o intrebare stiu ca poate parea aiurea, dar sunt incepator absolut si sunt pus in fata unei dileme[vreau sa aleg intre doua automodele].
Dar unul are transmisie prin curea, altul prin diferential.Care este mai buna teoretic,adica care se strica mai greu,este mai fiabila si 2.care se depaneaza mai greu?
Pagina 1 din 1
o intrebare
#3
Postat 07 September 2014 - 10:02 AM
Ar trebui sa dai mai multe detalii despre automodele si sa te documentezi mai mult pana sa cumperi.
Transmisia pe curea asigura de regula transmiterea miscarii la ambele punti (de regula de la cea din spate la cea din fata) si nu exclude prezenta diferentialului. Cred ca automodelul care are curea are si diferential. Diferentialul iti permite rotatia cu viteze unghiulare diferite a rotilor, la viraje si de regula e pe puntea spate. Mai are si un reductor inclus, daca tot e acolo. Si tot din el poate pleca un arbore spre puntea fata, daca e cazul. Cred ca orice masina care se respecta are diferential si daca are transmisie pe ambele punti ea se face de regula cu curea sau un arbore, gen arbore cardanic.
Mai asteapta ceva sfaturi de la cunoscatori, eu nu-s familiarizat cu auto RC. Diferential este bine sa aiba. Cat de complicata e intretinerea, n-am idee. Multe sunt cu roti dintate si in general astea sunt "pretentioase" cand ajungi sa le schimbi, daca se uzeaza. Conteaza ce cunostinte tehnice ai si cum este construit. Deci musai sa fie cu diferential. Nu stiu daca se mai folosesc diferentiale cu bile, alea pareau construcitv, mai simple. Legat de transmisie, inclin totusi sa cred ca o transmisie pe curea este mai usor de intretinut si reparat decat una cu arbore cardanic. De fiabilitate nu stiu, asteapta sfaturi pertinente. Pentru alte aplicatii, rotile de curea si cureaua sunt de regula mai ieftine decat pinioanele. Nu stiu la automodele.
Multa bafta si succes la achizitie!
Transmisia pe curea asigura de regula transmiterea miscarii la ambele punti (de regula de la cea din spate la cea din fata) si nu exclude prezenta diferentialului. Cred ca automodelul care are curea are si diferential. Diferentialul iti permite rotatia cu viteze unghiulare diferite a rotilor, la viraje si de regula e pe puntea spate. Mai are si un reductor inclus, daca tot e acolo. Si tot din el poate pleca un arbore spre puntea fata, daca e cazul. Cred ca orice masina care se respecta are diferential si daca are transmisie pe ambele punti ea se face de regula cu curea sau un arbore, gen arbore cardanic.
Mai asteapta ceva sfaturi de la cunoscatori, eu nu-s familiarizat cu auto RC. Diferential este bine sa aiba. Cat de complicata e intretinerea, n-am idee. Multe sunt cu roti dintate si in general astea sunt "pretentioase" cand ajungi sa le schimbi, daca se uzeaza. Conteaza ce cunostinte tehnice ai si cum este construit. Deci musai sa fie cu diferential. Nu stiu daca se mai folosesc diferentiale cu bile, alea pareau construcitv, mai simple. Legat de transmisie, inclin totusi sa cred ca o transmisie pe curea este mai usor de intretinut si reparat decat una cu arbore cardanic. De fiabilitate nu stiu, asteapta sfaturi pertinente. Pentru alte aplicatii, rotile de curea si cureaua sunt de regula mai ieftine decat pinioanele. Nu stiu la automodele.
Multa bafta si succes la achizitie!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
Telefon: 0721 385365
#4
Postat 16 February 2015 - 01:16 PM
Salutare! Ca sa imi pot da seama ce anume cauti si pentru ce iti trebuie aceste sfaturi, hai sa iti adresez niste intrebari ca sa restrang aria de posibilitati:
- modelul masinii este 4WD sau 2WD(la amandoua modelele se intalneste nevoia de transmisie prin curea sau cardan, daca motorul este pe puntea opusa celei de tractiune la 2WD);
- scara este 1/10 sau alta?
- tipul masinii este pentru drift, touring, rally, off-road, buggy(se pot intalnii transmisii prin curea la modelele 2WD in interiorul reductorului), SCT sau alt ceva?
De aici pleaca si detaliile pentru folosirea unui tip sau altui tip de transmisie, cu avantajele sau dezavantajele implicate.
- modelul masinii este 4WD sau 2WD(la amandoua modelele se intalneste nevoia de transmisie prin curea sau cardan, daca motorul este pe puntea opusa celei de tractiune la 2WD);
- scara este 1/10 sau alta?
- tipul masinii este pentru drift, touring, rally, off-road, buggy(se pot intalnii transmisii prin curea la modelele 2WD in interiorul reductorului), SCT sau alt ceva?
De aici pleaca si detaliile pentru folosirea unui tip sau altui tip de transmisie, cu avantajele sau dezavantajele implicate.
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
Arata acest topic
Pagina 1 din 1