Cum vopsim personalizat o caroserie de off road? cum separam, care sunt fazele, cum aplicam decalurile?
#1
Postat 03 October 2014 - 07:39 AM
Trebuie sa recunoaștem ca aceste modele ne atrag si prin forma si culoarea caroseriei, care din păcate de cele mai multe ori nu sunt așa cum ne-am dori.
Pe de alta parte trebuie menționat ca personalizarea unei caroserii nu este o treaba deloc ușoară, existând anumiți pasi care trebuiesc urmați cu strictețe daca se dorește obținerea unui efect de maxima spectaculozitate.
De cele mai multe ori din lipsa de imaginație sau din graba, colegii nostri intr-ale hobby-ului, cumpăra unul sau doua spray-uri si fâșâie neglijent interiorul caroseriei, bazându-se prea mult pe decalurile conținute in pachetul caroseriei.
In cele ce urmează voi încerca sa va prezint in cele câteva etape vopsirea personalizata a unei caroserii de offroad. Informatile sunt indentice pentru oricare alta caroserie de clasa sau subclasa.
Am achiziționat aceasta caroserie de monster truck de aici de pe forum, mi-a fost livrata de către vânzător împreună cu câteva decăliri. Măștile de geamuri lipseau,așa ca a trebuit sa le confecționez singur.
Caroseria este o replica a modelului Toyota single cab, long bed denumire folosita de americani la platforma(bena) mare.
M-ia plăcut de la prima vedere, datorita potențialului imens de suportabilitate al caroseriei.
Ca orice caroserie exterior a fost protejata de folie.
ÃŽnainte de a trece la fapte am spalat-o pentru a o degresa si curata pe interior.
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#4
Postat 05 December 2014 - 04:59 PM
Aceasta postare a fost editata de RedDevil: 05 December 2014 - 05:01 PM
#5
Postat 07 December 2014 - 10:40 AM
recomandarea mea este ca fie dai cu un plastic primer peste plastic pt a izola plasticul de solvent fie vopsesti cu vopsea acrilica pe baza de apa dedicate de aerograf.
daca totusi alegi sa vopsesti la spray....da straturi multe si extrem de subiri si le lasi la uscat(fiecare strat)
#6
Postat 07 December 2014 - 07:45 PM
aiurica, la 07 December 2014 - 10:40 AM, a spus:
recomandarea mea este ca fie dai cu un plastic primer peste plastic pt a izola plasticul de solvent fie vopsesti cu vopsea acrilica pe baza de apa dedicate de aerograf.
daca totusi alegi sa vopsesti la spray....da straturi multe si extrem de subiri si le lasi la uscat(fiecare strat)
Mersi mult.
#7
Postat 07 December 2014 - 08:16 PM
Acest PET-G este o solutie buna?
Aceasta postare a fost editata de Misu199774: 07 December 2014 - 08:18 PM
FrSky X9D Taranis Plus
Durafly HyperBipe
HobbyKing GoDiscover
F-22 Depron
#8
Postat 07 December 2014 - 11:00 PM
policarbonat este materialul si gasesti pe toate drumurile.
este termoformabil pe la 300 de grade.
#10
Postat 08 December 2014 - 02:20 PM
Policarbonatul cum il încălziți uniform?
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
#12
Postat 08 December 2014 - 04:44 PM
acasa nu prea poti obtine temperatura asta in mod constant si uniform.
policarbonatul pt a fi termoformat are nevoie de dezumificare.El atrage umiditatea si are nevoie de aceasta operatiune preliminara pt a duce la bun sfarsit procesul.