Modelism - RHC Forum: Speed 380 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Speed 380 Revizie generala !!

#1 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 26 October 2005 - 09:25 AM

Am trecut la o revizie impusa de functionarea proasta a unui 380!
L-am demolat de tot! Si am trecut la actiuni domestice de intretinere si revizie.

Revin cu date !!

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#2 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 26 October 2005 - 10:20 AM

Asa cum sa- mai discutat pe forum pe tema asta, speed-urile sunt consumabile !! Ata ete !! :D

Da' ca idee, periile sunt TAARE consistente !! Adica partea activa a periei, este la 380, cate un cubuletz cam de 4x4x3 mm cu curbura de racord pe colectorul motorului. Carcasarea nu este demontabila, si ca urmare trebuie un pic de "manaiala" ca sa scoti capacul de plastic in care se afla incastrate periile.
Partea cea mai ciudata :lol: , cel putin pentru mine, este la modul cum a fost gandit si realizat sistemul de lagare de pe ax, adicatelea vreau sa spun ca lagarul efectiv nu este partea care se vede din exterior !! :lol: Partea vizibila de alama din exterior este un fel de scaunel in care se aseaza un guler de fo 6 mm diametru si fo 3 mm grosime, care sta destul de flais pe axu' motorului si poate culisa axial destul de lejer. Cu MAAARE indulgenta, ar putea fi comparat cu un pseudorulment !! Fara bile !! :D
Dupa ce am curatat bine si scaunelu' si guleru', am uns binisor toata afacerea cu o vaselina finaaaa, finaaa si cand l-am ansamblat si i-am da tensiune, am zis ca nu are contact pe colector..., asa de finutz si silentios merge. Fara morisca, of_cors !!
As fi pus o poza doo, da' din pacate n-am rezolutie suficienta la camera pt a poza asa ceva !! :lol:

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#3 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 26 October 2005 - 11:50 AM

deci l-ai segmentat - ha?
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#4 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 26 October 2005 - 12:27 PM

IlPadrino, la 26 Oct 2005, 11:50, a spus:

deci l-ai segmentat - ha?

Da! Si-s multumit de cum merge !! :lol: :lol:

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#5 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 26 October 2005 - 01:25 PM

domnu_doctor, la 26 Oct 2005, 10:20, a spus:

Partea cea mai ciudata :o , cel putin pentru mine, este la modul cum a fost gandit si realizat sistemul de lagare de pe ax,

Domnu doctor tre sa recunosc ca faci o treaba extraordinara. Reconditionarea motoarelor foarte foarte foarte ieftine ar trebui sa ne preocupe pe toti !!!
Ma intreb oare daca ti se pare ciudat un speed 380 ... speed-ul 400 e aproape de tehnologie extraterestra.
DT
0

#6 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 26 October 2005 - 02:15 PM

Zod e un pic dur in exprimare dar si eu de multe ori sunt asa.

imi aduc aminte din tineretile mele cand aveam un speed 300 cu reductie 3:1 la care am reusit sa-i termin carbunii in 2 luni de zile.
chiar m-am chinuit sa-i schimb (gasesti subiectul pe aici pe la tehnice) ,pana am ajuns la concluzia ca nu merita munca.
si am luat alt motor nou.

problema este urmatoarea: in scurt timp am ajuns la concluzia ca nu merita motorul 300!!!!

dupa aceea am ajuns la concluzia ca nici motorul 400 nu prea merita.

e in functie de cat timp zbori.....tot timpul vrei mai sus si mai repede.....

daca in loc sa desfaci motorul te duceai sa zbori macar 2 ore( stat in aer ) nici nu mai deschideai subiectul.....pentru ca deja cautai un model nou sa cumperi! :o

pe de alta parte suntem la tehnice si poate fi util multora.....cu toate ca sa mai discutat.

eu sa fi fost in locul tau dadeam pe lagare cu ceva ulei de mecanisme fine,rodam motorul frumusel in apa distilata cu un pic de dero lichid timp de o ora legat la o baterie R20 ,si o data la 3 -4 zboruri mai dadeam cate o picaturica de ulei pe lagare.
si cam asta era.
mai multa munca nu merita un motoras din asta ,pentru ca in timpul respectiv poti face ceva ,mult mai productiv.
dar niciodata nu se stie asa ca te ascultam!
flying is my life...
0

#7 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 27 October 2005 - 12:57 PM

ZOD, la 26 Oct 2005, 14:25, a spus:

...recunosc ca faci o treaba extraordinara. Reconditionarea motoarelor foarte foarte foarte ieftine ar trebui sa ne preocupe pe toti !!!

Omul e din Petrosani!...poate nu a avut de unde sa ia un motor peste noapte!!! L-a reparat si s-a bucurat in continuare de el!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#8 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 27 October 2005 - 03:58 PM

Asa e @Marinero !!

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu