Deranjez cu o intrebare ( sunt afon in ce urmeaza )
La un utilaj am un cilindru pneumatic a carui tija are filet M10 cu pas 1,5 ( cred caci pe el intra lejer si corect
o piulita luata din Hornbach )- cilindrul este Norgreen
Uzat fiind am comandat altul doar ca e alt producator cu aceleasi dimensiuni doar ca surpriza , filetul de la tija
pare a fi cu pas mai fin de 1,25 .
Intrebat furnizorul a spus ca toate sunt cu 1,25 si sa nu fie al meu pentru SUA ... nu are cum ca e utilaj produs Spania
cu livrare in Romania .
Intrebare de afon : daca bag o filiera cu PAS de 1,5 peste filetul deja existent cu PAS de 1,25 iese ceva utilizabil sau il
face praf ?
Multumesc de intelegere
Pagina 1 din 1
Filiera pas 1,5 peste filet de 1,25
#2
Postat Astazi, 02:56 PM
Daca este suficient de lunga partea care se angajeaza (peste 12 mm de surub) si o data insurubat, nu mai umbli la el, cred ca merge daca il pui cu loctite rosu (definitiv) si il strangi progresiv cu mare atentie ca sa nu sara si sa se rada definitiv filetul. Ca o refiletare dintr-asta sa aiba succes si sa poti infileta / desfileta de nenumarate ori, trebuie ca diametrul final sa fie putin mai mic. De exemplu, in cazul meu mi-am facut suruburi pentru o masina de epoca englezeasca refiletand M10 cu 3/8 UNF care este un fel de 9,5mm cu pas de 1,05 deci exista si un fund de spira virgina la baza si doar la exterior filetul arata franjurat, sau M8 cu 5/16 UNF care e un fel de 7,8mm cu pas de 1,05 si M7 cu 1/4 UNF si UNC dupa nevoie care au diametrul de 6,35 mm. Probabil ca nu rezista la tractiunea initiala dar pentru balama de portbagaj si alte prinderi care nu necesita strangere cu cheia dinamometrica, deocamdata par ok.
Mai este varianta in care incarci, cu sudura sau cu alama prin brazare, spirele originale, rectifici si filetezi apoi cu ce iti trebuie tie.
Nu poti face alta tija cu totul ?
Mai este varianta in care incarci, cu sudura sau cu alama prin brazare, spirele originale, rectifici si filetezi apoi cu ce iti trebuie tie.
Nu poti face alta tija cu totul ?
Aceasta postare a fost editata de ERASER: Astazi, 03:00 PM
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
TEL. 0726.191.725
#3
Postat Astazi, 06:54 PM
Multumesc mult , am comandat la strungar un bucsa filet interior pentru tija buna ( M10 pas 1,25 ) cu filet exterior M14 pas 1,5 .
Majorez cu spiral de 12 mm gaura veche de M10 pas 1,5 in care nu intra tija noua cu pas mai fin si bag bucsa cu solutie de etansare
Mi-am adus aminte cum am rezolvat un filet stricat de bujie in blocul motor.
Majorez cu spiral de 12 mm gaura veche de M10 pas 1,5 in care nu intra tija noua cu pas mai fin si bag bucsa cu solutie de etansare
Mi-am adus aminte cum am rezolvat un filet stricat de bujie in blocul motor.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
Arata acest topic
Pagina 1 din 1