Salutare, am o intrebare : Cum se depoziteaza o masina termica?( daca ramane combustibil in rezervor si pe furtun e vreo problema?, bujia se scoate din motor?
Pagina 1 din 1
Depozitare nitro rc
#2
Postat 13 May 2014 - 08:12 PM
george123, la 13 May 2014 - 07:53 PM, a spus:
( daca ramane combustibil in rezervor si pe furtun e vreo problema?, bujia se scoate din motor?
e o mare problema ..
combustibilul nitro atrage apa, apa + metal = rugina (very bad)
faci asa si nu ai probleme..
1. te-ai saturat de dat si mai combustibil in rezervor, scoti furtunul ce duce in carburator si faci o bucla cu el, inchizand circuitul cu nitro in rezervor.
2. pui incalzitorul pe bujie
3. dai la pull/roto pana nu mai porneste
4. daca pana la urmatoarea sesiune de joaca trece mai mult de 2,3 saptamani, desfaci bujia si pui 3 4 picaturi de ulei afterrun.
Aceasta postare a fost editata de e.cata: 13 May 2014 - 08:13 PM
mai fac o baie!
#4
Postat 13 May 2014 - 08:31 PM
eu la fel procedez, doar ca:
1. daca am combustibil, scot furtunul ce merge la carb, si il pun la sticla, si suflu pe furtunul de esapament pana iese tot.
2. pun toate inapoi.
3. daca e gol rezervorul si s-a oprit pentru ca nu are combustibil, sau, am urmat pasii de mai sus, pui incalzitorul, si il mai pornesc de 2-3 ori. Depinde cum e setat, daca e rich, va porni de vreo 4-5 ori.
4. dupe ce nu mai porneste, il duc sus.
5. scot bujia, pun 4-5 picaturi de ulei after run.
6. trag fin de coarda de cateva ori sa se aseze uleiul.
7. cobor pistonul pana la BDC (bottom dead center), adica punctul unde pistonul este cel mai jos.
8. pun bujia la loc.
9. gata de nani pe termen lung.
o data pe luna mai dai o mica tura cu vreo 20ml :D sa nu fie mort acolo uleiul ala. ca se imbrataneste si el.
ca recomandare, desi multi vor spune ca nu e neaparat important. intotdeauna sa cobori pistonul la DBC, ca atunci cand revine sa aiba loc suficient pentru contractare la racire, altfel, teoretic, se contracta pe piston, si vei face uzura mult mai repede.
1. daca am combustibil, scot furtunul ce merge la carb, si il pun la sticla, si suflu pe furtunul de esapament pana iese tot.
2. pun toate inapoi.
3. daca e gol rezervorul si s-a oprit pentru ca nu are combustibil, sau, am urmat pasii de mai sus, pui incalzitorul, si il mai pornesc de 2-3 ori. Depinde cum e setat, daca e rich, va porni de vreo 4-5 ori.
4. dupe ce nu mai porneste, il duc sus.
5. scot bujia, pun 4-5 picaturi de ulei after run.
6. trag fin de coarda de cateva ori sa se aseze uleiul.
7. cobor pistonul pana la BDC (bottom dead center), adica punctul unde pistonul este cel mai jos.
8. pun bujia la loc.
9. gata de nani pe termen lung.
o data pe luna mai dai o mica tura cu vreo 20ml :D sa nu fie mort acolo uleiul ala. ca se imbrataneste si el.
ca recomandare, desi multi vor spune ca nu e neaparat important. intotdeauna sa cobori pistonul la DBC, ca atunci cand revine sa aiba loc suficient pentru contractare la racire, altfel, teoretic, se contracta pe piston, si vei face uzura mult mai repede.

Arata acest topic
Pagina 1 din 1