Modelism - RHC Forum: Yak 52 de la carton la depron - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Yak 52 de la carton la depron munca la domiciliu

#61 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 February 2006 - 06:43 PM

Si capacul. Mentionez ca are pe intrados (capacul) tabla de aluminiu + in triunghiul format acolo am pus poliuretanic la greu. Si atat. Este de ajuns.
0

#62 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 February 2006 - 06:44 PM

Aici capacul.

Fisiere atasate


0

#63 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 February 2006 - 06:45 PM

Pe intradosul aripii se vede cam atat.

Fisiere atasate


0

#64 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 February 2006 - 07:07 PM

Am terminat si aripa si nu ma puteam abtine sa le pun cap la cap pe toate.

Fisiere atasate


0

#65 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 February 2006 - 07:10 PM

Si alta poza.
Incep sa arate a avion bucatile alea de depron.
De acum tre sa chituiesc. Niste idei de chit mi-ar prinde bine.......(dar nu chit de masina).

Fisiere atasate


0

#66 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 24 February 2006 - 08:58 PM

Greutate la final?
Sau aproape???
Felicitari inca o data B)
0

#67 Useril este offline   VOG 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Vancouver, BC
  • Interests:Airplanes

Postat 24 February 2006 - 10:00 PM

Bravos si spor la treaba in continuare!

In sfirsit un subiect la obiect din care au ce invata si incepatorii!

Ceva detalii despre motorizare, greutate a celulei.....

VOG
Omul nu se impiedica de munti, ci de musuroaiele de cartita!
0

#68 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 February 2006 - 10:51 PM

Deocamdata asa cum se vede cu 2 servouri montate nu are mai mult de 100-110 g.Motor am sa pun un brushless si lipo. La final nu cred ca o sa depaseasca 350-400 g. O sa mai apara ceva greutate la chituire si vopsire.
0

#69 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 26 February 2006 - 12:38 AM

setal, la 24 Feb 2006, 19:10, a spus:

De acum tre sa chituiesc. Niste idei de chit mi-ar prinde bine.......(dar nu chit de masina).

Felicitari !
Am urmarit cu interes ce ai lucrat pentru ca si eu lucrez la un Spit din depron. Numai ca e termic. Eu folosesc chit acrilic pentru lemn AplaSTOCO din Praktiker

Spor la treaba si sa-l vedem "in aer" !

Fisiere atasate


0

#70 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 26 February 2006 - 12:40 AM

mai o poza de la mine

Fisiere atasate


0

#71 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 26 February 2006 - 04:35 PM

Foarte frumos dar din cate vad eu in poze domnule Sic1 ai o mica......mare problema. Este posibil ca ampenajul tau orizontal sa fie cam mic si sa ai probleme la zbor. Fie avionul va zbura intodeauna cu botul sus sau daca este greu de bot mai tare fata de Centru de Presiune ampenajul orizontal va deveni ineficient. Sincer din experienta am patit chestii din astea si avionul este aproape incontrolabil. De obicei la machete in modelism amp.orizontal daca e prea mic se supradimensioneaza respectand proportiile. Daca avionul ar fi fost electric (ceva mult mai usor) mergea ampenajul dar la asta mmmm....Poate ma insel si sper asa sa fie.
0

#72 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 26 February 2006 - 04:41 PM

Sistemul de prindere al aripii:
-este alcatuit din 2 buc surub cu piulita plastic folosite la prinderea capacului de WC
-sunt bune, usoare, atat surubul cat si piulita au talpa mare...deci fixare mai buna
-piulita este prinsa de fuselaj...mai trebuie ramforsat acolo
-surubul trece prin aripa unde s-a lipit ceva mai multa balsa si pe intrados si putina tabla de aluminiu unde vine talpa surubului.

Fisiere atasate


0

#73 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 26 February 2006 - 07:26 PM

frate balcescule ... nu mere doar in alea doua suroabe prinsa haripa ...incearca sa faci si niste sisteme de prindere fata/spate cu baghete... cam ca la fw(capota mitralierelor de pe bot) ca o sa fie de bine ,.... pt un individ fara scule nu meriti decat aplauze(cu patenti si ciocane)!
0

#74 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 26 February 2006 - 07:56 PM

Ei nu ........sunt beton.....la cat poliuretanic e acoloooo......
Las ca vezi tu
Plus ca aripa e usoara rau si la un model de 400 g cate g-uri pot sa fac 3 maxim (viteza mica) deci sa tina 1,2 kg...siii tine
0

#75 Useril este offline   sic1 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 26-September 05

Postat 26 February 2006 - 11:45 PM

setal, la 26 Feb 2006, 16:35, a spus:

Foarte frumos dar din cate vad eu in poze domnule Sic1 ai o mica......mare problema. Este posibil ca ampenajul tau orizontal sa fie cam mic si sa ai probleme la zbor.

Da, mi s-a mai spus si va cred. Nu stiam asta dar am aflat si am de gand sa schimb ampenajul cu unul identic dar mai mare inainte de zbor, mai intai insa o sa instalez "ilictronica" zilele astea si apoi schimb ampenajul. Mersi de sfat
0

#76 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2006 - 09:26 AM

setal, la 26 Feb 2006, 16:41, a spus:

Sistemul de prindere al aripii:
-este alcatuit din 2 buc surub cu piulita plastic folosite la prinderea capacului de WC
-sunt bune, usoare, atat surubul cat si piulita au talpa mare...deci fixare mai buna

Frate Balcescule,

Suruburile alea de la buda, sunt "overkill" pt. modelul tau!! Masa multa in plus si complicatie mare.
Vezi p-aci sau pe la concurenta ca sunt suruburi de plastic dedicate.
Daca chiar nu vrei sa le faci vanzare, misca-ti curu' la Praktiker ca au suruburi de plastic M6, M5, M4, M3. Si piulite M6, M5, M4, M3. Ieftine si bune.

La ce ai tu acolo, doua M4 e super suficient. Dar iti mai trebe la BA un "cui" de bambus de pozitionare.
Io unul as pune cui la BA si UN SINGUR surub M4. Nu de alta, dar la o busitura, surubul tre sa se rupa pt. a salva structura.

Think about...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#77 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 27 February 2006 - 11:31 PM

Too late pt sistemul de prindere al aripii. Stiu si metoda cu suruburi la BA si BF dar asa a fost sa fie...oricum suruburile sunt foarte usoare.
0

#78 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 28 February 2006 - 07:07 PM

Am inceput finisajele......
La ampenaje avand in vedere ca depronul e un material moale merge cumva stantat. La ampenajul orizontal (profundor) am folosit sabloane de balsa pe care le-am presat pe material.

Fisiere atasate


0

#79 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 28 February 2006 - 07:07 PM

Si cam asa au iesit la final.

Fisiere atasate


0

#80 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 March 2006 - 08:45 AM

Beton!
Tre vazut insa, cat timp o sa "tzina" ambutisarile alea. Depronul are un soi de "memorie" pe termen mai lung, daca nu se deformeaza serios peste limita de elasticitate.
Dar oricum, arata meserie!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#81 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 26 June 2006 - 10:39 PM

In sfarsit am reusit sa mai lucrez ceva si la yak-ul asta printre alte activitati militare....(pregatire pt miting)
Aici se vede instalarea motorului care desi foarte ieftin bate spre 600g tractiune.

Fisiere atasate


0

#82 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 26 June 2006 - 10:40 PM

Cam asa ceva.

Fisiere atasate


0

#83 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 26 June 2006 - 10:42 PM

Oricum i-am asigurat o ventilare foarte buna atat motorului cat si acumulatorului.

Fisiere atasate


0

#84 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 26 June 2006 - 10:44 PM

Trenul de aterizare l-am facut din tije de carbon cu roti ultrausoare.....trenul va fi demontabil...adica decoleaza din mana sau de pe sol.

Fisiere atasate


0

#85 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 26 June 2006 - 10:45 PM

Si pentru putin sange rau uite si unul gata de zbor.

Fisiere atasate


0

#86 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 26 June 2006 - 10:47 PM

Kitul l-am facut in doua zile...asa ca nu aveam ce sa mai fac.....

Fisiere atasate


0

#87 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 26 June 2006 - 10:48 PM

Inca una si ma duc...

Fisiere atasate


0

#88 Useril este offline   Blue Raven 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 742
  • Inregistrat: 07-August 05

Postat 27 June 2006 - 07:01 AM

Superbe amandoua avioanele!

Ce kit este cel de Messerschmidt Bf 109? Adica cine e producatorul!

Sa le zbori sanatos si fara crash?
Stima,
Blue Raven
0

#89 Useril este offline   setal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 326
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 27 June 2006 - 11:26 AM

Kitul este facut de cei de la Flying Stiro Kit din Cehia iar in SUA cred ca-l distribuie cei de la Alfa Models.
0

#90 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 28 June 2006 - 08:40 PM

esti foarte tare frate.....
apropos .... salutare din alabama......
vad ca te descurci cu timpul ..... aici .... nu exista asa ceva!
hai noroc si sa ne vedem cu bineeeeee!
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu