planuri avion ultrausor unde se gasesc free?
#131
Postat 18 June 2010 - 11:24 AM
fanero, la Jun 18 2010, 11:27 AM, a spus:
Le cunosc. Planurile moka sunt bune ca material de studiu, dar pentru a construi ...... prefer sa achit cei 4-500 € cat cere autorul lor Michael Colomban.
Oricum, acest aparat nu este pentru oricine ( ma refer la pilotaj ). Am discutat acest aspect cu cativa constructori / piloti si toti au confirmat faptul ca este "naravas" necesitand destula experienta de zbor.
#133
Postat 18 June 2010 - 03:14 PM
fanero, la Jun 18 2010, 03:48 PM, a spus:
"Le cunosc" = le am ....... de aceea am si facut afirmatiile de mai sus ( = in cunostinta de cauza ).
fanero, la Jun 18 2010, 03:48 PM, a spus:
...... ;) ;) :excl: :excl: :excl: .......
#135
Postat 06 August 2010 - 09:33 AM
Va multumesc!
#136
Postat 06 August 2010 - 12:55 PM
maryuss223, la Aug 6 2010, 10:33 AM, a spus:
Cartea poate fi descarcata de pe http://flybrico.blogspot.com/ sau http://www.aeroclubu...ro/download.htm
Am verificat ambele link-uri. Functioneaza.
#137
Postat 07 August 2010 - 05:49 AM
http://www.flyingflea.org/
"New Books and Magazines This Month" de mai jos:
http://www.modelengi...0.08.html#books
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 07 August 2010 - 06:03 AM
#138
Postat 07 August 2010 - 11:11 PM
Un tip de aparat de zbor usor de pilotat... si mai ales usor de construit : http://www.pouchel.com/english/index_eng.p...pouchel_eng.htm
#139
Postat 08 August 2010 - 03:18 PM
uncris, la Aug 6 2010, 12:55 PM, a spus:
Am verificat ambele link-uri. Functioneaza.
Am reusit sa o descarc -_-
Multumesc!
#140
Postat 20 August 2010 - 07:53 PM
"The Woopy-Fly, a sort of paraglider/trike/ultralight hybrid shown on the world stage at AERO Friedrichshafen this April 2010 in Germany, has a wing that folds for storage like a paraglider — because it's inflatable. Currently, it appears the wing itself is only available from distributors in Switzerland, Russia, and Japan. Those wishing to buy the trike (plus wing) can expect a complete kit cost to run about 13,780 Swiss Francs, which currently is about US$12,400 — plus the legal disclaimer that releases the manufacturer of liability."
#141
Postat 10 October 2010 - 10:25 AM
Nu am mai fost de mult in forum am fost ocupat.
Am si eu o rugaminte, am cumparat o aripa "second" Atlas (La Muette) pe care o pregatesc pentru caruciorul meu motorizat si te rog daca ai ceva documentatie despre aripa, carte tehnica, instructiuni de utilizare, etc. sau stii vreun sait unde as putea gasi. Eu am cautat si nu am gasit. Asta este a treia aripa pe care o montez pe carucior, celelalte sau uzat si eu am inbatanit de aceea am ales o aripa mai "linistita". Caruciorul este monoloc de vreo 60kg.
Multumesc anticipat.
Toate cele bune
Loti
#143
Postat 13 July 2011 - 09:10 AM
Stie cineva care sunt cerintele minime din punct de vedere tehnic (inclusiv conditiile de siguranta) pe care trebuie sa le indeplineasca o aeronava ultrausoara pentru a fi omologata? Ar fi vorba de un gyrocopter pentru o singura persoana, construit in regim de amator, cu rotor fabricat sa zicem aici: http://www.gyrotech.eu (sa imi fie cu iertare daca fac reclama gratuita).
Si daca nu merg prea departe cu intrebarile... cam ce acte ar trebui la aceasta omologare? Trebuie obligatoriu proiect sau nu? Ca inspiratie principala ma folosesc de planurile gyrocopterului Hornet, folosind un motor mai ieftin (auto-moto) si nu Rotax.
#144
Postat 13 July 2011 - 09:30 AM
pentru a fi admisa la zbor, o aeronava ultrausoara motorizata, nu este neaparat necesar sa fie omologata,
cf OM 630/2007, ea poate sa zboare si la categoria neomologate daca indeplineste niste cerinte minime (specificate acolo),
vor aparea limitari operationale, in sensul ca nu va putea zbura cu aparatul respectiv decat proprietarul, dar este cel mai facil
mod de a admite la zbor o aeronava, procesul de omologare este un pic mai laborios .
www.aerial.ro
0723196944