Avertizor LiPo display/ buzzer 1-8S setari
#1
Postat 04 August 2014 - 04:28 PM
Am o problema..., de fapt o nelamurire .
Cum se seteaza buzer-ul din atasament, la ce voltaj/amperaj al acumulatorului (tot in attasament) sa ma avertizeze?
Si cum se procedeaza?
Ms anticipat
P.S
Atasat aveti poze cu avertizorul ce vreau sa-l setez si cu acumulatorul (ambele sunt noi nefolosite)
#3
Postat 04 August 2014 - 05:20 PM
Care este natura sarcinii, continua, de exemplu multicopter. sau in salturi, avion, masina ? Curentul maxim consumat ?
As zice sa pui 3.5V si vezi dupa o descarcare completa pana la avertizare cat ia pe incarcator.
Nu e bine sa tragi din pack tot ce poate sa dea, 3.5V este pe la 10-15% rezerva.
#5
Postat 04 August 2014 - 08:39 PM
renatoa, la 04 August 2014 - 05:20 PM, a spus:
Care este natura sarcinii, continua, de exemplu multicopter. sau in salturi, avion, masina ? Curentul maxim consumat ?
As zice sa pui 3.5V si vezi dupa o descarcare completa pana la avertizare cat ia pe incarcator.
Nu e bine sa tragi din pack tot ce poate sa dea, 3.5V este pe la 10-15% rezerva.
Da tocmai asta e ca nu freau sa trag din acumulator tot, daca nu-i las rezerva se "duce" foarte repede
Tocmai de asta intreb cu acumulatoru din poza (1800 mAh) si pt izicraft-ul meu ce nu depaseste 450 grame, e ok sa-l setez la 3,5 V nu?
P.S
Am incarcat acumulatorul full ,am conectat avertizorul, dar dupa ce l-am deconectat am apasat (din greseala sau nu, pt ca atunci am observat butonelul de deasupra) butonelul de doua ori si nu am mai avut curajul sa-l conectez pana nu ma lamuresc ce-i cu acel butonas...
#6
Postat 04 August 2014 - 08:42 PM
manolo, la 04 August 2014 - 06:44 PM, a spus:
Merci mult o sa studiez sa vad care-i treaba (sa deslusesc ce scrie in english pt ca nu poti traduce "mot-a mot" ca nu intelegi mai nimic. Iti trebuie ceva termeni in en de specialitate)
Merci inca o data !
#7
Postat 04 August 2014 - 08:44 PM
Merci
Bafta
Dan
#8
Postat 04 August 2014 - 09:07 PM
Asa ca il iei experimental, il pui la 3.5V, zbori pana piuie, si vezi daca baga inapoi mai mult sau mai putin de 80% la incarcare.
In functie de asta mai cresti sau mai scazi o treapta. In maxim doua incercari o sa fii pe aproape.
#9
Postat 04 August 2014 - 09:15 PM
Doar ca bateria aia, la vreo 150 grame, pare cam greutza pentru un avion de 450 grame :unsure: Chiar este modelul asta cel recomandat si folosit de altii ?
#10
Postat 08 August 2014 - 01:38 PM
renatoa, la 04 August 2014 - 09:15 PM, a spus:
Doar ca bateria aia, la vreo 150 grame, pare cam greutza pentru un avion de 450 grame :unsure: Chiar este modelul asta cel recomandat si folosit de altii ?
lamodelul bateriei cred ca faci referire. Bateria recomandata era 1300mAh 3S, am luat-o mai mare sperand sa ma tina mai mult in aer.E adevarat e putin mai grea dar sper sa faca fata.Pe model aveam 2 S 1300Mah, care are undeva la 70grame, deci acum modelul se mai ingreuneaza cu cca 70grame. Maine ii fac proba si sper sa zboare
Bafta
#11
Postat 12 August 2014 - 01:23 PM
danysoft32, la 08 August 2014 - 01:38 PM, a spus:
Bafta
Cu bateria asta am reusit sa "botesc" iar botul unui aveon...
Dar nu cred ca a fost de la baterie ci cu bateria cealalta 2S1300mAh eram obisnuit sa-l decolez cu acceleratia la max, iar acum crezand ca am suficienta putere datorita noului acumm.3S1800mAh am incercat decolarea cu acceleratia la jumatate. Rezultatul l-am spun mai devreme. Vedem la urmatorul zbor... cu motorul mai accelerat :blush:
#12
Postat 12 August 2014 - 01:24 PM
Merci