Modelism - RHC Forum: Sfaturi HPI E-SAVAGE - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Sfaturi HPI E-SAVAGE Proaspat posesor

#1 Useril este offline   ivan alexandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 09-March 10
  • Gender:Male

Postat 10 January 2011 - 10:20 AM

Salutare baieti..tocmai ce am achizitionat un hpi e-savage..aproape nou...stock...as vrea sa vb si cu alti posesori de savage electric....ce baterii imi recomandati sa folosesc|?merita sa ii pun motaore brushless?ce probleme ati avut cu ele pana acum...mie imi pare ca servo-ul e cam lenes...sczuze de deranj...astept si eu cateva sfaturi de la cei cu experienta..va multumesc
1:10 MST XS-Drift, Ford mustang cabrio Reely 1:10, Rc plane Piper J Cub 2.6m, Traxxas E-MAXX brushless, Axial SCX 10
0

#2 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 10 January 2011 - 02:57 PM

Vezi postareaivan alexandru, la Jan 10 2011, 10:20 AM, a spus:

Salutare baieti..tocmai ce am achizitionat un hpi e-savage..aproape nou...stock...as vrea sa vb si cu alti posesori de savage electric....ce baterii imi recomandati sa folosesc|?merita sa ii pun motaore brushless?ce probleme ati avut cu ele pana acum...mie imi pare ca servo-ul e cam lenes...sczuze de deranj...astept si eu cateva sfaturi de la cei cu experienta..va multumesc



Si eu sunt prospat poseseor de savage second hand, dar nu cred ca este necesar sa deschidem cate un topic nou pentru fiecare masina pe care o cumparam, pai daca azi iti iei MT si deschizi topic apoi dupa o luna te plictisesti de el si iti cumperi on-road si iar deschizi un topic si poate peste inca cateva luni iti iei buggy si tot asa.....unde s-ar ajunge...

- eu la al meu am decis sa merg pe nimh 3000 mah, ansmann; deoarece fata de lipo motoarele brushed tin de 2-3 ori mai mult si sunt multumit de acumulatori, ma tin 40 de minute, in curand o sa cumpar unii de 4000-5000 mah tot nimh;
- daca ii pui motor brushless nu cred ca o sa reziste cutia de viteze / ambreajul si va trebui sa fai o investitie mare;
- cum ai ajuns la concluzia ca servo este lenes? este totusi un monster truck, normal ca vireaza mai greu, nu se compara cu on-road sau ce ai avut tu inainte, daca vrei mai manevrabil cumpara traxxas e-maxx sau e-revo;

Cum sunt doar un incepator majoritatea informatiilor le stiu de pe google deci s-ar putea sa gresesc cand zic anumite lucruri...

Eu am ales sa il las pe al meu stock pentru ca vreau sa imi cumpar in viitor un savage flux hp sau traxxas e-maxx, asta daca nu ma plictisesc de MT, daca ma plictisesc imi iau hpi vorza flux; consider ca nu se merita investitia: motor brushless + lipo + 2.4 ghz la vechiul savage.

PS: se simte diferenta intre lipo si nimh dar eu sunt multumit de al meu si pe nimh.
Fan Nokia.
0

#3 Useril este offline   ivan alexandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 09-March 10
  • Gender:Male

Postat 10 January 2011 - 05:20 PM

Vezi postarealamav4, la Jan 10 2011, 02:57 PM, a spus:

Si eu sunt prospat poseseor de savage second hand, dar nu cred ca este necesar sa deschidem cate un topic nou pentru fiecare masina pe care o cumparam, pai daca azi iti iei MT si deschizi topic apoi dupa o luna te plictisesti de el si iti cumperi on-road si iar deschizi un topic si poate peste inca cateva luni iti iei buggy si tot asa.....unde s-ar ajunge...

- eu la al meu am decis sa merg pe nimh 3000 mah, ansmann; deoarece fata de lipo motoarele brushed tin de 2-3 ori mai mult si sunt multumit de acumulatori, ma tin 40 de minute, in curand o sa cumpar unii de 4000-5000 mah tot nimh;
- daca ii pui motor brushless nu cred ca o sa reziste cutia de viteze / ambreajul si va trebui sa fai o investitie mare;
- cum ai ajuns la concluzia ca servo este lenes? este totusi un monster truck, normal ca vireaza mai greu, nu se compara cu on-road sau ce ai avut tu inainte, daca vrei mai manevrabil cumpara traxxas e-maxx sau e-revo;

Cum sunt doar un incepator majoritatea informatiilor le stiu de pe google deci s-ar putea sa gresesc cand zic anumite lucruri...

Eu am ales sa il las pe al meu stock pentru ca vreau sa imi cumpar in viitor un savage flux hp sau traxxas e-maxx, asta daca nu ma plictisesc de MT, daca ma plictisesc imi iau hpi vorza flux; consider ca nu se merita investitia: motor brushless + lipo + 2.4 ghz la vechiul savage.

PS: se simte diferenta intre lipo si nimh dar eu sunt multumit de al meu si pe nimh.

multumesc pt sfaturi..dar nu inteleg de ce pe forum-ul asta intai trebuie sa iti iei o mustrare si apoi primesti sfaturile ;)...oricum multam frumos..sper ca nu am deranjat pe nimeni
1:10 MST XS-Drift, Ford mustang cabrio Reely 1:10, Rc plane Piper J Cub 2.6m, Traxxas E-MAXX brushless, Axial SCX 10
0

#4 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 11 January 2011 - 10:28 PM

@alexandru - salut.

Ce iti pot zice din proprie experienta.
Motoarele originale se duc relativ repede. Eu le-am inlocuit cu traxxas Titan 550 23T.
Daca ai cum ia de pe tower motoarele astea. Sunt foarte laudate pe e-savage.com.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WTI00...0&search=Go

Daca pui brushless trebuie sa ei grija sa pui un motor care incape in sasiu, dar sa nu fie prea slab. Sincer in afara ca te tin mai mult bateriile cu brushless nu-i vad rostul. Daca pui un sistem brushless puternic vei rupe planetare si diferentiale la greu.
Parerea personala e sa ramai la brushed.

In materie de baterii iti recomand 2x2S lipo si o alarma de 4S ca sa nu le distrugi.

Iti recomand FOARTE calduros sa desfaci gumele de pe jante si sa schimbi inserturile cu unele mai tari. La mine atat de tare s-au uzat inserturile incat jantele efectiv mi-au taiat gumele. ( inserturile originale sunt foarte moi ).

Daca stii ceva engleza da un ochi pe e-savage.com si ia la citit threadurile. Sunt muuulte de invatat de acolo.

Bafta mare. Daca ai ceva intrebari concrete da-mi un PM.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#5 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 12 January 2011 - 12:10 AM

Sigur nu este acesta ? http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...LXXF54&P=ML

Pe celalalt nu scrie traxxas ci great planes:
This motor is designed for electric powered R/C airplanes.
May also be used on some R/C boats and cars.


Chiar cautam niste motoare inlocuitoare pentru acestea cand or sa se duca, ma gandeam sa folosesc tot motoare stock de e-savage (cele originale).

Eu nici la acumulatori nu ii fac upgrade sa trec pe lipo, il las asa brushed-nimh-27mhz, doar motoarele cand se duc le schimb sau cand pica o piesa, pentru distractie este perfect asa, poate ne strangem mai multi cu MT-urile si mergem la pista in tineretului.

PS: eu i-am mai cumparat la al meu sprei pentru curatat si sprei pentru gresat wd-40, sunt bune in aceasta perioada cand il aduc acasa plin de noroi, il spal cu dushul evitand esc/rx/motor si cu periuta de dinti/pensula dupa care ii dau cu sprei si este ca nou.

Aceasta postare a fost editata de lamav4: 12 January 2011 - 12:12 AM

Fan Nokia.
0

#6 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 12 January 2011 - 08:40 AM

Pe e-savage.com au fost testate cu mare succes aceste Greatplanes S600 pe e-savage. Eu mi-am pus traxxas ptr ca n-am avut posibilitatea sa procur S600. ( P.S. cu nimh cele traxxas au mai putine rotatii pe minut decat cele stoc la acelasi voltaj; deci masina va merge putin mai incet dar daca sunt intretinute corespunzator tin foarte mult.)
O data la 6 luni motoarele mele intra in paharul cu apa sa se lustruiasca din nou periile. Nu e absolut necesar dar le face bine.

Pentru cei care vor neaparat brushless, trageti un ochi pe www.gcmachine.ca. Are niste upgrade-uri faine, mai ales pentru diferentialele de e-sav.

Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 12 January 2011 - 08:40 AM

HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#7 Useril este offline   Lev 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 January 2011 - 12:24 PM

Vezi postareaelbutchos, la Jan 11 2011, 10:28 PM, a spus:

@alexandru - salut.

Ce iti pot zice din proprie experienta.
Motoarele originale se duc relativ repede. Eu le-am inlocuit cu traxxas Titan 550 23T.
Daca ai cum ia de pe tower motoarele astea. Sunt foarte laudate pe e-savage.com.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WTI00...0&search=Go

Daca pui brushless trebuie sa ei grija sa pui un motor care incape in sasiu, dar sa nu fie prea slab. Sincer in afara ca te tin mai mult bateriile cu brushless nu-i vad rostul. Daca pui un sistem brushless puternic vei rupe planetare si diferentiale la greu.
Parerea personala e sa ramai la brushed.

In materie de baterii iti recomand 2x2S lipo si o alarma de 4S ca sa nu le distrugi.

Iti recomand FOARTE calduros sa desfaci gumele de pe jante si sa schimbi inserturile cu unele mai tari. La mine atat de tare s-au uzat inserturile incat jantele efectiv mi-au taiat gumele. ( inserturile originale sunt foarte moi ).

Daca stii ceva engleza da un ochi pe e-savage.com si ia la citit threadurile. Sunt muuulte de invatat de acolo.

Bafta mare. Daca ai ceva intrebari concrete da-mi un PM.


Eu nu cred ca rupi planetarele si diferentialele. Nu rezista maretul savage la brushless, culmea, unii (cum ar fi eu) pun brushless pe automodele chinezarii si nu se rupe nimic, si se rupe savage-ul... Unele sisteme brushless cu ESC programabil cum sunt cele de la hobbywing, se pot regla astfel incat sa protejeze transmisia, de exemplu poti programa Start mode - Punch, adica cata putere sa elibereze in momentul in care te infigi in acceleratie la plecarea de pe loc. Poti sa il faci sa plece mai incet, ca dupa o juma de secunda sa mareasca puterea treptat, asta nu inseamna ca abia accelreaza, accelereaza puternic, dar cat se poate cat sa nu derapeze rotile, sa nu faca wheely, sau sa rupa ceva. Poti sa il faci nici sa nu faca wheely, dar sa accelereze la maxim, la limita cat sa nu se rastoarne. De asemenea ai frana la marsarier, astfel incat nu te lasa sa accelerezi inainte cat masina ruleaza inapoi, pune el frana singur, apoi accelereaza.
Avantajele ar fi chiar cel spus de tine, ca nu se mai uzeaza motorul, plus putere mai mare si consum mai mic.
0

#8 Useril este offline   ivan alexandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 09-March 10
  • Gender:Male

Postat 12 January 2011 - 01:59 PM

pai hai sa stabilim o zi sa ne vdm in tineretului ..preferabil sa nu fie f mult noroi....poate in week-end acum????
1:10 MST XS-Drift, Ford mustang cabrio Reely 1:10, Rc plane Piper J Cub 2.6m, Traxxas E-MAXX brushless, Axial SCX 10
0

#9 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 12 January 2011 - 03:47 PM

