Modelism - RHC Forum: Raptor 50 Heli crash - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Raptor 50 Heli crash aparent inexplicabil...

#31 Useril este offline   Daniil 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 203
  • Inregistrat: 16-December 05

Postat 21 May 2006 - 09:47 PM

Azi zi de zbor, nerabdarea mea a fost de vina, in loc de coada originala am pus una facuta de mine....si asa am al doilea crash la activ. Am pus palele de carbon, si am vrut sa-l testez, a zburat ciudat, la un moment dat l-am vazut ca mergea cu spatele...era cam la 5 metri inaltime... m-am panicat si cred ca i-am dat prea tare spre fata, ca sa-i atenuez mersul cu spatele....si a luat-o in fata cu viteza, pana la sol...am uitat sa spun ca in zborul meu am ras cu palele pamantul. Final urat, cand am vazut ce busitura a luat, am zis ca e praf....m-am dus spre el, culmea, motorul mergea la relanti frumos, l-am oprit. Pagube ?....trenul de aterizare e praf si coada facuta de mine e rupta, alea doua tevi care tin coada rupte si flybar indoit.....atat. Am ramas masca....palele sunt intregi, putin roase cand am ras prima data pamantul cu ele, in rest sunt OK. Deci ca parte materiala am scapat ieftin.....Intradevar la Raptor scapi ieftin la un crash.
Incepator !!!
0

#32 Useril este offline   Ady13 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 364
  • Inregistrat: 27-January 04

Postat 22 May 2006 - 08:14 AM

Daniil, la 21 May 2006, 21:47, a spus:

Am pus palele de carbon, si am vrut sa-l testez, a zburat ciudat, la un moment dat l-am vazut ca mergea cu spatele...

Cred ca te-ai convins ca e diferenta intre palele de lemn si cele de carbon.
Daca ai folosit vechile curbe ale gazului si pasului, dar cu pale de carbon, se intampla urmatorul fenomen: Datorita "finetei" mari a palelor de carbon, elicopterul se va ridica de la sol mai repede decat cu palele de lemn. Mai repede, adica la o pozitie inferioara a stik-ului fata de pozitia la care se desprindea cu palele de lemn. Implicit turatia rotorului va avea o valoare mai mica decat cea optima. In aceste conditii elicopterul sta in aer, dar turatia fiind mica este greu de controlat (raspunde mai greu), atat din comenzile platoului, cat si din anticuplu. Si tot datorita turatiei mai mici are si un comportament "mai ciudat". De aceea este necesara o reconfigurare a curbelor odata cu trecerea la pale din carbon.
Orice om are.... un dram de nebunie!
0

#33 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 22 May 2006 - 08:28 AM

Tari palele alea de carbon... :lol: Nu mi-a venit sa cred cind le-am vazut intregi dupa crashul asta!
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu