Este vorba de un Trex 450 Sport cu mecanica in proportie de 80% originala (practic doar ansamblul de coada nu e cel original dar inlocuit de alternativa de buna calitate).
Echipare:
- motor 3200kv;
- regulator foarte puternic de 60A Mantis;
- servouri pe ciclic digitale Inolab HG202MG (scumpe si bune);
- servo coada ultra-rapid si nou Savox SH-0262MG (120 ron a costat);
- unitate flybarless Tarot ZYX-s cu adaptor usb (si aplicatie de smartphone Android daca se detine si adaptorul BT)
- Head DFC original align modificat pentru rezistenta sporita a link-urilor (actualmente pe heli am transformat head-ul dfc intr-un head fbl prin eliminarea link-urilor rigide si inlocuirea lor cu link-uri clasice si un swash driver improvizat). Se poate reveni foarte usor la head-ul DFC prin instalarea link-urilor sale originale si recalcularea dimensiunilor link-urilor de la servouri. Eu folosesc head-ul fbl pentru ca arata mai bine pe scale si pentru a mai reduce din vibratii, insa si DFC functioneaza fara probleme;
- tray/suport baterie mai lung facut de mine pentru a pozitiona bateria mai in fata ca sa compenseze greutatea suplimentara din spate care o exercita fuselajul;
- suport servo de coada din aluminiu (provenit de la 450 pro) amplasat intre cadre pentru a nu interfera mecanic cu fuselajul(modificare facuta de mine personal, face heliul "mai curat" scutindu-ul de servo-ul agatat asimetric pe tubul cozii);
- fuselaj MD500E original Align, de excelenta calitate si cu putine zboruri la activ. Are cateva crapaturi lejere in smalt datorate unui singur incident pe care l-am avut mai demult, pe mine nu m-au deranjat, insa pentru perfectionisti incovenientele se pot remedia foarte usor cu putin kit poliesteric. Fuselajul are trenul suprainaltat pentru a reproduce mai bine aspectul elicopterului reala si de asemenea sania interna din balsa am intarit-o pentru ca era un pic prea moale si transmitea vibratii.
Elicopterul este adaptat "traiului in fuselaj" insa se poate intoarce oricand in configuratie naked gata pentru zbor 3D (este suficient de puternic). In acest sens vanzarea include tot ce este necesar pentru zborul in afara fuselajului (canopie, tren de aterizare, montanti coada cu ampenaj, ampenaj vertical pentru coada, etc.)
Zboara bine si se vede foarte frumos in aer, arata aproape ca un heli clasa 500.
Pret 850 ron negociabil in limite foarte restranse (doar servourile, regulatorul, unitatea fbl si head-ul dfc m-au costat aceasta suma...asadar mecanica si fuselajul sunt practic moca). Receiverul si bateria nu sunt incluse.
Predare personala in Piatra Neamt sau Iasi, expediere doar prin curier, neinclusa in pret. Va rog nu ma contactati inutil cerand reduceri peste reduceri, aveti deja un pret foarte bun. NU vand fuselajul separat decat daca se vinde doar heli-ul intai.
http://i58.tinypic.com/20qdijs.jpg
http://i57.tinypic.com/308gutg.jpg
http://i58.tinypic.com/el46fd.jpg
http://i61.tinypic.com/214t3z7.jpg
http://i59.tinypic.com/m7ygib.jpg
http://oi57.tinypic.com/2vlr81t.jpg
Aceasta postare a fost editata de optyqus: 16 February 2015 - 03:21 PM