Modelism - RHC Forum: Uleiuri termice. - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Uleiuri termice.

#1 Useril este offline   george123 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 02-March 14

Postat 25 May 2014 - 04:02 PM

Buna ziua, sunt inca in alegerea unui automodel termic,(deci incepator cu termicele) si as dori sa stiu pe langa uleiul after run , ce alte uleiuri trebuie sa cumpar neaparat pt mentenanta automodelului? .Multumesc anticipat.
0

#2 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 25 May 2014 - 06:05 PM

Ulei de filtru, ulei de diferential, vaselina grafitata daca poti si ulei de amortizoare...
0

#3 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 25 May 2014 - 06:11 PM

nu prea vad rostul vaselinei grafitate in automodelism decat la lagare prin alunecare cu bucsi de bronz sau cupru pana la temp de 60-70C ....la benzinare se poate folosi cu success ulei 2t ca si ulei de pus pe filtru.
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#4 Useril este offline   george123 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 02-March 14

Postat 25 May 2014 - 07:21 PM

Uleiul pt diferential cum se alege, (am un automodel din gama hpi trophy, nitro) , si cum se foloseste.?
0

#5 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2114
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 May 2014 - 07:27 PM

Intra pe pagina producatorului si cauta-ti modelul, dupa care descarci manualul utilizatorului. Acolo vei gasi exact ce-ti trebuie, totul la valori de fabrica. Dupa aceea incepi sa testezi, pana gasesti varianta care iti convine cel mai mult. Ca regula generala, cu cat uleiul din diff este mai vascos, cu atat vei avea mai putina patinare in el
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#6 Useril este offline   mihalyn90 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 617
  • Inregistrat: 19-December 13
  • Gender:Male
  • Location:Oradea
  • Interests:RC Car, Robotics, Reading, Music

Postat 25 May 2014 - 08:03 PM

Diferential fata, sa ai ceva low 7000 - 10000 CST
spate sa fie mai mare 10.000 - 15.000 CST
Central ceva solid 300.000 - 500.000 CST

e simplu, centralul iti da unload-ul maxim, daca fata ti-e in aer, gen urci pe o teava de delimitare, vrei sa ai spatele sa traga, daca e prea putin vascos, va patina mult, si vei avea unload pe fata.
Daca e gros, va patina desigur, dar va trage si spatele ceva.

In spate iti trebuie ceva vascos, sa traga spatele, ai nevoie de putina patinare in curbe, sa traga de masina :)

In fata ai nevoie de dif foarte subtire, si pentru simplul fapt ca de acolo virezi, iar roata care ti-e mai putin in sol va trage el.


Daca e RTR, nu iti bate capul.
Daca o iei de noua, are manual, trebuie citit.

Aceasta postare a fost editata de mihalyn90: 25 May 2014 - 08:04 PM

Imagine postata
0

#7 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 25 May 2014 - 09:27 PM

Vezi postareamihalyn90, la 25 May 2014 - 08:03 PM, a spus:

Diferential fata, sa ai ceva low 7000 - 10000 CST
spate sa fie mai mare 10.000 - 15.000 CST
Central ceva solid 300.000 - 500.000 CST


Cand vrei sa te apuci de drift cu 1/8 offroad poti sa urmezi sfatul asta de mai sus... este setarea perfecta. SFAT ABSOLUT ERONAT pentru modelele offroad!
Daca vrei sa rulezi normal, citesti si aplici setaril de fabrica.
Ce vrei sa faci cu ea? Unde (pe ce suprafete) o rulezi?

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 25 May 2014 - 09:29 PM

0

#8 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 25 May 2014 - 09:53 PM

Vezi postareasoarece, la 25 May 2014 - 06:11 PM, a spus:

la benzinare se poate folosi cu success ulei 2t ca si ulei de pus pe filtru.


Poti folosi si mustar sau ulei floriol, ca in discutiile ce erau pe forum candva, dar asta nu inseamna ca trebuie sa o faci. Atat pentru motoare 2t sau 4t si in functie de combustibilul cu care acestea functioneaza sunt diferiti producatori de uleiuri sau vaseline pentru filtrele de aer, pentru ungerea motoarelor dupa folosire cat si pentru dierentiale, amortizoare si ungerea pinioanelor.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu