Modelism - RHC Forum: Regenerare accu LiPo Kokam 2c 7,4 V / 1500 mAh - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Regenerare accu LiPo Kokam 2c 7,4 V / 1500 mAh

#31 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 05 October 2006 - 08:44 AM

florin100%, la 5 Oct 2006, 08:34, a spus:

... ca eu am avut curentu scazut la 3 V si are 3 cell accu.Acum il tin la incarcat de o noapte si a ajuns la 8 volti.Sper ca pana maine sa ajunga la valoarea normala http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif .

Cred ca ai vrut sa zici ... TENSIUNEA , nu ? :D
Curentu' e cu ... AMPERII ! :D
Cu cati mA l-ai pus la incarcat ?

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#32 Useril este offline   down 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 24-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 05 October 2006 - 04:28 PM

Acum am vazut acest topic si as avea si eu o intebare, nu-mi dau seama ce poate sa se fi intamplat.

Cu aproximativ o luna in urma am fost la munte, si, ca de obicei pe langa heli mai iau si un model usor in portbagaj ca nu se stie niciodata... Ei, fiind in varf de munte si cu mancarime de degete am lansat avionasul (1,8 kg, 1500 anvergura, Axi 2820, Jeti 40, Lipo 4000mA) si am zburat vreo 30 minute. Cum spuneam... aveam ceva mancarime si l-am dus suuuus de tot - nu-mi dau seama pe la ce inaltime dar se vedea aproape punct.
Dupa aterizare (packul mai avea vlaga in el dar fiind cu copaci de jur-imprejur am zis sa nu risc o aterizare fortata) packul era aproape rece, dar umflat ca un balon. Si-a revenit in 15 minute. Nu am avut cu ce sa-l masor dar oricum la incarcare a luat 3200 mA ceea ce imi confirma ca mai avea ceva in el. Deci nici descarcat nu era. De atunci am mai zburat cu packul de 4 ori si e in regula.

Intebarea ar fi: v-ati mai confruntat cu asa ceva? Sa fie de la diferenta de presiune? Decolarea/aterizarea s-a facut pe la vreo 1000-1200m. In sus... poate 400-500m?

Pun o poza dar nu este la cea mai mare altitudine atinsa - deci nu este foarte edificator.

Multumesc.
0

#33 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 05 October 2006 - 06:30 PM

eu am pus accu la incarcat la 1000 mah
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#34 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 05 October 2006 - 07:49 PM

bun si ce rezultat ai obtinut si-a revenit packu?
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#35 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 05 October 2006 - 08:18 PM

da a revenit foarte frumos.Adica in momenul de fata e la valoarea normala si nu da semne ca ar fi obosit.Ce sa fac ca sa nu il mai supradescarc???
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#36 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 October 2006 - 04:17 AM

florin100%, la 5 Oct 2006, 20:18, a spus:

Ce sa fac ca sa nu il mai supradescarc???

Verifica controlerul. El este resposabil.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 06 October 2006 - 04:18 AM

0

#37 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 06 October 2006 - 09:11 AM

ok am sa il reprogramez si am sa vad daca mai face fite.
ms pt sfat
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#38 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 06 October 2006 - 09:24 AM

Determinarea corecta a tensiunii de decuplare este o functie mai complicata decit pare a controlerului. Modul practic de implementare face clar diferenta intre controlere (calitate - pret). Controlerele de uz general (ieftine) au obiceiul sa nu decupleze de fiecare data (uneori te lasa cu motorul pornit desi vezi ca tractiunea s-a dus de mult), din acest motiv exista riscul supradescarcarii.
In cazul LiPo, la sub 2.4 V/cell, in interior au lor reactii chimice ireversibile (cu mare degajare de caldura si gaze). La regenerare (deliberat cit mai repede, dar cu procedeu intentionat lent), poate sa mai apara tensiunea corecta la borne, dar capacitatea este definitiv compromisa. Adica LiPo-urile nu mor neaparat prin explozie (existra aceasta posibilitate dar statistic sunt putine cele care exploadeaza), in mod normal isi pierd capacitatea nominala, si nu din cauza numarului de cicluri de exploatare, ce din cauza supradescarcarii sau supraincarcarii.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu