Modelism - RHC Forum: Probleme HK500GT - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Probleme HK500GT Probleme ESC, motor sau lipo?

#1 Useril este offline   bogdand1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 103
  • Inregistrat: 03-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 February 2013 - 11:32 PM

Am adaugat un film scurt cu problema pe care o am. Pana la jumatatea cursei motorul accelereaza liniar, intre 60-90% merge sacadat iar la 100% normal. Ledul regulatorului scade in intensitate proportional cu acceleratia astfel incat la 100% se stinge complet. Curba throttle este liniara 0-25-50-75-100, ESC YEP80A, motor Turnigy 500 H3126 Brushless outrunner 1600KV, lipo Turnigy 3000mAh 6S 20C Lipo Pack.




Rog o parere despre ce ar putea avea.

Multumesc,
Bogdan
0

#2 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 February 2013 - 11:49 PM

As zice ca are probleme de sincronizare cu motorul. Umbla pe la niste parametrii in ESC, gen timing, pwm, ce o mai fi pe acolo.

Daca turezi prea mult motorul in gol se prajeste. Intre doua teste verifica cat de incins e.
0

#3 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 08 February 2013 - 12:59 AM

Stai linistit si YGE face lafel,nu e o problema,pur si simplu ESC-ul are senzor de turatie sau governor incorporat(chiar daca nu e activ) care citeste curentul tras din baterie si daca turatia nu e adecvata intra in socul asta care indica ca ai depasit turatia maxima care o suporta ESC-ul(un fel de protectie cu avertizare),daca ESCul simte ceva in neregula o sa vezi ca heli da din coada scurt.Informatia o am de la un prieten din SUA care ma linistit in fix aceasi problema.

Solutia e sa zbori heli nu sa turezi motorul in gol.In forta niciodata motorul nu o sa iti ajunga la turatia aia si deci ESC-ul nu o sa iti faca probleme.Ai sa mai vezi acea secventa de intrerupere daca activezi governorul doar in momentul cand motorul a prins turatia stabilita(o sa scuture 1 data coada scurt in semn ca governorul este activ si ca totul e OK)
Setari recomandate de mine.
Timing: 18deg
Brake: off
LiPo
6s
Act. Freew: on
Governor Mode: on
P-Gain 0.7
I-Gain 0.03
Startup Speed: Heli middle
PWM-Frequency: 8kHz
Startup power: 8%
curba de gaz fao 0-100-100-100-100 si 100 lineara,pentru 3D(motorul e relativ puturos)
Dupa parerea mea(si am testat multe ESCuri) e mult peste ALIGN mai ales ca governorul isi face foarte bine treaba lafel ca un ESC foarte scump.


Ps.Baga piesa in frame ca arata ca dracu atarnata cu soricei de frame si stai relax ca nu ai nici o sansa sa inchingi ESCul mai ales cu pack 20C.Eu trag de el cu un scorpion si pot sa spun ca e mai rece ca frameul si motorul are 70 de grade cand il las jos iar packul plange cu lacrimi.

Ps.ps.Vezi ca mai e o treaba ce am patito eu cu 20C,daca tragi foarte tare de heli in manevre prelungite ESC-ul TAIE MOTORUL si intra in protectie pentru 3s.Asta pentru ca nu primeste curent suficient cat cere motorul.

Aceasta postare a fost editata de furios: 08 February 2013 - 01:02 AM

T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#4 Useril este offline   bogdand1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 103
  • Inregistrat: 03-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 February 2013 - 10:27 AM

Pentru ESC am facut doar basic setup cu radiocomanda, nu am mai intrat in modul avansat neavand un card de programare.
De incins se incinge foarte putin in filmul postat, daca ma joc mai mult in gol nu mai pot tine mana pe el. Am inteles care ar fi problema o sa il studiez mai bine in zbor.
PS O sa mut si ESC-ul in frame, ma enerveaza si pe mine cum arata.
0

#5 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 08 February 2013 - 10:44 AM

Punei palele si dai bice ca nu are nimic si comentariile le faci dupa zbor.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#6 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 28 August 2014 - 12:14 PM

Ca sa nu deschid alt thread, postez si eu aici problema mea tot la o clona de 500.
Am unitate fbl align 3g, iar pe platou am corona DS-329MG.
La primul zbor, cu gain-ul recomandat, la ora 12, decolez, pare ok, il ridic putin si cand dau aileron incepe nebunia... Se inclina cam vreo 70* dreapta, apoi stanga si o ia de la capat... Tai motorul, aterizez cam fortat, se duce gear-ul de pe tt spate. Il schimb, a doua zi cu gain-ul la ora 2, la fel, decolez, il ridic, dau aileron incepe iar... Tai motorul, aterizez, totul ok. M-am gandit ca poate trebuia sa il scad in loc sa cresc, asa si fac, scad la ora 10, decolez, la fel, tai motorul, s-a dus gear-ul de pe tt fata de data asta. Au atins si palele principale insa nu am apucat sa verific axele.
In haosul acela, nu mi-am dat seama daca face mai tare sau mai incet dupa ce am modificat gain-ul, dar eu credeam ca daca gain-ul e prea mare ar trebui sa oscileze rapid pe axa ail/elev, nu sa ajunga platoul aproape vertical.
Ceva idei?
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#7 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 August 2014 - 02:30 PM

Nu are nici o legatura cu gain-ul. Mai degraba vibratii cu care intra in rezonanta 3g.
0

#8 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 28 August 2014 - 06:53 PM

Cum as putea sa imi dau seama daca este vorba de o vibratie?
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#9 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 August 2014 - 07:42 PM

Nu e usor.

Pentru inceput poti sa turezi heli fara pale (se poate si in casa) si vezi daca face la fel (poti sa pui mana pe el cand e fara pale si o sa simti si la mana cum vibreaza), dupa aceea il turezi din nou dar numai cu palele de coada (nu in casa).

Daca nu afli nimic incerci din nou sa-l zbori la alta turatie. Chestia e ca poate sa vibreze ca naiba dar sa nu influenteze unitatea si sa vibreze putin (dar la frecventa care trebuie) si sa o dea peste cap.

In ultima instanta poate fi busit 3g, sunt deja vechi.


Vezi postareaMishu-Ptm, la 28 August 2014 - 06:53 PM, a spus:

Cum as putea sa imi dau seama daca este vorba de o vibratie?

0

#10 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 28 August 2014 - 08:54 PM

Acum ca stau si ma gandesc, pare tot mai mult sa fie vorba de vibratii, asa cum spui tu, pentru ca atunci cand ii taiam motorul raspundea mai bine la comenzi. Cam vibreaza fara pale, dar nu stiu cum e la 500, care e limita permisiva.
Pe de alta parte, nici unitatea fbl nu e sfanta, cand am dat-o jos de pe 450 facea cam urat, nu chiar asa urat, dar facea, desi nu am probleme cu vibratiile la 450, cel putin la mana nu...
Cred ca ar trebui sa iau un robird d-ala macar pentru analizatorul de vibratii.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#11 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 29 August 2014 - 07:21 AM

Sau poti lua un K-bar,V-bar,etc care au deasemenea analizator de vibratii.

Intrebarea e...pe masa nu tinde sa se dea cu craci in sus?(fara pale si turat in blana)

Am mai intalnit situatia asta pe un 600 electric.De la 80% motor incepea sa se miste haotic,compensa anapoda si cand ii scadea turatia la 60% mergea beton.
Pune unitatea pe sandwich dinala cu fier la mijloc(dubluadeziv si placuta intre ele) si fati 2 IDLE-up-uri cu turatii de 50-60(idle 1) si 80(idle 2),il decolezi cu 50-60(linear) si in aer schimbi sa vezi cum reactioneaza,daca e bine duci IDLE 2 la 90-100 si reiei procedura.

Eu acum am un 600 care desi zboara bestial vad un tremurat in schiduri cand pun governorul pe 100%(la 90% nu face asa).Am luat tot heli la mana si am gasit pana la urma rulmentul de pe TT(de la jumate) care nu era lipit de TT si intra in rezonanta cu boomul de carbon.Deci problema poate fi atat de simpla incat o neglijezi.Bafta.

Aceasta postare a fost editata de furios: 29 August 2014 - 07:25 AM

T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#12 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 29 August 2014 - 12:35 PM

Am lucrat azi cateva ore la el, axurile sunt drepte, am schimbat tt gear si am lipit rulmentul pe tt (merci gaby, n-as fi crezut ca ar putea fi o problema). Mai trebuie sa modific suportul de rulment ax principal, pentru ca gulerul de pe ax calca pe el in loc sa calce pe rulment. N-am incercat sa il turez ca era cam dimineata si ma injurau vecinii, dar n-am pus inca boom-ul ca sa pot sa identific sursa vibratiei.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#13 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 29 August 2014 - 01:40 PM

Faza cu rulmentul la 600(nu mai stiu cum e la 500)e ca TT intra foarte usor prin rulment(toleranta mare) si dupa cum se stie nici un tt de 550-600-700 nu e drept,de aici si faptul ca vibreaza in rulment chiar daca rulmentul e prins in bucsa aia de cauciuc.Dealtfel producatorul recomanda o picatura de ciano intre rulment si TT doar ca multa lume uita.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#14 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 30 August 2014 - 02:19 PM

Stiu ca sunt mai multe versiuni de kbar, diferite culori, cu led sau fara. Stiu ca parca governor-ul este o functie ce nu se regaseste la toate, dar oricum nu am nevoie de el. Analizator de vibratii au toate? Pe care recomanzi sa il iau?
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#15 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 August 2014 - 03:02 PM

Toate au analizor de vibratii. Galben e cel mai ieftin si mai smecher (dar n-are governor)

http://www.ebay.com/itm/261448923659


Vezi postareaMishu-Ptm, la 30 August 2014 - 02:19 PM, a spus:

Stiu ca sunt mai multe versiuni de kbar, diferite culori, cu led sau fara. Stiu ca parca governor-ul este o functie ce nu se regaseste la toate, dar oricum nu am nevoie de el. Analizator de vibratii au toate? Pe care recomanzi sa il iau?

0

#16 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 31 August 2014 - 12:52 AM

L-am comandat, de la alt vanzator, din uk. 34€ total dar ar trebui sa ajunga saptamana care vine.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#17 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 02 September 2014 - 04:26 PM

Ma cam mananca pielea sa ii mai fac o proba, dar daca il bag in pamant nici ca mai am piese sa il repar... I-am schimbat main gear-ul, ca era putin ovalizat, poate asta o fi cauza... L-am turat cu motorul conectat invers, sa invarta main gear-ul in gol, are putine vibratii, de la motor, iar cu sens normal o idee mai multe.
E asamblat, asteapta kbar-ul, sunt foarte curios ce zice analizatorul acela.
Este exclus ca servo-urile sa fie prea lente pentru operatie fbl nu? Asta a fost prima mea banuiala.

Aceasta postare a fost editata de Mishu-Ptm: 02 September 2014 - 04:27 PM

Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#18 Useril este offline   sandu62 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2155
  • Inregistrat: 25-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa / DB
  • Interests:Aeromodele & Elicoptere

Postat 02 September 2014 - 05:00 PM

unde l-ai comandat ?
0

#19 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 September 2014 - 05:18 PM

Fa proba cu kbar, greu de crezut ca o sa ai probleme. Chiar si servo lente merg cu FBL, nu merg grozav dar merg, ce ai tu daca specificatiile sunt corecte (si nu au joc mare) ar trebui sa fie OK.

Nu cred ca maingear era oval (doar pare), oval e daca distanta intre pinon si maingear se schimba functie de pozitia gearului. Am schimbat si eu un pumn de maingear si nu am vazut nici o schimbare la vibratii.

Vezi postareaMishu-Ptm, la 02 September 2014 - 04:26 PM, a spus:

Ma cam mananca pielea sa ii mai fac o proba, dar daca il bag in pamant nici ca mai am piese sa il repar... I-am schimbat main gear-ul, ca era putin ovalizat, poate asta o fi cauza... L-am turat cu motorul conectat invers, sa invarta main gear-ul in gol, are putine vibratii, de la motor, iar cu sens normal o idee mai multe.
E asamblat, asteapta kbar-ul, sunt foarte curios ce zice analizatorul acela.
Este exclus ca servo-urile sa fie prea lente pentru operatie fbl nu? Asta a fost prima mea banuiala.

0

#20 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 02 September 2014 - 08:34 PM

Vezi postareastiganas, la 02 September 2014 - 05:18 PM, a spus:

Fa proba cu kbar, greu de crezut ca o sa ai probleme. Chiar si servo lente merg cu FBL, nu merg grozav dar merg, ce ai tu daca specificatiile sunt corecte (si nu au joc mare) ar trebui sa fie OK.

Nu cred ca maingear era oval (doar pare), oval e daca distanta intre pinon si maingear se schimba functie de pozitia gearului. Am schimbat si eu un pumn de maingear si nu am vazut nici o schimbare la vibratii.

Da, oval era, sau cel putin nu erau suruburile centrate cum trebuie pentru ca se schimba distanta intre pinion si maingear, destul de mult, si cu asta face asa, dar mult mai putin.
As avea un set de GoTeck GS-D9257 (clona futuba 9256), dar va trebui sa gasesc alt servo pt coada la 450. Sunt mai ok pentru ciclic decat celelalte?

Vezi postareasandu62, la 02 September 2014 - 05:00 PM, a spus:

unde l-ai comandat ?

De aici: http://www.ebay.co.u...redirect=mobile
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#21 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 04 September 2014 - 03:18 PM

A venit, l-am instalat, astept sa se incarce pack-urile si il scot la zbor. Analizatorul acela nu arata nimic peste 60% deci presupun ca e ok.
Gain-ul pentru gyro nu poate fi setat din radiocomanda?
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#22 Useril este offline   sandu62 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2155
  • Inregistrat: 25-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa / DB
  • Interests:Aeromodele & Elicoptere

Postat 04 September 2014 - 05:20 PM

Am un hely clasa 500 exceptional facut de un om exceptional.

cine imi poate face un necesar de piese pt al transforma FBL,dar punctual si cu linc-uri.
multumesc.
0

#23 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 04 September 2014 - 07:09 PM

Si, a zburat, mai am de lucru, cu palele sta altfel treaba la vibratii, primesc avertisment extreme vibrations cu 75% throtle, la 65 primesc doar rised vibration alert. Asa l-am zburat azi.
In analizator, imi arata doua varfuri, unul la 1600 rpm, care este head-ul, cel mai probabil palele, din moment ce fara ele nu era acolo, iar unul si mai ridicat la 12000 rpm.
Prea mare sa fie coada, mai probabil motorul nu? Dar de ce nu-mi arata vibratia motorului cand il turez fara pale?
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#24 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 September 2014 - 07:32 PM

Cum citesti vibratiile live ?

Ai fost cu cineva impreuna ? Ai modul de bluetooth ?

1600rpm in head ? cam putin si la fel 12000 rpm e cam putin pentru motor.

Din toata povestea e insa clar ca ai vibratii puternice. Extreme vibration level apare la vibratii peste 2000 (parca) in vbar. De regula aceste vibratii le vezi/auzi cu ochiul/urechea.

Vezi postareaMishu-Ptm, la 04 September 2014 - 07:09 PM, a spus:

Si, a zburat, mai am de lucru, cu palele sta altfel treaba la vibratii, primesc avertisment extreme vibrations cu 75% throtle, la 65 primesc doar rised vibration alert. Asa l-am zburat azi.
In analizator, imi arata doua varfuri, unul la 1600 rpm, care este head-ul, cel mai probabil palele, din moment ce fara ele nu era acolo, iar unul si mai ridicat la 12000 rpm.
Prea mare sa fie coada, mai probabil motorul nu? Dar de ce nu-mi arata vibratia motorului cand il turez fara pale?

0

#25 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 September 2014 - 07:36 PM

Din experienta mea vibratiile se vad (cu ochiul) foarte bine la spool-up, spool-down. Un heli bine echilibrat nu misca. Unul descentrat are momente cand intra in rezonanta la anumite turatii si asta se vede cu ochiul liber.
0

#26 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 05 September 2014 - 12:08 AM

Nu le-am citit live, le-am citit dupa zbor. De la ultimul post, am venit acasa si am investigat, varful de 1600 la 12.000 rpm este de la coada, fara pale este 400, cu palele cat de cat echilibrate am 1600 fata de 1900 neechilibrate. Cam arunca banda de izolier si cu greu am reusit sa o lipesc sa n-o arunce. Am schimbat si palele principale dar nu stiu care e treaba ca nu au tracking-ul bun, cu celelalte era perfect.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#27 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 September 2014 - 07:42 AM

Ce controler ai tu ? Vbar (kbar) nu face log de vibratii. Dupa zbor tot ce afli sunt mesajele de avertizare:

- raised vibration, antena switched, etc. sau totul e OK, verde.

Daca se schimba trackingul de la o pereche de pale la alta inseamna ca palele sunt de cacao.
0

#28 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 05 September 2014 - 11:03 AM

Cum sa nu faca... Face... Initial am crezut ca daca scoti bateria pierde memoria si nu mai arata log-ul, prima data am luat laptop-ul cu mine la camp ca sa vad astea, dar la al doilea zbor am verificat astea acasa. Am dat pe analizator si imi arata acolo.
https://www.dropbox.....51.47.png?dl=0
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

#29 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 September 2014 - 12:39 PM

Nu ne intelegem. Logul nu se pierde si nu se reseteaza, scrie continuu in log. Cand il descarci vezi ultimele 400 (sau cate or fi) evenimente. Face o inregistrare in log la fiecare 10s (daca totul e OK verde daca nu spune ce nu e OK)

Analizorul de vibratii nu tine minte nimic. Iti arata ce vibratii ai in acel moment pe heli. Acasa iti arata ce vibratii are masa ta.

Ca sa vezi vibratiile live fie pornesti heliul (fara pale) acasa cu cablul USB legat la vbar fie la camp in zbor cu interfata bluetooth si un amic care se uita pe telefon/tableta si vede live ce vibratii ai.

Vezi postareaMishu-Ptm, la 05 September 2014 - 11:03 AM, a spus:

Cum sa nu faca... Face... Initial am crezut ca daca scoti bateria pierde memoria si nu mai arata log-ul, prima data am luat laptop-ul cu mine la camp ca sa vad astea, dar la al doilea zbor am verificat astea acasa. Am dat pe analizator si imi arata acolo.
https://www.dropbox.....51.47.png?dl=0

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 05 September 2014 - 12:40 PM

0

#30 Useril este offline   Mishu-Ptm 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 652
  • Inregistrat: 07-April 12
  • Gender:Male
  • Location:Dublin
  • Interests:Heli

Postat 05 September 2014 - 12:52 PM

Ai vazut si tu print-ul, e facut acasa, heli pe podea decat am alimentat bateria si am dat pe analizator, atat. Cand il deschid prima data arata asa, cu culoarea aia, daca dau activate imi arata vibratiile in timp real cu o culoare mai inchisa.
Trex 600 Pro EFL | Trex 500 ESP FBL - Spektrum Dx6
Sprint 2 Sport | Tamco Raider | Speed Passion RS-2 | Turnigy SCT 1/16
My feedback
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu