Statistica... Care vrea si ... poate...
#1
Postat 28 January 2006 - 07:11 PM
1. masa (greutate) = ___ g
2. suprafata portanta = ___ dm^2
3. pack = ___tensiune(V) si ___curent(I) in sarcina, :( daca se poate
4. controlabilitate: :D http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wub.gif SUBIECTIV !! = ___%
5. motor: tip___, direct drive sau cu reductor, (BL sau cu perii)
6. elicii tip:___
7. autonomie de zbor = ___minute
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#2
Postat 28 January 2006 - 07:27 PM
1. 880 g
2. 41,6 dm2
2.1 21g/dm2
3. 2S1P ,1350 mah ; 8 cel nimh 1050 mah
4. 100%
5. 400cu reductie 4:1,curent max 8 A
6. 9,5x5,5 (?!)
7. 15-20 min,in functie de pack si de utilizare regim motor.
asta te intereseaza?
#3
Postat 28 January 2006 - 08:28 PM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#4
Postat 28 January 2006 - 11:05 PM
1. masa (greutate) = 1 400g
2. anvergura = 2 000mm
3. suprafata portanta = 43.6dmp
4. incarcare alara 32g/dmp
5. pack = 8.4V 1 100mAh NiMhd
6. controlabilitate: SUBIECTIV !! = ___%
7. motor: tip 600 cu perii direct drive
8. elicii tip:8X4 pliabila
9. autonomie de zbor = nu pot sa dau o cifra.....
GWS Slow Stick EPS-400/BB
1. masa (greutate) = 400g
2. anvergura = 1 176mm
3. suprafata portanta = 32.64dmp
4. incarcare alara 10-11g/dmp
5. pack = 8.4V 700 - 1 100mAh NiMhd
6. controlabilitate: SUBIECTIV !! = 200% Exceptional. Iarta orice greseli. Este pentru preincepatori daca pot spune asa.
7. motor: tip 400 cu perii cu reductor 3:1
8. elicii tip: 10X6
9. autonomie de zbor = nu pot sa dau o cifra.....
Acum il echipez cu un BL de 100W si baterie de 3 elementi cu LiPo 15C de 1 250mAh
Mini Telemaster (in lucru),
1. masa (greutate) = 20 oz
2. anvergura = 45"
3. suprafata portanta = 2.2 sq. ft.
4. incarcare alara 9oz/sq. ft.
5. pack = LiPo 3 elementi 15C 1 250 mAh
6. controlabilitate: SUBIECTIV !! = ___%
7. motor: BL 100W
8. elicii tip: 10X6 pliabila
9. autonomie de zbor = nu pot sa dau o cifra.....
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 28 January 2006 - 11:08 PM
#5
Postat 29 January 2006 - 10:23 AM
Daca se poate sa completati toate campurile http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif :D :D , ca sa am ce prelucra...
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#6
Postat 29 January 2006 - 11:25 AM
Se poate si asa ?, la 28 Jan 2006, 23:05, a spus:
9. autonomie de zbor = nu pot sa dau o cifra.....
...
9. autonomie de zbor = nu pot sa dau o cifra.....
...
9. autonomie de zbor = nu pot sa dau o cifra.....
Le-ai zburat macar? :wub:
#7
Postat 29 January 2006 - 12:46 PM
1. 260 g
2. anvergura 800 mm
3. 3S1P ,750 mah,max curent 8 A
4. 3d !!
5. axi 2208/34 direct drive.
6. 9x3,75 apc electro
7. max 15 min normal , 7-8 in hovering.
#8
Postat 29 January 2006 - 01:12 PM
CESSNA 182:
1. 560 g
2. 14 dm^2, anvergura 980 mm
3. 1000 mah, 8,4 V, max curent 8-10, depinde de forja !!
4. 95 % (pt mine)!! iertator !! Accepta unele greseli si se stabilizeaza... singur !!
5. speed 400 cu reductor
6. EP 1080
7. max 5-7 min normal, fara fitze !! INCA !! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif Ca-l cam forjez !!
ACCIPITER:
1. masa (greutate) = 550 g
2. suprafata portanta = 16 dm^2
3. pack = 8,4 tensiune(V) si 600 mAh curent(I) si 6 A, in sarcina, pt timp scurt la decolare, rolleyes.gif
4. controlabilitate: SUBIECTIV !! = 95 % (INCA !!)
5. motor: tip 380, direct drive
6. elicii tip: GWS 7035
7. autonomie de zbor = 6-8 minute
Stima,
Aceasta postare a fost editata de domnu_doctor: 29 January 2006 - 01:25 PM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#9
Postat 29 January 2006 - 02:33 PM
1) 84gr
2) 3 dm²
3) 2S1P LiPo7,2/260mAh
4) ce vrea sa fie asta ?? 2 servouri si variator montat
5) motor de la un servo mini dezmembrat, direct fara reductor
6) elice 5 cm
7) 20 minute
Planor 250cm
1) 2800gr
2) 48dm²
3) 3S1P LiPo 11.1 / 4000mAh / 35A max
4) 7 functii
5) Kontronik Drive 501
6) cam prop 45x25
7) 12 minute motor la maxim / trage in verticala. zbor fara termica 60 minute.
