Motorul s-a vandut fara toba, se da cu el o toba asemanatoare cu originalul, de la un Magnum XL 108, second hand in buna stare.
Constructie clasica cu segment, cu o chiulasa generoasa (racire buna) prinsa in 8 suruburi (fata de 4 sau 6 cat se obisnuieste). Multi l-au convertit la benzinar folosind bujia OS G5, unii cu carburator Walbro, altii lasand carburatorul original OS-D7 cu doua jiglere pe care s-a instalat al doilea surub de aer in zona prevazuta pt gaurire in acest sens.
Capacitate: 18cc (1.08 cu in)
Putere: 3 BHP
Greutate: 750g
Turatie maxima: 16.000 rpm
Elice recomandata: 14x10, 15x8, 16x6, 16x8, 17x6, 18x6
Combustibil: 0 - 10% nitro (cu bujia OS nr.8 ) sau benzina (cu bujia OS G5)
Pret: 800 RON - telefon 0726.191.725 Bucuresti. BONUS: doua elici Graupner noi, 16x6 si 17x6 , bujie OS #8 noua in ambalaj, eventual si rezervor 400ml folosit.

Number of downloads: 98

Number of downloads: 104

Number of downloads: 103
Se poate expedia in tara, detalii la telefon.
In magazin costa 259$ (fara toba, cu toba +45$) iar pe Ebay sunt doua la licitatie, unul folosit cu 155$ AICI si unul nou cu 175$ AICI care probabil ca va urca spre 200$ sau peste. Deci pretul meu este f avantajos pt cine stie sa profite de ocazie ! B)
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 25 January 2017 - 07:18 PM