Pagina 1 din 1
Uleiuri termice.
#3
Postat 25 May 2014 - 06:11 PM
nu prea vad rostul vaselinei grafitate in automodelism decat la lagare prin alunecare cu bucsi de bronz sau cupru pana la temp de 60-70C ....la benzinare se poate folosi cu success ulei 2t ca si ulei de pus pe filtru.
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5
Postat 25 May 2014 - 07:27 PM
Intra pe pagina producatorului si cauta-ti modelul, dupa care descarci manualul utilizatorului. Acolo vei gasi exact ce-ti trebuie, totul la valori de fabrica. Dupa aceea incepi sa testezi, pana gasesti varianta care iti convine cel mai mult. Ca regula generala, cu cat uleiul din diff este mai vascos, cu atat vei avea mai putina patinare in el
Axial Yeti XL
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide

#6
Postat 25 May 2014 - 08:03 PM
Diferential fata, sa ai ceva low 7000 - 10000 CST
spate sa fie mai mare 10.000 - 15.000 CST
Central ceva solid 300.000 - 500.000 CST
e simplu, centralul iti da unload-ul maxim, daca fata ti-e in aer, gen urci pe o teava de delimitare, vrei sa ai spatele sa traga, daca e prea putin vascos, va patina mult, si vei avea unload pe fata.
Daca e gros, va patina desigur, dar va trage si spatele ceva.
In spate iti trebuie ceva vascos, sa traga spatele, ai nevoie de putina patinare in curbe, sa traga de masina :)
In fata ai nevoie de dif foarte subtire, si pentru simplul fapt ca de acolo virezi, iar roata care ti-e mai putin in sol va trage el.
Daca e RTR, nu iti bate capul.
Daca o iei de noua, are manual, trebuie citit.
spate sa fie mai mare 10.000 - 15.000 CST
Central ceva solid 300.000 - 500.000 CST
e simplu, centralul iti da unload-ul maxim, daca fata ti-e in aer, gen urci pe o teava de delimitare, vrei sa ai spatele sa traga, daca e prea putin vascos, va patina mult, si vei avea unload pe fata.
Daca e gros, va patina desigur, dar va trage si spatele ceva.
In spate iti trebuie ceva vascos, sa traga spatele, ai nevoie de putina patinare in curbe, sa traga de masina :)
In fata ai nevoie de dif foarte subtire, si pentru simplul fapt ca de acolo virezi, iar roata care ti-e mai putin in sol va trage el.
Daca e RTR, nu iti bate capul.
Daca o iei de noua, are manual, trebuie citit.
Aceasta postare a fost editata de mihalyn90: 25 May 2014 - 08:04 PM

#7
Postat 25 May 2014 - 09:27 PM
mihalyn90, la 25 May 2014 - 08:03 PM, a spus:
Diferential fata, sa ai ceva low 7000 - 10000 CST
spate sa fie mai mare 10.000 - 15.000 CST
Central ceva solid 300.000 - 500.000 CST
spate sa fie mai mare 10.000 - 15.000 CST
Central ceva solid 300.000 - 500.000 CST
Cand vrei sa te apuci de drift cu 1/8 offroad poti sa urmezi sfatul asta de mai sus... este setarea perfecta. SFAT ABSOLUT ERONAT pentru modelele offroad!
Daca vrei sa rulezi normal, citesti si aplici setaril de fabrica.
Ce vrei sa faci cu ea? Unde (pe ce suprafete) o rulezi?
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 25 May 2014 - 09:29 PM
#8
Postat 25 May 2014 - 09:53 PM
soarece, la 25 May 2014 - 06:11 PM, a spus:
la benzinare se poate folosi cu success ulei 2t ca si ulei de pus pe filtru.
Poti folosi si mustar sau ulei floriol, ca in discutiile ce erau pe forum candva, dar asta nu inseamna ca trebuie sa o faci. Atat pentru motoare 2t sau 4t si in functie de combustibilul cu care acestea functioneaza sunt diferiti producatori de uleiuri sau vaseline pentru filtrele de aer, pentru ungerea motoarelor dupa folosire cat si pentru dierentiale, amortizoare si ungerea pinioanelor.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1