navomodele de viteza electrice off-shore, mono V, hidro
#214
Postat 10 August 2006 - 07:53 PM
Sigur ca daca propulsia este facuta cu doua motoare viteza creste dar nu neaparat rezultatul este extraordinar din mai multe cauze .
Un motor sanatos ,o elice sanatoasa , un pack sanatos(Sanyo) , si o carena sanatoasa te duce fara probleme la o viteza considerabila .
Numai bine !
#219
Postat 16 August 2006 - 05:14 PM
Ptr acest sistem eu cred ca merge o coca "no steep" ex. DIABOLO sau chiar acel Jet Sky (de la acelasi producator)
Bafta
#223
Postat 23 August 2006 - 07:54 AM
Bafta
#224
Postat 23 August 2006 - 02:14 PM
Ia zi ce rezi e mai bum un brushless pe o barca de viteza.Ca ma gandeam la o schimbare pentru VOLVO
Sal
#225
Postat 24 August 2006 - 07:51 AM
Din pacate, la Volvo (asta care-l avem noi, by Jammara), nu putem schimba elicea cu una mai mare (decat daca facem modificari "majore", ex: schimbarea pozitiei axului portelice), asa ca ce poti face este sa cauti un motor care sa aiba parametri asemanatori cu actualul motor (rpm, Kw, etc) dar masa mai mica, probabil mai usurand barca si viteza va fi mai mare. Personal n-am nici un motor brushless sa pot compara performantele, dar Sorini a facut o astfel de schimbare la barca lui (Phantom) si e de bine.
O alta chestie de care trebuie sa ti cont cand alegi motorul, este faptul ca la turatii mari (nu stiu cat?? :( ) eliciile submerse de-la Volvourile noastre intra in cavitatie, ceea ce iar nu-i bine
#226
Postat 24 August 2006 - 10:45 AM
sal
#227
Postat 24 August 2006 - 10:56 AM
uite cateva poze cu o astfel de barca modificata:
http://www.rc-boote.at/modules.php?name=.....g2_itemId=16079
http://www.rc-boote.at/modules.php?name=.....g2_itemId=16271
http://www.rc-boote.at/modules.php?name=.....g2_itemId=16273
http://www.rc-boote.at/modules.php?name=.....g2_itemId=16548
bafta
#229
Postat 25 August 2006 - 10:50 AM
sal
#230
Postat 25 August 2006 - 11:20 AM
De ce n-a mers la mine? pt ca la aceasta coca, partea din spate a operei vii este usor inclinata in jos (cel putin asa este coca mea), asta face ca la viteze medii barca sa se ridice pe apa, dar la viteze f. mari barca se apleca de varf , bagand "botul" in apa, asta este doar o observatie de moment, dupa doar o lansare la apa, inca incerc sa remediez aceste probleme si sper in rezultate mai bune.
#231
Postat 25 August 2006 - 07:50 PM
soare_geo, la 25 Aug 2006, 11:20, a spus:
De ce n-a mers la mine? pt ca la aceasta coca, partea din spate a operei vii este usor inclinata in jos (cel putin asa este coca mea), asta face ca la viteze medii barca sa se ridice pe apa, dar la viteze f. mari barca se apleca de varf , bagand "botul" in apa, asta este doar o observatie de moment, dupa doar o lansare la apa, inca incerc sa remediez aceste probleme si sper in rezultate mai bune.
Te referi la elice cu pas variabil? Este asa ceva in propulsia hidro?
#232
Postat 26 August 2006 - 10:33 PM
#233
Postat 26 August 2006 - 11:18 PM
Ceva asemanator sa intamplat la a mea.
Am fost cu ea pe lac si nu stiu ce am facut dar am marit turatia la motor ,fiind prea mare(cred) barca si-a bagat''botul'' in apa bine de tot facand un val maricel.Crezi ca a fost de la turatie???
Sal
#234
Postat 27 August 2006 - 08:38 PM
#235
Postat 27 August 2006 - 09:44 PM
Nu am umblat la CG>eu ma gandeam sa fie de la sistemul de racire.Fiind pus char in spatele eliciei sa opuna ceva rezistenta si sa imi aplece barca de bot.Am mai scurtat un pic din tevusca din spatele eliciei si sper acum sa mearga bine.
Salut si mersi
#236
Postat 28 August 2006 - 09:59 AM
Imagini atasate
#237
Postat 28 August 2006 - 01:47 PM
uite cu e la mine (nu stiu daca se intelege ca am facut cpoza cu telefonul)
poza...
http://img98.imageshack.us/img98/8932/28082006118up1.jpg
#240
Postat 28 August 2006 - 04:23 PM
am sa incerc sa ii schimb CG ul pana cand o sa mearga bine
sal