F3A 200cm
1) 4800gr
2) nu stiu acum
3) 9S3P 6000 mAh / 40A max
4) 6 functii
5) Axi 5330/18
6) Master 42-30
7) 15 minute motor la maxim sau 25 minute zbor de acrobatie
#10
Postat 29 January 2006 - 03:06 PM
Yak 52, la 29 Jan 2006, 15:33, a spus:
cat de "cuminte" e
daca iarta greselile, daca e instabil etc
#11
Postat 29 January 2006 - 05:02 PM
AB17LUK, la 29 Jan 2006, 11:25, a spus:
Se poate si asa ?, la 28 Jan 2006, 23:05, a spus:
9. autonomie de zbor = nu pot sa dau o cifra.....
...
9. autonomie de zbor = nu pot sa dau o cifra.....
...
9. autonomie de zbor = nu pot sa dau o cifra.....
Le-ai zburat macar? :wub:
Pe primele doua da. Dar nu m-am uitat la ceas. Sunt incepator si am alte prioritati.
@Dom' Doctor. Ai uitat in chestionar anvergura. Sa dai o bere.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 29 January 2006 - 05:03 PM
#12
Postat 29 January 2006 - 06:24 PM
Se poate si asa ?, la 29 Jan 2006, 17:02, a spus:
@Dom' Doctor. Ai uitat in chestionar anvergura. Sa dai o bere.
Nici un fel de problema !!! :wub: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif :D
Ma inviti la tine, si... dau si mai multe !!! :(
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#14
Postat 30 January 2006 - 02:02 PM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#15
Postat 30 January 2006 - 02:37 PM
1. masa (greutate) = 540 g
2. Anvergura = 900 mm
2. suprafata portanta = 16,5 dm^2
3. pack = 11,1 tensiune(V) si 1300 curent(I) in sarcina, 8 A in sarcina maxima
4. controlabilitate: SUBIECTIV !! = 80 %
5. motor: tip Axi 2208/34, direct drive brushless
6. elicii tip: 9x5
7. autonomie de zbor = 8 minute in regim de FORTAJ, 15 minute.... 20 minute lejer
Trage bine si pe vint.
Conteaza enorm echilibrarea si unghiul motor
Daca nu e CG acolo unde trebe si mai ales daca < motor nu e ala care trebe ... e mai naravasa ca un armasar
#16
Postat 30 January 2006 - 03:07 PM
domnu_doctor, la 30 Jan 2006, 15:02, a spus:
statistica este valabila cand ne referim la o "gramada" de acelasi soi.
aici sunt motoplanoare ,trainere ,acrobate ,shockflyere,park flyere etc.
sunt curios la ce rezultat ajungi.
uite de exemplu o categorie noua (aripa zagi)
1. approx 400 g
2. anvergura 1000 mm
3. 20 dm2
4. 7 cel nimh/750 mah,max 6 A
5. speed280 direct drive
6. 7x4
7. controlabilitate 100%
8. autonomie 8-10 min in full motor (pana la ore in sir la panta sau termica;e valabil si la ezglider)
#17
Postat 30 January 2006 - 03:52 PM
Am citit niste materiale vis-a-vis de corelatiile parametrilor modelelor aero, greutate, motor, elicii, suprafata portanta, socotite in conditiile in care deshtele de la mansha sunt ... :o :o !!
Rezultatele o sa fie mai ... balcanice, ca asa-i la noi ... :o
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#19
Postat 30 January 2006 - 06:30 PM
Sa se mai adune cateva seturi de date si dup-aia incerc sa le sintetizez in ceva rezultate...
I hope so !! :o Mai balcanic, bineinteles, ca asa-i la noi !!
Stima,
PS: Mersi pt link ! :o
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#20
Postat 01 February 2006 - 12:12 PM
Hai, ca mai astept cateva ...
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#21
Postat 01 February 2006 - 01:44 PM
1. masa (greutate) = 1300g
2. suprafata portanta = 29 dm^2
3. pack = 10 celule , 12 V , 1200 mah curent maxim de descarcare ~ 25-30A
4. controlabilitate: ?
5. motor: BL Mega 600/24
6. elicii tip: 13x7
7. autonomie de zbor = 7-10 minute acro... altfel nu am incercat
Toate astea depind de cum zbori, depind de ce pac ai .. io de ex am un pac greu si cu putini amperi .. motorul consuma 27 amp cu elicea aia ... fac 3 -4 urcari cu el de unde cobor la fel de repede cum am urcat. Aia cu controlabilitatea chiar nu o inteleg e subiectiva treaba dar planorul nu o sa fie la fel de controlabil ca shock flyerul ... controlabil in comparatie cu ce ? Asa ca planor... e controlabil ca altfel ar fi fost bucati pana acum..
Asteptam rezultatele tale.
#22
Postat 01 February 2006 - 05:01 PM
Dupa discutii in particular, se pare ca exista mai multe puncte de vedere asupra problemei.
Asadar, as zice:
1. capacitatea servo-urilor de a raspunde rapid (instantaneu, daca se poate !) si ferm la comenzile date din Tx.
2. capacitatea modelului de a raspunde, pe global la comenzile date din Tx.
3. capacitatea globala de a controla zburatoarea astfel incat ea sa zboare unde vrea pilotu' si nu ... unde vrea ... ea.
... si toate astea in timpul minim, adica zburatoarea sa se duca unde vrea pilotu' printr-un numar minim de manevre, impuse, nu prin manevre succesive ... asa cum fac incepatorii ca ... mine !! Eu sunt deocamdata la faza la care ridic avionu' si-l zbor, savurand placerea de a-l controla si de a face fite cu el, fara sa-mi impun o ruta de zbor. Unde mai pui ca daca mai bate si vantu'... e ceva mai greu.
Sau si mai explicit: decolez avionu' si-l duc pe un traseu prestabilit si-l aduc jos tot asa de ... prestabilit.
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#24
Postat 01 February 2006 - 07:32 PM
domnu_doctor, la 1 Feb 2006, 17:01, a spus:
o fi "tuningul" bai Zodele si nu ne dam noi seama
0728.26.93.19
#25
Postat 01 February 2006 - 09:46 PM
2. - 16,77
3. - 11.1v 1300 mAh 8A
4. - 100%
5. - Eflite 370 Outrunner 1080 KV
6. - 9 x 4.5
7. - >20 min
@ domnu_doctor "Treaba cu controlabilitatea e intr-adevar ... relativa" Parerea mea NU. Controlabilitatea este ca si conducerea preventiva la auto daca "simti" cu o fractiune de secunda inainte ce vrea sa faca modelul si contrezi pentru a face ce vrei tu, modelul este controlabil 100 % daca vezi dupa o fractiune de secunda ce face modelul gindesti cum sa contrezi informatia ajunge la deget, la styk, la RX, la Tx, la servo, la model, incepi sa strigi BRUIAJJJJJ si modelul musca din mama TERA. In cariera mea de modelist 99 % din bruiaje au fost model in limita de viteza cu angajare imediata si greseli de pilotaj.Spor la zburat si constrit.
#26
Postat 02 February 2006 - 06:35 AM
ZOD, la 1 Feb 2006, 20:05, a spus:
domnu_doctor, la 1 Feb 2006, 17:01, a spus:
Adica ?
probabil ca se refera la timpul de raspuns al modelului.
un planor de 3 m are nevoie de 10 secunde pentru un viraj de 180 de grade ,pe cand un f3a numai de doua secunde.
ziceam mai sus:
Citeaza
aici sunt motoplanoare ,trainere ,acrobate ,shockflyere,park flyere etc.
sa vedem ce iese ,si eu sunt curios.
#27
Postat 02 February 2006 - 08:14 AM
old-boy, la 1 Feb 2006, 21:46, a spus:
Ok !
Hai sa pun problema altfel !!! :D
Acelasi model zburat de diferiti piloti, poate primi "note" diferite la capitolul cotrolabilitate.
In mod sigur unul il va aprecia mai ... si altu mai ...
La asta m-am referit cand am zis ca e ... relativa (subiectiva). :lol:
Stima,
PS: Simtu' pilotului de a anticipa miscarea zburatoarei, este o chestie care se dezvolta in ... timp, da' depinde si de ... starea vremii. :lol: Cel putin ... pentru mine, si cred ca pentru incepatori in general.
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#28
Postat 02 February 2006 - 11:44 AM
1) 1700g
2) 47dm²
3) 7 sanyo 2000mAh sau 8 sanyo 3300mAh
4) 9 din 10
5) speed 600 fara reductor –nu merge la verticala
6) 11 X 7
7) 15 minute cu 7cell 25 minute cu 8 cell, ceva mai mult in termica
MotoPlanor home made (2 aripi: cu eleroane sau fara eleroane) –submotorizat, il trec pe brushless
1) 750gr
2) aprox 19 -20dm²
3) 8 x 1050mAh
4) 5 din 10 fara eleroane; 7 din 10 cu eleroane
5) Speed 480
6) APC 9X6
7) 8-10 minute
Biplan home made (aripa sus : 120 cm ; aripa jos : 100 cm) cu diedru
1) 780g
2) aprox 32dm²
3) 8 x 1050mAh
4) 8 din 10, dar nu-l mai scoti din limita de viteza
5) Permax 480 cu reductor planetar 3.3:1
6) top flyte 11 x 7
7) 10 minute
#29
Postat 02 February 2006 - 12:55 PM
1. 680 g
2. 24 dm2
3. 8 cel 1050mAh
4. acum nu prea buna
5. speed 400 direct drive
6. 110x125
7. 8 min cu motorul blana; altfel, functie de curenti, termica si rezistenta gatului...
#30
Postat 11 February 2006 - 01:06 PM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal