Salutare Domnilor modelisti, si in special Domnilor aeromodeliti!
Vin catre voi cu o intrebare destul de pertinenta cred! :huh:
Care ar fi metodele de invelire a aripilor care nu sunt taiate la CNC si care nu sunt complet constituite din polistiren sau din alte materiale din gama acestuia?
Ma refer la aripi cu structura de nervuri din balsa, placaj aviatic, placaj normal. Ma intereseaza bineinteles si aspectul greutatii! Comparativ cam care ar fi greutatea pe care o ia aripa la invelire cu diverse materiale. Sa nu intelegeti ca vreau cifre, ci doar care ar fi mai usoara, care mai rezistenta.
Pagina 1 din 1
Invelire aripa Metode de invelire a aripilor
#2
Postat 21 October 2005 - 11:58 AM
Folia sintetica e mai usoara si mai rezistenta...si mai usor de aplicat pe structura, si mai curata!
Hartia de tip japoneza trebuie impregnata cu emaita, iar daca modelul are motor termic, atunci trebuie sa aplici si un strat de lac de parchet "Palux"...acesta din urma este foarte greu pentru ca reticulizeaza fara sa evapore nimic, iar la uscarea lui, hartia devine casanta! Daca modelul nu este echipat cu motor termic, este posibil ca hartia japoneza subtire (exista doua grosimi de Japico), impregnata cu o mana-doua de emaita diluata, sa fie mai usoara decat folia sintetica termoretractanta...dar deasemenea, hartia pocneste la unghi de aprox 45 grd, intre nervuri, la socuri. Se repara mai greu, peticul este sau nu vizibil...la folia sintetica termoretractanta, reparatia este rapida si nu se prea vede!
Hartia de tip japoneza trebuie impregnata cu emaita, iar daca modelul are motor termic, atunci trebuie sa aplici si un strat de lac de parchet "Palux"...acesta din urma este foarte greu pentru ca reticulizeaza fara sa evapore nimic, iar la uscarea lui, hartia devine casanta! Daca modelul nu este echipat cu motor termic, este posibil ca hartia japoneza subtire (exista doua grosimi de Japico), impregnata cu o mana-doua de emaita diluata, sa fie mai usoara decat folia sintetica termoretractanta...dar deasemenea, hartia pocneste la unghi de aprox 45 grd, intre nervuri, la socuri. Se repara mai greu, peticul este sau nu vizibil...la folia sintetica termoretractanta, reparatia este rapida si nu se prea vede!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 21 October 2005 - 12:07 PM
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
Cu rabdare si ciocan.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1