Despre marirea vitezei Este vorba de un piaggio SI
#1
Postat 27 February 2006 - 08:35 PM
#3
Postat 01 March 2006 - 12:19 AM
Polini.
Altceva.
(Apropo are si rezonator) :)
#4
Postat 02 March 2006 - 10:49 PM
#5
Postat 02 March 2006 - 11:23 PM
Aprindere merge bine. Nu intrerupe in ture si bujia e nippon denso racing .Problema e cu carburatorul. E cel original si cred ca nu ii da destul aer. Jigleru principal l-am marit eu putin cate putin pana a mers bine.Alta problema e ca am variator si vibreaza cureaua. :D . As vrea sa il pun pe fulie,dar in oras e bun si variatoru (in trafic) oricum eu nu pun doi pe el . Nici nu ma gandesc. E o prostie faza cu doi pe moped. Tu la ce te-ai mai gandit? Asa cum e ia 80+ si cred ca ar merge mai bine.
P.S. Daca e ciprian de care vorbesc eu salutal din partea mea. :D
#7
Postat 11 March 2006 - 08:43 PM
Super :D . Sunt doar doua probleme ;) :
1. De unde iau bani pt asa ceva(pres ca pretul este pe masura performantei)
2. Chiar dak as lua unde l-as pune? :D E cam mare toata instalatia pt mopedul meu.
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Oricum multumesc. Eu caut ceva care sa-l pot folosi zi de zi fara sa se consume sau sa imi sara pistonul prin chiulasa. :D
Deci astept metode noi pt a mari performanta "bolidului" meu
Multumesc anticipat.
#8
Postat 12 March 2006 - 03:53 PM
#9
Postat 12 March 2006 - 06:07 PM
daca vrei sa faci "performanta" dute la peco si pune benzina cu cifra octanica mare(98-99) si pune si niste tetraetil de plumb si o faci racheta....
Te risti?... avand in vedere ca trebuie sa-ti asumi o responsabilitate....
#10
Postat 13 March 2006 - 07:29 PM
Nu te risca!Ia si schimbatzi mai bine motoscuteru!Treci pe un ATV macar 2WD on back!Macar....Eu am incercat un ATV 4WD si pot sa zic ca e marfa!Si unul SH gasesti la 2 miiare de euroi!...
#11
Postat 13 March 2006 - 09:00 PM
@ piciul .. gandestete ca asta e doar inceputul si poti face ceva de care sa fii mandru totul e sa vrei, si eu am inceput dupa cum vezi la fel ca tine
Aceasta postare a fost editata de Almar_uno: 13 March 2006 - 09:01 PM
#12
Postat 19 March 2006 - 08:08 PM
1.Set motor polini de 43 mm alezaj (e cel de 12 000 rpm)
2. Rezonator RMS cu atenuator mesterit
3. Role variator usurate exact si cantarite pe cantar
4.dat motoru inapoi sa se urce cureaua mai mult pe variator
5.bagat in cutie spate ulei subtire
6.La motor folosesc OMV sin star se pune maxim 1% (atat pun)
7. Facut jigler pt setul asta( e foarte betiv motoru :D )
8.Setul are deja 9 admisii(ce sa mai pilesc)
9.Bujie Nippon Denso
10.garnitura motor (facuta recent din "foita" aluminiu :( )
11.Pus arcuri mai tari la variator
12.Curea un pic mai mare
Si momentan cam atat.Sunt foarte mandru de scutericiu meu. Jumate din scuterele din valcea mananca pref :) Cu conditia ca cealalta jumate sa smekerit si si-au luat gillera runner SP50 purejet. :( cu seturi marite.Acolo la runner mai greu ku demarajele si dapasirile aproape imposibile. Cu toate ca in curbe scot scantei din cric cam nasp era sa cad pe la 70 intro curba :) tot nu pot depasi. aku skuteru face 80-90.
Aceasta postare a fost editata de PiciU_70: 20 March 2006 - 10:23 PM
#13
Postat 19 March 2006 - 09:23 PM
#14
Postat 19 March 2006 - 10:10 PM
Si prin Iasi exista o divizie a scuterelor...Sa vad cum fac rost de niste poze si sa vezi ce fac....oameniii dementzi!Nu sunt multzi,doar vreo 18 sau 19!
#15
Postat 20 March 2006 - 10:21 PM
#16
Postat 03 April 2006 - 08:50 PM