Nu cred ca s-a topit zapada in tineretului pe asfalt, de pista nu mai zic, la cat de multa zapada era acolo cred ca ar trebui 2-3 saptamani sa fie grade cu plus afara si sa nu mai ploua ca sa se usuce, eu ies cu al meu in "opera romana" (o groapa imensa) care este langa biblioteca nationala (acum in renovare, cred ca o faca mall), care este langa tribunalul bucuresti (fostul junior), bulevardul unirii, sau mai ies pe langa opera romana, pe asfalt.
Fan Nokia.
0

#10 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 13 January 2011 - 01:13 PM

Se pare ca acumulatorii mei nimh ansmann 7.2v 3000mah dupa 6 incarcari nu ma mai tin 30-40 minute, doar 5-10 minute mai tin, azi nici nu a facut whealy; saptamana aceasta am iesit numai pe bulevardul unirii unde este piata sezoniera, este turnat acolo un ciment de proasta calitate care se macina si este perfect pentru derapaje plus ca nu este absolut nimic acolo care sa ma incurce, nici macar o masina parcata si ii dau blana pana se descarca acumulatorii. Parca e facuta piata aceasta special pentru savage-ul meu.
Fan Nokia.
0

#11 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 13 January 2011 - 05:50 PM

Se incalzesc inegal acumulatorii ?
Se simte cumva o celula mai fierbinte decat celelalte ? Daca da ai o celula lenesa.... nu o lasa asa.

Ce incarcator folosesti ?
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#12 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 13 January 2011 - 07:29 PM

Vezi postareaelbutchos, la Jan 13 2011, 05:50 PM, a spus:

Incarcator ansmann Powerjack 6 celule Delta Pro cu microprocesor pentru pachete de acumulatori cu 6 celule:
Destinat pentru pachete cu 6 celule NiCd sau NiMH
Metoda de incarcare dupa principiul "Delta U"
Timer de siguranta: 360 minute +/-10% (cand "Delta U" nu poate fi recunoscut)
Afisare incarcare: LED rosu incarcare; LED verde conservare incarcare
Tensiune nominala intrare: 230 V~50 Hz +/-10%
Tensiune nominala iesire: 8,4 V
Capacitate de incarcare: Min. 900mAh; max. 5400 mAh
Curent de incarcare rapida: 900 mAh +/-10%
Curent de conservare: 90 mAh +/-10%


imi incarca in 4-5 ore un acumulator de 3000 mah, nu am fost atent daca vreo celula este mai calda decat celelalte, prima oara cand am testat masina a fost pe scara blocului unde locuiesc si era la neutral pe 70/30 si am schimbat pe 50/50 sa vad ce se intampla, atunci masina a intrat cu viteza tare in balustrada si un acumulator a cazut de la etajul 7 pana la 4, are o crapatura de 5-10 centimetri, i-am dat cu putin scoci si am sperat sa mearga si a mers vreo 5 incarcari... daca este o celula de vina ce as putea sa ii fac?
Fan Nokia.
0

#13 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 14 January 2011 - 12:16 AM

Dupa ce dai o tura sanatoasa cu masinuta pipaie bateriile. Daca o celula e cu mult mai fierbinte decat surorile ei atunci aia e cea "lenesa" ... si aia iti trage tot packul inapoi. Solutia ar fi sa o schimbi sau sa iei alt pack.

Un soc puternic ( cazaturi de la etaj ) poate crapa unul dintre electrozii (nu stiu daca e chiar corect termenul) celulei.

Ce iti pot recomanda ca solutie "temporara" e sa pui bateria crapata intotdeauna pe partea stanga a masinii ( masina trebuie sa fie cu spatele spre tine ). De pe bateria de pe partea dreapta ESC-ul trage putin mai mult curent, asadar e bine sa o protejezi pe cea lenesa.

Cat despre incarcator iti recomand sa iti iei un incarcator care incarca la 2A si are detectia terminarii incarcarii.
Bateriilor NIMH nu le prea place sa fie supraincarcate.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#14 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 14 January 2011 - 09:33 AM

Vezi postareaelbutchos, la Jan 14 2011, 12:16 AM, a spus:

De pe bateria de pe partea dreapta ESC-ul trage putin mai mult curent, asadar e bine sa o protejezi pe cea lenesa.


De ce s-ar intampla asa o nazbatie ? (ma refer la natura fenomenului implicat)
0

#15 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 14 January 2011 - 01:47 PM

Vezi postarearad_gaby, la Jan 14 2011, 10:33 AM, a spus:

De ce s-ar intampla asa o nazbatie ? (ma refer la natura fenomenului implicat)


Pentru ca de pe bateria din dreapta se alimenteaza BEC-ul din ESC care la randul lui alimenteaza servo-ul de directie si receptorul.
BEC-ul intern nu trage curent de pe ambele baterii. Deh... o fi fost mai ieftin design-ul.

Ca test conecteaza doar bateria din dreapta si porneste masina .. vei vedea ca zvacneste servo-ul. :rolleyes:
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#16 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 14 January 2011 - 02:02 PM

Vezi postareaelbutchos, la Jan 14 2011, 01:47 PM, a spus:

Pentru ca de pe bateria din dreapta se alimenteaza BEC-ul din ESC care la randul lui alimenteaza servo-ul de directie si receptorul.
BEC-ul intern nu trage curent de pe ambele baterii. Deh... o fi fost mai ieftin design-ul.

Ca test conecteaza doar bateria din dreapta si porneste masina .. vei vedea ca zvacneste servo-ul. :rolleyes:


Ai dreptate, tocmai am conectat bateria din dreapta si puteam misca rotile stanga-dreapta, am incercat si doar cu cea din stanga de curiozitate dar nu sa intamplat nimic, nici macar led-ul nu s-a aprins, voi scoate azi masina sa vad cum se comporta si daca se incalzeste o celula mai tare decat celelalte.
Fan Nokia.
0

#17 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 14 January 2011 - 02:36 PM

Vezi postareaelbutchos, la Jan 14 2011, 01:47 PM, a spus:

Pentru ca de pe bateria din dreapta se alimenteaza BEC-ul din ESC care la randul lui alimenteaza servo-ul de directie si receptorul.
BEC-ul intern nu trage curent de pe ambele baterii. Deh... o fi fost mai ieftin design-ul.

Ca test conecteaza doar bateria din dreapta si porneste masina .. vei vedea ca zvacneste servo-ul. :D



Aha! Eu traiam cu impresia indusa de prezentarea HPI:

"Controlling everything is a special dual motor, dual battery GT 14.4 volt electronic speed controller (ESC) which regulates the power to the motors."

Se pare ca de fapt sunt doua esc-uri in aceeasi carcasa (la 7.2 V) dintre care unul cu BEC. Ce ti-e si cu comertul asta...
0

#18 Useril este offline   ivan alexandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 651
  • Inregistrat: 09-March 10
  • Gender:Male

Postat 14 January 2011 - 04:52 PM

Vezi postarearad_gaby, la Jan 14 2011, 02:36 PM, a spus:

Aha! Eu traiam cu impresia indusa de prezentarea HPI:

"Controlling everything is a special dual motor, dual battery GT 14.4 volt electronic speed controller (ESC) which regulates the power to the motors."

Se pare ca de fapt sunt doua esc-uri in aceeasi carcasa (la 7.2 V) dintre care unul cu BEC. Ce ti-e si cu comertul asta...

voi ati pastrat amortizoare;le stock?ale mele sunt cam moi..ce ulei imi recomandati sa pun in ele?trebuie neaprat special?
1:10 MST XS-Drift, Ford mustang cabrio Reely 1:10, Rc plane Piper J Cub 2.6m, Traxxas E-MAXX brushless, Axial SCX 10
0

#19 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 14 January 2011 - 06:09 PM

Vezi postarealamav4, la Jan 14 2011, 02:02 PM, a spus:

Ai dreptate, tocmai am conectat bateria din dreapta si puteam misca rotile stanga-dreapta, am incercat si doar cu cea din stanga de curiozitate dar nu sa intamplat nimic, nici macar led-ul nu s-a aprins, voi scoate azi masina sa vad cum se comporta si daca se incalzeste o celula mai tare decat celelalte.


Am iesit cu masina si parca nu mai are vlaga, inainte cand ii dadeam throttle la maxim se rasturna si acum nu se ridica deloc pe rotile din spate, tot 10 minute au tinut acumulatorii , ambii acumulatori erau putin calduti in partea de jos si apoi din ce in ce mai reci spre capatul cu fire-conectori, cel lovit era mai rece decat celalalt, eu ma gandesc asa:

1. acumulatorii sunt de proasta calitate, au fost ieftini si cat am dat atat au tinut sau poate 10 minute tine 2x3000 mah la un MT;
2. incarcatorul ieftin nu ii incarca bine sau sa stricat;
3. cauciucul nu este lipit de janta si poate a intrat apa si astfel sunt rotile mai grele si trage mai greu masina;
4. motoarele brushed - li s-au dus perii si trebuiesc schimbate.

Daca as trece pe lipo, ar rezista ESC-ul ? si cum as sti cand sa ma opresc din joaca ca sa nu descarc acumulatorul complet?
Fan Nokia.
0

#20 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 14 January 2011 - 08:31 PM

@rad_gaby - este un singur ESC de 14.4v ( doua baterii inseriate ) dar BEC-ul intern trage numai de pe una.
Nu sunt 2 esc-uri care controleaza separat motoarele.

@lamav4 -
1 - la mine acum dupa aproape 3 ani bateriile originale de 3300 inca mai iau 2500mah la incarcare. Daca sunt intretinute corect vor tine vreme lungaaa :)
2 - eu an incarcator de 30usd de pe hobbycity cu care incar cu 2A si descarc cu 0.7A
Reguli - incarca bateriile dar nu le pune calde in masina, lasa-le un pic.
- dupa ce dai o tura sanatoasa cu masina lasa bateriile o juma de ora sa stea iar apoi ar fi de preferat sa le descarci pana la 1V/cel adica 6V, le mai lasi juma de ora apoi le pui la incarcat.
3- nu e cazul numai daca ai facut-o submarin.
4 - daca se duc periile la un motor atunci motoarele se vor incinge inegal, pipaie-le dupa ce-i dai forja.

Daca treci pe lipo voltajul va fi 16.8V cand bateriile sunt proaspat scoase de pe incarcator. La acest voltaj am citit pe e-savage.com ca se mai intampla sa se comporte putintel ciudat masina pana scade voltajul pe baterii putin.
Se mai intampla sa dea esc-ul in thermal shutdown daca te dai prin iarba mare sau nisip ... etc. Poti monta un ventilator pe esc. http://www.youtube.c...h?v=2GRI8qQYoYs In filmul asta eram cu 2 baterii nimh intellect 4600 . Cele mai proaste baterii care le-am avut vreodata.
Oricum senzatia e tare cu lipo.

@ivan_alexandru - poveste lunga cu amortizoarele - vb pe skype sau msg ca fac degetita sa scriu aici.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#21 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 30 July 2014 - 07:53 PM

Noutati, ceva ? Ce sa mai aduce cu E Savage-le pe care le aveti, daca binenteles le mai aveti.
Eram curios ce modificari ati facut.
In ceea ce priveste bateriile, cu cat sunt mai noi cu atat tin mai mult.
Ce am observat este ca se descarca mai bine cand le dau doar descarcare, eu avand un incarcator Imax B 6 si nu cand dau ciclu descarcare- incarcare.
Dau separat descarcare cu 1 A pana la valoare de 6 V si apoi incarcare pana la valoarea in mAh a acumulatorului.
Pot spune ca ma tin acumulatorii undeva la 25-30 minute la 3600 mAH si 20 minute la 3000.
Prietenul meu are de la Plazma de 4600 si cand ii incar a full se da 40 de minute fara probleme.
Tutoriale de trecere la brusheless am vazut pe net garla, dar sincer nu stiu ce sa aleg...
Poate cineva sa ne recomande din experienta?
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu