Crash Despre aterizari fortate
#62
Postat 10 July 2005 - 08:05 PM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#63
Postat 10 July 2005 - 09:36 PM
Ce credeti?
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#64
Postat 11 July 2005 - 04:42 AM
#65
Postat 11 July 2005 - 12:40 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#66 Guest_Calin_*
Postat 11 July 2005 - 01:39 PM
#67
Postat 11 July 2005 - 01:59 PM
Eu sunt incepator si am spart si eu abia doua modele. Vad ca si cei cu experienta dau ce ele de pamant.
La investitia de pana acuma, bine ca nevasta-mea nu stie, incep sa cred ca am apucat pe cai gresite.
Credeam ca dupa oarecare timp, as putea ateriza un model in siguranta dar se pare ca a fost doar o iluzie. ;)
#68
Postat 11 July 2005 - 02:31 PM
Eu nu am NICI un crash la activ ;)
Bafta
#69
Postat 11 July 2005 - 03:54 PM
Aceasta postare a fost editata de old-boy: 11 July 2005 - 03:55 PM
#70
Postat 11 July 2005 - 04:36 PM
Despre crashuri :(
Si n-am nici unul ;)
Bafta
#71 Guest_Calin_*
Postat 11 July 2005 - 07:03 PM
#72
Postat 11 July 2005 - 08:22 PM
Tot ce se scrie pe acest subiect ma face sa am niste reactii contradictorii. Eu, cel care am avut parte numai de crash-uri pana acum si cu profesor si fara. Pe o latura ma face sa-mi creasca sperantele ca voi reusi, pe de alta parte ma face sa ma gandesc ca mai bine vand tot si ma las. Practica dovedeste insa ca totusi am ceva rabdare si perseverenta, caci altfel dupa ultimul crach cand am fost atat de dezamagit incat nici nu mai vroiam sa-l iau de pe camp, am reusit sa-l reconstruiesc in intregime.
Acum elicopterul este gata si perfect functional, dar nu mai am sprijinul lui Silviu care din pacate lipseste pentru o buna bucata de vreme.
Ce sa fac? Sa incerc singur? Sa mai astept pana voi deveni expert pe FMS?
Si atunci ma intreb: placerea aeromodelismului trebuie atat de scump platita?