ce se mai aude cu proiectu?? ca a trecut cam 1 luna si ceva de la ultimul post
Wilga 3550 mm cu Motor MV VS
#32
Postat 06 November 2005 - 09:22 PM
Salut,
treaba merge, azi am montat elicea, Mezjlik 30x12 carbon, si am pornit motorul !
CF4U
treaba merge, azi am montat elicea, Mezjlik 30x12 carbon, si am pornit motorul !
CF4U
Mesterica, pe ce pune mina strica.
#33
Postat 06 November 2005 - 09:41 PM
si cum suna motoru?
cam ce forta de "tragere" are ? cu elicea aia
cam ce forta de "tragere" are ? cu elicea aia
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
#34
Postat 04 April 2006 - 11:02 PM
Azi a avut loc primul zbor cu MVVS 116 B2. Inainte de zbor motorul am mers ca 45 de minute la sol. Sa zicem un fel de rodaj.
Inainte de decolare:
Inainte de decolare:
Fisiere atasate
-
MVVS1_F.JPG (531.59K)
Number of downloads: 121
Mesterica, pe ce pune mina strica.
#35
Postat 04 April 2006 - 11:08 PM
In aer....
@D3: " trage " 28 Kg la cintar.
Imediat dupa aterizare avionul a fost vindut pe loc ! :)
CF4U
@D3: " trage " 28 Kg la cintar.
Imediat dupa aterizare avionul a fost vindut pe loc ! :)
CF4U
Fisiere atasate
-
MVVS2_F.JPG (276.53K)
Number of downloads: 116
Mesterica, pe ce pune mina strica.
#38
Postat 05 April 2006 - 10:18 PM
ma scuati ca inervin, sunt un pic confuz.subiectul era despre wilga si de zburat zboara piper....
ceva poze cu wilga ai? in ce stadiu esti cu el, sunt foarte curios.
multumesc anticipat si scuze pentru interventie.
ceva poze cu wilga ai? in ce stadiu esti cu el, sunt foarte curios.
multumesc anticipat si scuze pentru interventie.
I feel the need, the neeed for speeed.....
#39
Postat 05 April 2006 - 10:46 PM
@ jester:
explicatia o gaseshti in primul Posting. Da este un Piper folosit numai pentru a testa motorul 116 B2. Motorizarea este brutala ! Avionul, ca 16 kg si conceput pentru 60 ccm, se ridica perpendicular cu 70% gaz.
Fuselajul Wilga este gata dar probabil ca trebuie modificat deoarece se pare ca nu vom folosi motorul MVVS. ( Motivul pentru care Piperul a fost vindut ) Motorul nu este conceput pentru remorcaj !
Lipseshte ampenajul orizontal, aripa si trenul de aterizare. Sintem cu mult in urma planificarii !
CF4U
explicatia o gaseshti in primul Posting. Da este un Piper folosit numai pentru a testa motorul 116 B2. Motorizarea este brutala ! Avionul, ca 16 kg si conceput pentru 60 ccm, se ridica perpendicular cu 70% gaz.
Fuselajul Wilga este gata dar probabil ca trebuie modificat deoarece se pare ca nu vom folosi motorul MVVS. ( Motivul pentru care Piperul a fost vindut ) Motorul nu este conceput pentru remorcaj !
Lipseshte ampenajul orizontal, aripa si trenul de aterizare. Sintem cu mult in urma planificarii !
CF4U
Mesterica, pe ce pune mina strica.