Modelism - RHC Forum: Certificare L3 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Certificare L3

#1 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 October 2005 - 09:18 AM

L3 vine de la Level 3 care inseamna ultimul nivel de certificare pe care-l poate obtine un rachetomodelist dupa normele asociatiei americane a rachetomodelistilor (NAR).Inca un rachetomodelist german a reusit acest lucru.Toate pozele sint de pe Raketenmodellbau Forum.Certificarea s-a desfasurat in Anglia in septembrie
anul acesta.Motorul folosit a fost un Cesaroni M 1400 care costa dupa aprecierea mea cam 400-500 de euro daca nu mai mult :D
Un grain din acest motor:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-5-1130051938.jpg

A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#2 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 October 2005 - 09:20 AM

Asamblarea motorului

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-5-1130052034.jpg

A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#3 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 October 2005 - 09:22 AM

Pe rampa de lansare

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-5-1130052147.jpg

A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#4 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 October 2005 - 09:23 AM

Montarea sistemului de aprindere

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-5-1130052225.jpg

A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#5 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 October 2005 - 09:26 AM

Startul

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-5-1130052363.jpg

A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#6 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 October 2005 - 09:27 AM

Aterizarea

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-5-1130052473.jpg

A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#7 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 October 2005 - 09:36 AM

Verificarea datelor de pe sistemele de inregistrare electronica.
Date tehnice si performante:
Greutatea rachetei 13,5kg
Lungimea rachetei aprox. 3m (apreciere personala :D )
Timpul de ardere al motorului 3,7s
Durata zborului 29s
Viteza medie atinsa:398m/s=1.355km/h deci viteza supersonica
Inaltimea atinsa 16.680ft=5100m

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-5-1130052968.jpg

A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#8 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 23 October 2005 - 10:13 AM

fain
motor cu perclorat, si pulbere de Mg sau Al si epoxy
corp din materiale compozite. totusi la motoru ala nu am vazut cum arata nozzle-u. in orice caz a fost super
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#9 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 January 2006 - 04:52 PM

Salutare!

Intr-adevar impresionant. Se poate ajunge acolo prin munca si consecventa in ceea ce faci. Astea dublate si de seriozitate duc la rezultate frumoase si nu la artificii...

Cat despre combustibil... este de remarcat durata mare de ardere (3.7 secunde.. deci aproape 4 secunde) fata de un motor "clasic" cu zahar si azotat de potasiu care are maxim 1 secunda. Asta se poate realiza deoarece combustibilul folosit genereaza o cantitate mai mare de gaze pe centimetrul de baton ars. In plus daca nu ma insel impulsul specific al combustibilului respectiv este mai mare decat al zaharului+azotat de aici rezultand un alt avantaj.

MIG-29
0

#10 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 23 January 2006 - 05:01 PM

@MIG-29
stai sa terminam motoru la SugarShot cu dual grain, materiale compozite, piese din titan, combustibil pe baza de "aliaj"(zahar+sorbitol) si sa vezi acolo forta si timp de ardere.

Aceasta postare a fost editata de D3xt3r_Jr.: 23 January 2006 - 05:02 PM

Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#11 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 January 2006 - 05:06 PM

Da MIG-ule gaze-s multe dar si euroi is multi :) .Cu 12 € pot cumpara 25kg de azotat si cu 10€ 10kg de zahar si cu 22€ de euroi zbor tot anul.Acuma e-adevarat ca pentru un asemenea examen nu marita sa risti cu combustibili experimentali ci trebe sa mergi la 100%
A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#12 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 January 2006 - 05:25 PM

intr-adevar costurile sunt mari. asa cum scriam si in alta portiune din forum si combustibilul pe baza de zahar poate sa duca la durate de ardere mari (chiar folosind ardere frontala) daca se adauga catalizatori. Oricum combustibilul "pur" pe baza de azotat si zahar are viteza de ardere prea mica la presiunile agreate de el.

Si la SugarShot probabil zaharul+azotatul vor fi amestecate si cu altceva pentru a obtine durata de ardere mai mare folosind dimensiune geometrice fezabile.

MIG-29

P.S.: SkySpy probabil costul este si motivul pentru care zaharul+azotat este popular in randul rachetoamatorilor. La asta se adauga si procesul de fabricatie relativ simplu...
0

#13 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 January 2006 - 05:32 PM

Si faptul ca e nepericulos mai ales daca-l torni la "rece" folosind ca liant si combustibil rasina epoxy.
A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#14 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 23 January 2006 - 06:05 PM

migule la sugarshot nu o sa folsim nici un fel de catalizator. motorul va fi un mostru de cativa metri cu 2 batoane.
primul va accelera racheta in jurul vitezei de mach2 apoi dupa oprire, racheta va urca pana in straturile mia putin dense alea atmosferei si acolo se va aprinde batonul numarul 2 care ca accelera racheta la o viteza de croaziera de mach5. cu aceasta viteza vaatinge altitudinea de 100Km(marginea spatiului) si va intra in Guiness Book ca prima racheta propulsata de zahar(la propriu) care a ajuns in spatiu.
pana atunci mai este ceva dar se lucreaza
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#15 Useril este offline   goldenbutt 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 06-January 06

Postat 24 January 2006 - 09:19 AM

salve de rachete!!!!
interesant proiectul SugarShot cu dual grain
cateva desen in sumar cu motorul rachetei ar fi bine venite, mai ales ca batoanele se vor aripnde la un interval de timp nu imediat ce primul s-a terminat
0

#16 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 24 January 2006 - 03:19 PM

desen inca nu si nu prea o sa public mare lucru doar sumar deoarece totul e cam secret http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ph34r.gif pana la finalizarea proiectului si lansarea rachetei.
pt mia multe informatii www.sugarshot.org
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#17 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 25 January 2006 - 05:06 AM

goldenbutt, gasesti la adresa: http://www.sugarshot...umentation.html cate ceva documentatie legata de proiectul respectiv.

MIG-29

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 25 January 2006 - 05:06 AM

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu