Crash Despre aterizari fortate
#31
Postat 17 June 2003 - 12:46 PM
Shi daca se mai duce BigMamaAmigdal la balta ,noaptea sa dascinte da tot felu da pene shi bruiaji,sa zica shi una da spor ,chef si timp liber pentru muncit la navomodelii ditr-alea da ciopleste unii pin casa,ca de cind cu nenorocirea da sesiune cari a cazut de la bunu' Dumnazau pa capu' la puradeii care sa duce la facultatilii lor ca ca sa sa faca ceva in viata,nu mai apuca mancalea-si slefuirea lor sa mai lipesca doua lemnii la un loc.
Sanatate lu' mama Amigdala shi dam shi noi o bere.
#33
Postat 17 June 2003 - 01:01 PM
Daca nimic din ce ati citit pana acum nu funtioneaza incercati asa .
Sau
Daca ai doua maini stangi si te panichezi repede incearca intai asa .
Sau
Daca esti fraier , numele tau e ZOD si nu stii cu planoru incearca asa.
#34
Postat 17 June 2003 - 01:35 PM
Citeaza
Daca ai doua maini stingi,si alea puse invers si te panichezi repede incearca intai asa.
Cred ca asta e varianta corecta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Sa va spun si eu cum am dat cu macheta de asfalt? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
#35
Postat 22 June 2003 - 10:55 PM
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
#36
Postat 23 June 2003 - 01:07 PM
Ce mai e nou pe la tine? Ai restaurat motoplanorul? Vad ca ai fost si tu prin parc cind a patit-o Chiftirica dar nu ai spus nimic de aeromodelul tau.
#37
Postat 23 June 2003 - 01:53 PM
Oricum am mai invatat ceva. Am lipit conul ca si ala s-a rupt si m-am gandit sa fac un test sa vad daca tine . Era sa imi reteze nasu cand i-am dat drumu . Concluzie : Nu lipiti con , elice si orice se invarte repede .
PS : Pt elice o sa pun anunt la cumparari .
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 23 June 2003 - 01:56 PM
#38
Postat 23 June 2003 - 02:57 PM
Bine ca nu ai ramas si tu "fara ceva componente" .... doamne fereste ...... :lol:
#39
Postat 23 June 2003 - 03:12 PM
Presupun ca motoul RHC "Pentru copilul din tine" are mai mult substrat decat ma asteptam .
#40
Postat 10 October 2003 - 05:51 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#41
Postat 11 October 2003 - 11:26 AM
Sa aducem in actualitate .
Dupa o zi fumoasa cu soare la zborul cu nr 4 vad capota planorului fluturand atarnata de o bocata de scoch . Dau planoru' jos frumos (ca acum stiu cum :huh: ) pun scociu la loc si zvarl... cu el inapoi in aer . Planoru o ia in sus vertical io ma uit ca boul si pana sa imi dau seama ca trimerul era pus aiurea planoru zacea crapat in doo la picioarele mele. Partea buna e ca nu m-a lovit in cap. Partea proasta e ca mai aveam cam 1 -2 zboruri si n-am mai putut sa le fac. ...
Zicala "Graba strica treaba " e un pic depasit in modelism . Ar trebui sa fie "Graba nenoroceste modelu "
Oricum totul e bine si modelul e refacut (Meci inca odata Octavian ) .
#42
Postat 13 October 2003 - 09:05 AM
Sper sa nu te superi ca glumeam doar.
#44
Postat 13 October 2003 - 01:08 PM
A fost un cosmar acel planor, ca o fata mare...cu fitze si figuri.
Am trintit-o de citeva ori apoi l-am zburat daca se poate numi asa cu ocazia RR2003 dar greu de tot.
Am mai mutilat-o pina ce i-am schimbat tot botul cu unul mai lung ca sa folosesc echilibrarea CG cu sarcina utila si nu cu plumbii lui Marinaru dar degeaba....cade ca o piatra din cer. Am pus un motor de 400 sa traga ceva de ea...nimic asa ca m-am plictisit sa tot car lada dupa mine. Recent, acum vreo 2 saptamini, am mai insistat ultima oara cu sandoul sa o ridic dar am arat terenul de zbor cu ea asa ca...l-am pensionat.
Acum sta frumusel agatat de un cui pe perete sa dea "dizain" atelierului.
Curind cred ca voi schimba si motto-ul de mai jos ca nu mai are farmec....
zozo
#45
Postat 23 May 2004 - 10:16 PM
hehhe dureroase sunt crash-urile.;.. mai ales cand distrugi in punctele esentiale un avion...
zburat subsemnatul cu instructor... zburat si singur dar sub supraveghere... si ce zice el... hai sa bag o tura si in parc langa scoala... vreme frumoasa... foarte aproape de campus...
scoate migu' una bucata trainer 1.4 metri anvegura cu motor 0.40 magnum... baga metanolu porneste motorul .. freaca in betele de la telecomanda.. suprafetele de comanda functionau cum trebuie motorul la fel... si da-i drumul...
1.) intr-adevar profundoru trebuie limitat mai ales la ne-experimentati ca mine... decolare mai verticala decat a mea nu cred ca am mai vazut...
in plus parcu si implicit locul plat folosit care parea suficient de mare... devine deodata neincapator... subsemnatu se pierde cu firea desi reuseste sa faca una bucata tonou... una bucata trecerre foarte aproape de pamant si urcare in forta la verticala... juma de looping.. repet NU vroiam sa le fac ci intrand in panica (ca mi se parea ca n-am loc sa zbor) am dat vitezxa la motor si bagat supra-control... lipsa de experienta. Dupa ce frec la comenzi de dracul ia face bestia picaj perfect la verticala direct pe capota unui superb SUV...
vine politia, face poza... ia datele subsemnatului... peste doua zile subsemnatul plateste una bucata reparatie... cam de 4 ori mai scumpa decat modelu si telecomanda la un loc (astea sa tot fi costat vreo 150 dolari)...
sfat: SA nu va puna dracu sa zburati in locuri restranse cu masini (mai ales scumpe) alaturi!
orice pare suficient de mare devine insuficient pentru zbor...
MIG-29
#46
Postat 24 May 2004 - 09:58 AM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#48
Postat 24 May 2004 - 08:28 PM
asta e invatatura de minte... data viitoare aleg cel mai mare camp posibil :D
MIG-29
#49
Postat 30 June 2005 - 11:41 AM
Deci montez pack-ul, fac probe sa vad fiecare comanda daca mere, pun avionul jos si dai gaz... Nu a vrut sa plece nici dupa a doua incercare si deci hai sa-l lansez din mana. Cum l-am aruncat, a inceput sa se inalte frumushelu' de el pe o traiectorie lina catre albastrul cerului. Numai ca aici intervine pilotu' din mine si de ce sa-l las sa se inalte si sa ajunga la o inaltime safe, cand pot sa fac un viraj si acum....?
Si deci nici una nici doua dau de stick dreapta incet, dar stupoare, avionul o ia stanga, intra in vrie si directia pamant...
Si uite asa saptamana de munca si chit-ul s-au dus pe apa Sambetei. Morala :
1. Verificati nu numai daca se misca comenzile, ci si daca se misca in directia in care trebe.(si nu mi-ar fi ciuda daca nu as mai fi citit despre asta...)
2. Urcati aparatul la o inaltime safety pentru a face testele si fonfeurile aero.
3. Nu va ducetzi de nebuni singuri cand zburatzi prima data ceva, caci mai multe minti si mai multe perechi de ochi avizati pot duce la o rata ceva mai scazuta de crash-uri.
Restul punctelor 4, 5 ... las sa le completeze si ceilalti patzitzi sau cei care erau s-o patzeasca...
Pana imi parvin pozele cu crashu' va las sa comentatzi subiectul.
Silfax patzitu'
#50
Postat 30 June 2005 - 12:03 PM
La mine se numeste clar: prostie :)
Sunt de acord cu Silfax - cativa ochi in plus nu strica niciodata
#51
Postat 30 June 2005 - 12:24 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#52
Postat 30 June 2005 - 12:26 PM
Fisiere atasate
-
bipe.JPG (93.54K)
Number of downloads: 185
#55
Postat 30 June 2005 - 03:25 PM
Daca ai UN singur SERVO pe eleroane era suficient sa dai pe INVERS si scapai!
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 30 June 2005 - 03:43 PM
#58
Postat 03 July 2005 - 10:08 PM
Aceasta postare a fost editata de Silfax: 03 July 2005 - 10:09 PM
#59
Postat 08 July 2005 - 07:27 AM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#60
Postat 10 July 2005 - 06:07 PM
http://yasairshow.co.uk/detail.php?thepage...Gordon%20Nichol