probleme cu regulatorul si receptorul regulator DIgi 30 si Receptor 35 Sinteza
#1
Postat 26 March 2006 - 08:13 PM
Totusi am o statie Evo 9 si cu sinteza si tot nu merege!
#2
Postat 26 March 2006 - 08:17 PM
Daca alimentezi receptorul de la bateria lui (nu din regulator) servo-urile functioneaza?
#3
Postat 26 March 2006 - 09:10 PM
Totusi, sigur nu ai pus invers conectorii? Se intampla la oricine... Quarz-ul e pe frecventa care trebuie? Nu conteaza ca ai o statie scumpa daca nu e in canal/banda cu receptorul....
Cu stima,
Costel
#4
Postat 26 March 2006 - 10:25 PM
Nu mi dau seama de ce conectori imi spui; daca e vorba de conectorii regulatorului la Acc sunt in regula rosu la rosu negru la negru; in parte spre motor inchis la culoare la minus, deschis la culoare la plus(conf indicatiilor de pe regulator).
Cr nu stapanesc deloc e programarea franei!!! help
Pt Se poate si asa: nu am incercat sa il conectez cu un pack separat de receptie dar luni o voi face
Astept si alte indicatii
Mersi
:D
#5
Postat 26 March 2006 - 10:49 PM
Dragule, de unde sa se inteleaga ce receptor ai daca nu spui? Canalele sunt setate identic la emisie receptie? Serios, nu ironic, intreb. Se poate intampla oricui...
Vorbesc de conectorii de la servomecanisme si regulator. Acelea care se cupleaza in receptor. Cu trei fire. Se pot pune si invers, si atunci nu ai alimentare. Daca poti sa alimentezi separat cu pack-ul lui receptorul, si sa cuplezi doar servourile. Daca totul e ok, scoti pack-ul si alimentezi din regulator. Ar trebui sa mearga servourile, chiar daca frana e setata aiurea si motorul nu porneste. Pornirea se face cu switch, si exista o procedura pentru setarea controllerului la punerea sub tensiune. De regula, se da mansa la minim 10 secunde. Se da mansa la maxim zece secunde. Apoi din nou la minim, si motorul ar trebui sa porneasca la urmatoarea miscare a mansei. Tot de regula fazele respective sunt semnalizate fie de clipiri ale LED-ului, fie de bip-uri ale motorului. Exista un cod care spune ca ai brake, soft-brake, sau no-brake. La acesta al tau, chiar nu stiu.
Si tot asa, sunt cativa colegi care au aceeasi statie si ma mir ca nu au incercat sa te lamureasca fiind in cunostinta de cauza.
Cu stima,
Costel
Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 26 March 2006 - 10:51 PM
#6
Postat 27 March 2006 - 04:53 AM
pavcostel, la 26 Mar 2006, 22:10, a spus:
jumperul poate fi si pentru selectie Li /Ni.
Citeaza
receptorul l-ai programat?
ca nu vine programat din fabrica.si vezi ca la evo 9 nu porneste partea rf pana nu duci mansa de motor in minim.
si costel zice foarte bine ce zice.si cu alimentarea invers ,si cu programarea regulatorului.
#7
Postat 27 March 2006 - 10:04 PM
la ce foloseste jumper-ul?
Mersik, protech
#8
Postat 27 March 2006 - 10:23 PM
1- Jumperul pare a fi selector pentru BEC. Adica selecteaza pragul la care declanseaza protectia (6,4- 8,75V). Mai exact, negru pe alb trebuie sa fie in manual. (probabil 8 celuleNiMh/2celule LiPo - 3 celule LiPo)
2-
Citeaza
Apoi incerci sa vezi cum se opreste, cu no-brake selectat axul motorului se va opri mai greu. Daca se opreste greu, adica fara o miscare evident franata, repeti procedura inca o data. Selectia se face in inel, no_brake-soft_brake-brake-no_brake...Numele pe care l-ai dat nu figureaza in catalogul Jamara pe care-l am si nu am gasit nici cu Google.
Ai rezolvat problema cu receptorul? Daca nu cer prea mult...
Cu stima,
Costel
#9
Postat 29 March 2006 - 10:33 PM
Totusi nu cred ca le face bine acea violenta cautare a punctului de zero. Mai prost este ca adca le tin mai mult la maxim fien trase fie impinse la un moment dat se intrerupe alimentarea cu corent. nasol daca s-ar intampla in zbor.
Urmeaza parte si mai interesanta: CG. am montat motorul pe grinda, acc in fata la max si ce sa vezi: aripa vien in bot ca si centraj sfaturi despre locul CG si cum sa o lestez.
Maine fac rost de instuctiunile de programare a regulatorului si va tin la curent!
Salutari si fara interferente,
Protech
#10
Postat 30 March 2006 - 05:11 AM
La oprire invers. Intai deconectezi alimentarea receptorului si pe urma opresti emitatorul.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 30 March 2006 - 05:12 AM
#11
Postat 31 March 2006 - 06:08 PM
Modul in care te exprimi in scris, face ca mesajele tale sa fie nu foarte usor de citit.
Toti scriem in viteza si mai mancam cate o litera, o data la douaj'
de mesaje, dar greselile repetate denota lipsa de respect pt. ceilalti...
Ar fi deranjul prea mare daca ai incerca sa iei in considerare si posibilitatea de a te aventura in intreprinderea plina de adrenalina, de a utiliza si semnele de punctuatie?
Io unul, fiind mai de moda veche, ce pot sa inteleg din... constructia frazala urmatoare:
"acc in fata la max si ce sa vezi: aripa vien in bot ca si centraj sfaturi despre locul CG si cum sa o lestez."?
E enuntz, e intrebare, e rima shchioapa?
Fara suparare, mai multa atentie!
Aceasta postare a fost editata de Valteras: 31 March 2006 - 07:14 PM