Pagina 1 din 1
Combustibil Intrebare de incepator
Postat 04 December 2005 - 03:04 PM
Sunt incepator intr-ale modelisului si nu am cumparat nici o data din romania combustibil.
De unde pot cumpara in Bucuresti ceva ca lumea... si cu nitrometan de vreo 20%?
Si-a amestecat vre unul dintre voi singur? Si daca da unde se gaseste nitrometan?
Multam!
De unde pot cumpara in Bucuresti ceva ca lumea... si cu nitrometan de vreo 20%?
Si-a amestecat vre unul dintre voi singur? Si daca da unde se gaseste nitrometan?
Multam!
succes!
Postat 04 December 2005 - 06:57 PM
Bine ai venit.
Pentru aeromodele?
Daca tot esti incepator nu ar trebui sa incepi cu un combustibil mai "cuminte"? Motorul este nou? Daca da ar trebui sa cauti un combustibil pentru rodaj. Sa te intereseze mai mult sa contina ulei de ricin (castor).
Si daca esti incepator.....cu ce model vrei sa incepi? Un termic nu prea este indicat.....parerea mea de om patit -_- .
La cele auto nu ma bag. Nu am inteles niciodata de ce trebuie sa utilizezi tot timpul acelasi combustibil.
Pentru aeromodele?
Daca tot esti incepator nu ar trebui sa incepi cu un combustibil mai "cuminte"? Motorul este nou? Daca da ar trebui sa cauti un combustibil pentru rodaj. Sa te intereseze mai mult sa contina ulei de ricin (castor).
Si daca esti incepator.....cu ce model vrei sa incepi? Un termic nu prea este indicat.....parerea mea de om patit -_- .
La cele auto nu ma bag. Nu am inteles niciodata de ce trebuie sa utilizezi tot timpul acelasi combustibil.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 04 December 2005 - 06:58 PM
Postat 05 December 2005 - 10:14 AM
pai este vorba de auto...