesc asta
Polistirenul ala de 5mm pt aripa nu a fost prea inspirat
cred ca o sa pun basla pe aripa ca nu stiu ce sa-i mai fac
Mai rau avariile sunt majore si incep cu sistemul propulsor EPS350C e distrus (motorul e intreg dar plasticul care tinea motorul si sistemul de demultiplicare e distrus) aripa rupata ampenajul orizontal facut varza (ala era polistiren de 3mm!!! nu e prea rezistent modelul asta)
Doar ce am transferat tot pe Mirage, si sper sa am ceva mai mult succes cu asta.
Succes
Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 15 August 2004 - 02:09 PM
#40
Postat 15 August 2004 - 02:36 PM
nu-i bun de nimic, pe asta nici macar in aer nu pot sa-l tin :D Beaverul zboara si singur in comparatie cu asta
evident m-am intors cu mirageul in trei bucati
Ma bate gandul sa-mi cumpar o aripa ieftina ;)
Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 15 August 2004 - 02:37 PM
#41
Postat 15 August 2004 - 04:01 PM
MrSpace, la 15 Aug 2004, 14:08, a spus:
Hey SpaceMan - akum stiim deja ca Mirage-ul nu mai e, dar as fi incantat sa vad o poza cu el intreg. Era pe turbina?
0728.26.93.19
#42
Postat 15 August 2004 - 04:58 PM
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 15 August 2004 - 11:20 PM
#43
Postat 15 August 2004 - 05:23 PM
http://f2.pg.photos.yahoo.com/ph/hopfenciu...lbum?.dir=/428e
nu ce turbina era o prostie ieftina, cea mai ieftina 16£
Are elice propulsiva de 5.5/4.5 inch si speed400 cu accu 9.6V 500mAh
tractiunea e insa e mica
as putea sa-l repar dar sunt prea dezamagit de el
poate o sa-i pun motor de rachetomodel ;)
Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 15 August 2004 - 05:27 PM
#44
Postat 15 August 2004 - 11:14 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#45
Postat 16 August 2004 - 08:48 AM
Am ajuns duminica la Calugeni in jur de ora 18 cu Wendy. Plouase si batea un pic vantul. Celebra aripa termica era pe sus. Am fost a 4-a masina. Am zburat, am incarcat si am mai tras un zbor. A fost ok. Am zburat cu motorul la 1/2 pt a prelungi durata zborului. 80 de minute pe drum, 40 incarcarea si 20 de zbor ... Sa incerc si cu un termic sa vad cum e? :D
#46
Postat 16 August 2004 - 11:38 AM
Sincer la Palat nici eu nu am avut experientze prea placute, motiv pentru care prefer Maracana (shi mai stau shi aproape). Deci, ai un Wendy functzional shi treci cu el la exercitzii atunci cand mai sunt shi altzii prin preajma. Io unul ti-am trimis numerele mele de tel.
S'auzim numai de bine
0728.26.93.19
#47
Postat 16 August 2004 - 10:11 PM
Ps : la Brasov am distrusun servo de numai 85 $ in doar o secunda.Am venit la aterizare pe musuroaie si de la soc s-au ras pinioanele instant.Dar zborurile au meritat mai mult decat pierderea asta...
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#48
Postat 16 August 2004 - 11:24 PM
cand ma intorc cu cine merg pe camp daca va lasati de zburat????
#49
Postat 17 August 2004 - 05:31 AM
Julius, la 16 Aug 2004, 08:48, a spus:
macar incarca si tu packu (rile) de acasa.cum ajungi cum iesi la zbor.castigi ceva timp si sigur un zbor in plus
#50
Postat 17 August 2004 - 08:37 AM
Doar am iesit iar la zbor, nu? Si ma gandeam sa trec la nivelul 3 - termic. Inca nu sunt pregatit dar pana sa am ceva termic de zburat ma mai antrenez. E vorba de planificare. Incet, incet vom trece toti la termic :D
Dpdv material pierderea e minora. Servourile "tzaraiau", motorul era cam obosit, acc-ul era depasit moral iar receptorul era prea mare si greu. Na! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif In afara de faptul ca am ales aripa cea mai urata si cu cele mai multe defecte (ca prima aripa sa invat sa zbor) luase o lovitura destul de urata si avea o gaura acoperita cu scotch. Recunosc ca dupa reparatie zbura bine dar nu era prea draguta. Ce a mai ramas de criticat?! Quartz-ul? Ala era bun. :) Pai pt un quartz sa plang eu? Nu. Esta vorba doar de o pierdere cu valoare morala.
@SILVIU66 - packu-ul era incarcat de acasa si ma tine cam 10 min de zbor linistit (350 mAh).