quad deadcat pro incepator confuz :(
#121
Postat 31 October 2016 - 01:13 PM
Oricum daca treci pe 6S teoretic ai motoare mai mari cu KV mai mic plus elice mult mai mare si de aici da va creste eficienta totala si timp de zbor mai mare, doar sa iti permita cadrul.
#122
Postat 31 October 2016 - 04:39 PM
#123
Postat 31 October 2016 - 05:19 PM
In ambele scenarii, fara nici o sarcina ai fi deja la limita, la 2200-2250 grame, 35-40 minute, daca punem drept sarcina un pack de un kil...
Cu 4s 12000 mah, ai fi la limita de throttle, pe la 60%
Cu 6s 8000 mah, 17" e prea mult, ai overpropping, trebuie sa le scazi la aprox 15".
Din kilul ala de lipo trebuie sa faci loc sarcinii, pentru ca nu mai ai unde creste, esti prea greu deja, la 600g motoarele astea dau in primire cu orice elica sau numar de celula, asta e...
Deci daca scazi 300g gimbal si camera, mai ramai cu 700g de lipo si timp redus pe masura, la vreo 20 min.
#124
Postat 31 October 2016 - 06:05 PM
#125
Postat 31 October 2016 - 06:09 PM
Eu am scos 19-20min cu o baterie 3S 5200mAh descarcata pana la 3.4V/cell si niste motoare ieftine 2212 pe un quad si cu gimbal si GoPro atasat, atata sa ai greutatea cat de mica ~1250g am avut dar controlleru era cam greu la mine cu GPS si OSD.
Aceasta postare a fost editata de andrewbt: 31 October 2016 - 06:14 PM
#126
Postat 31 October 2016 - 06:13 PM
#127
Postat 31 October 2016 - 06:42 PM
La tine numai frame-ul are 500 + 360 motoarele... esc, elici, FC... e grele... aproximezi cam prea larg... doar atat cat sa treaca si tancu :D
4x2600 = 10400 mAh 4s este mult 1200 gr ! Plus ca la 30A este mai curand un curent maxim la care nu se duc... dar la 2C deja tensiunea e la pamant 3.6V pe baterie proaspat incarcata... nu degeaba pun 4P ;)
Plus ca... inca odata, sunt grele ! uite 12000 la 940g
http://www.getfpv.co...po-battery.html
12000 cu pack-uri folosite de ferdinand ar fi 700g, dar sunt 1C, trebuie sa fi capabil sa zbori o ora, altfel uita de ele...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 31 October 2016 - 06:45 PM
#128
Postat 31 October 2016 - 06:51 PM
#129
Postat 31 October 2016 - 06:52 PM
#130
Postat 31 October 2016 - 06:56 PM
andrewbt, la 31 October 2016 - 06:52 PM, a spus:
nu este cazul sa mai iau , am deja 2 pack-uri de 4s 8000mah la 740gr./buc. vreau sa incerc cu li ion. VTC5 are la 30A descarcare. la 4p. sunt suficienti.
#131
Postat 31 October 2016 - 07:01 PM
Mai este si seria asta dar are doar 2C, in caz ca zbori peste 30min https://hobbyking.co...-lipo-pack.html
Aceasta postare a fost editata de andrewbt: 31 October 2016 - 07:04 PM
#132
Postat 31 October 2016 - 07:31 PM
abia a zburat 5min... :D
#133
Postat 31 October 2016 - 07:44 PM
Degeaba livreaza 3000mAh cand se trage din ele pana la 2.5V, asta inseamna ca sa decolez cu 4s si sa aterizez cu 3s, ce zburatoare rezista la asemenea variatii...
Nu te apuca sa ii lipesti, testeaza intai unul cu o sarcina fictiva, ca daca i-ai lipit nu ii mai poti vinde la cei cu tigaretele electronice, acolo e piata lor ;)
sau improvizeaza ceva suport de inseriere 4s cu arcuri, fara lipituri, si pe o platforma care o ai deja alimenteaza doar un bratz din liion si ramai cu 3 bratze pe lipo, si incearca sa zbori, cel mai bun test :D ;) Un motor ca trage exact cat vor trage 4 motoare din pack-ul 4p ;)
deadcat-ul nu a zburat decat 5 minute pentru ca tragea mai mult de 4C, cat este maximul suportat de alea verzi, 10C e la la fel ca la liIon, o iluzie, curent de scurtcircuit...
Deci daca nu zbori deja 15 minute, ca sa stii ca nu tragi mai mult de 4C, nu pui verzi, ca pui degeaba.
Idem 30 minute pentru 2C
#134
Postat 31 October 2016 - 09:20 PM
Se pot folosi si LiIon pe drone, atata ca probabil e mai bine sa ai 5/6S si motoare care mai trag destul la 4S si lafel o platforma usoara cu decolare sub 45% thortle. Daca folosesti motoare pt 3S si pui LiIon 4S si cand vor fi descarcate inca mai trage destul teoretic.
Ma astept ca in viitor si DJI sa scoata drone cu baterii LiIon sa scoata timp de zbor peste 30min.
#135
Postat 31 October 2016 - 09:34 PM
#136
Postat 06 November 2016 - 09:18 PM
#137
Postat 07 November 2016 - 12:41 PM
#139
Postat 07 November 2016 - 08:04 PM
#140
Postat 08 November 2016 - 09:35 AM
#141
Postat 08 November 2016 - 09:50 AM
Ce as face eu... as desface de plastic firele care ieseau din motor ca sa vad cate fire erau folosite in manunchi, bobinate in paralel...
Le-as identifica unde sunt capetele in bobina si as desface din fiecare cate o tura, lucru care ar trebui sa fie posibil, pentru ca de regula firele se lipesc nu la speirele de inceput, alea ascunse su gramada de spire, ci la cele de suprafata, adica ultima spira, cea mai accesibila... cu un ac se poate desface o spira, cel putin la ce am operat pana acum... :unsure:
As cositori impreuna cele 2-3 fire care alcatuiesc manunchiul de fire pe fiecare faza, si la lipitura comuna as lipi un fir de servo, si as trage un tub peste.
Eventual daca spatiul din motor permite, le-as mai da o invartitura la baza statorului, nu le-as scoate afara pe gaura cea mai apropiata, ca daca vor mai fi abuzate in viitor, sa se rupa firul de prelungire, nu cel de bobinaj ;)
Tura lipsa va creste un pic kv-ul, dar cred ca nu perceptibil in zbor.
#142
Postat 09 November 2016 - 10:35 AM
#143
Postat 25 November 2016 - 08:16 AM
#144
Postat 25 November 2016 - 08:34 AM
#145
Postat 25 November 2016 - 08:37 AM
#146
Postat 25 November 2016 - 08:40 AM
#147
Postat 25 November 2016 - 08:43 AM
Cu mai multe receptoare face la fel ?
#148
Postat 25 November 2016 - 08:46 AM
#149
Postat 25 November 2016 - 08:48 AM
#150
Postat 25 November 2016 - 09:30 AM
Pai osd-ul cum e calibrat in dB ?