Presupun ca daca Zephyrul zboara asa bine cu Rotax 912 80cp va zbura destul de bine si cu un Rotax 582, nu ?
Mai mult, diferenta de greutate dintre motoare ar fi un avantaj la pilot, chiar daca-i schimba centrul de greutate, nu-i asa ?
Altceva: a fost careva curios sa vada cum aterizeaza fara motor? Si chiar are finetea aia mare pe care o dau tzidulele ? In cazul asta ar fi cool sa sari cu el pana la 2000 m si de acolo sa tai cantaretu si sa vii fain cu el ca planoru, asa ca pentru distractie (sau macar sa-ti sperii nevasta)
Propun ca acest thread sa fie despre caracteristicile REALE ale acestui avion si invit pe toti cei care l-au zburat sa-si dea cu parerea...
Sincer sa fiu ma gandesc cum sa fac sa adun bani pentru unul... macar pentru kit la inceput si apoi pentru motor...
Aceasta postare a fost editata de Daktari: 19 March 2006 - 02:43 PM