Salut!
Am 2 motoare NTM 28-36 2200KV/696W si 2 ESC de 40A pe care vreau sa le folosesc la motorizarea lui Bismarck. Le alimentez cu un acumulator de 6V/10Ah, pentru ca imi trebuie o turatie mai mica. Atunci cand cuplez bateria, unul din motoare scoate 2 beep-uri cu pauza intre ele, urmate de 2 beep-uri fara pauza, apoi, cand imping maneta spre inainte, motoarele se tureaza pana la un moment dat, apoi unul se opreste, sau chiar ambele, si nu mai pornesc pana nu readuc maneta pe 0, si astept pana se repeta seria de beep-uri. Cam la fel se intampla si la mersul inapoi. Mentionez ca utilizez o statie TURNIGY 9X si am facut mix pe 2 canale pentru cele 2 ESC-uri. Ma poate lumina cineva?
Pagina 1 din 1
Semnificatie beep-uri motor NTM 28-36 Manual de utilizare
#3
Postat 15 April 2015 - 10:47 AM
Trebuie prima data calibrate Esc-urile cu statia. Pune pe rĂ¢nd cate un esc pe canalul3,si vezi daca asa merg. Daca da, atunci atentie la mic. Daca nu, vezi care esc inra in conflict
sper ca ai scos un fir rosu de la unul din Esc-uri...ca asta ar fi maxim...
sper ca ai scos un fir rosu de la unul din Esc-uri...ca asta ar fi maxim...
#4
Postat 15 April 2015 - 01:45 PM
voltajul mic duce la decuplarea escurilor ... nu vad de ce nu folosesti lipo 3s...atata timp cat ai regulatoare de turatie poti sa ai ce turatie doresti din maneta de acceleratie de la telecomanda (canalul 3)...dupa cum spunea si Mihai trebuie sa calibrezi pe rand escurile
Cessna 182 2.2m
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
#5
Postat 15 April 2015 - 01:55 PM
mai exact la un voltaj mic escurile decupleaza motoarele, ca sa nu se inteleaga gresit ..depinde de escuri poate fi la 3.3v/celula .... eu personal la motoarele respective nu as folosii acumulatori mai mici de 3s 2200mAh ...castigi timp probabil pana in juma de ora la turatie mica, scapi si de greutate ... la 6v nu stiu ce vei reusi sa faci
Aceasta postare a fost editata de Tealk: 15 April 2015 - 01:56 PM
Cessna 182 2.2m
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
-------------------------
DJI Mini 4 PRO
-------------------------
Hornet Tunel Hull Sprint F1
-------------------------
Fly Low. Go Fast. Turn Left.
Do. Or do not. There is no try.
#6
Postat 16 April 2015 - 08:37 AM
Multumesc tuturor pentru sfaturi! Eu am achizitionat electronica de la Hobbyking dupa ce m-am orientat asupra celor necesare citind ce chit de motorizare ofera Sierra Modellsport pentru Bismarck. Ei cam asta dau, adica 2 motoare brushless de 1270 KV, 3S-4S (11,1-14,8V), si baterie de 6V-Pb. ESC-urile mele sunt de 50A, luate tot de la HK. (preturi sub 1/2!!). In legatura cu scosul firului rosu de la unul din ESC, nu stiu la ce te referi! Nu am scos niciun fir, dar totul functioneaza, dar cu problema pe care am descris-o. Voi face calibrarea prescrisa cu fiecare ESC in parte, si o sa vad.. Multumesc inca o data!
Arata acest topic
Pagina 1 din 1