Modelism - RHC Forum: Crash - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Crash Despre aterizari fortate

#31 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 17 June 2003 - 12:46 PM

La ce descintec a scos BigMamaAmigdala e zic ca fara 800 da heuroi si 400 da dolari nu scapati ,voi hastia da le zburati toata ziua.

Shi daca se mai duce BigMamaAmigdal la balta ,noaptea sa dascinte da tot felu da pene shi bruiaji,sa zica shi una da spor ,chef si timp liber pentru muncit la navomodelii ditr-alea da ciopleste unii pin casa,ca de cind cu nenorocirea da sesiune cari a cazut de la bunu' Dumnazau pa capu' la puradeii care sa duce la facultatilii lor ca ca sa sa faca ceva in viata,nu mai apuca mancalea-si slefuirea lor sa mai lipesca doua lemnii la un loc.

Sanatate lu' mama Amigdala shi dam shi noi o bere.
Homo Nauticus
0

#32 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 17 June 2003 - 12:50 PM

Bagam pa vademecum da unde , la ce capitol?
Homo Nauticus
0

#33 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 17 June 2003 - 01:01 PM

La un capitol care sa se numeascaaa.......aaa....
Daca nimic din ce ati citit pana acum nu funtioneaza incercati asa .
Sau
Daca ai doua maini stangi si te panichezi repede incearca intai asa .
Sau
Daca esti fraier , numele tau e ZOD si nu stii cu planoru incearca asa.
DT
0

#34 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 17 June 2003 - 01:35 PM

Citeaza

Daca ai doua maini stangi si te panichezi repede incearca intai asa .


Daca ai doua maini stingi,si alea puse invers si te panichezi repede incearca intai asa.



Cred ca asta e varianta corecta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif

Sa va spun si eu cum am dat cu macheta de asfalt? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Homo Nauticus
0

#35 Useril este offline   Screamer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 318
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 June 2003 - 10:55 PM

am o intrebare: am auzit de la cineva ka la avionele de la clasa f4b trebuie ka centrul de greutate al avionului sa fie in bordul de atac al aripii ????? Este adevarat ka mie mi se pare super ciudat.....
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Graupner "Amateur II" - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)
0

#36 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 23 June 2003 - 01:07 PM

ZOD!

Ce mai e nou pe la tine? Ai restaurat motoplanorul? Vad ca ai fost si tu prin parc cind a patit-o Chiftirica dar nu ai spus nimic de aeromodelul tau.
0

#37 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 23 June 2003 - 01:53 PM

Al meu nu avea aripile la el. Erau acasa . S-a uitat chiftirica la el sa ma corecteze daca am gresit la corectiile cu corectorul poxipol . Prea devreme nu o sa zboare ca vad ca nu gasesc elice 7x3 pliabila. Rhc nu raspunde la chemare , banuiesc io ca n-au , concurenta n-are, nemtzii nu dau decat cu card si ma costa 10 eur trasportul cand elicea costa fro 5-6 . Si cine mai vinde in bucuresti da la un pret de nu iti mai vine .
Oricum am mai invatat ceva. Am lipit conul ca si ala s-a rupt si m-am gandit sa fac un test sa vad daca tine . Era sa imi reteze nasu cand i-am dat drumu . Concluzie : Nu lipiti con , elice si orice se invarte repede .
PS : Pt elice o sa pun anunt la cumparari .

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 23 June 2003 - 01:56 PM

DT
0

#38 Useril este offline   Virgil 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

  Postat 23 June 2003 - 02:57 PM

:lol: :lol: Bravo ai mai invatat o lectie importanta ..... :lol:
Bine ca nu ai ramas si tu "fara ceva componente" .... doamne fereste ...... :lol:
Virge
mai am si eu cate o idee
http://www.rhcforum....c/32151-virgil/
0

#39 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 23 June 2003 - 03:12 PM

Radeti voi ca am zis-o io asa haios . Dar daca nu eram rapid ca cichi cian acum aveam chelie . Sincer nu stiu ce am avut in cap cand m-am gandit sa il lipesc dar totusi ceva a fost in cap daca am testat daca tine .
Presupun ca motoul RHC "Pentru copilul din tine" are mai mult substrat decat ma asteptam .
DT
0

#40 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 10 October 2003 - 05:51 PM

MAI ADUC IN ACTUALITATE RUBRICA ACEASTA. rAD CU LACRIMI CAND CITESC. dar vad ca sunt si sfaturi foarte4 foarte utile, deci ATENTIE! Folostile!
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#41 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 11 October 2003 - 11:26 AM

Ai dreptate Profesore .
Sa aducem in actualitate .
Dupa o zi fumoasa cu soare la zborul cu nr 4 vad capota planorului fluturand atarnata de o bocata de scoch . Dau planoru' jos frumos (ca acum stiu cum :huh: ) pun scociu la loc si zvarl... cu el inapoi in aer . Planoru o ia in sus vertical io ma uit ca boul si pana sa imi dau seama ca trimerul era pus aiurea planoru zacea crapat in doo la picioarele mele. Partea buna e ca nu m-a lovit in cap. Partea proasta e ca mai aveam cam 1 -2 zboruri si n-am mai putut sa le fac. ...
Zicala "Graba strica treaba " e un pic depasit in modelism . Ar trebui sa fie "Graba nenoroceste modelu "
Oricum totul e bine si modelul e refacut (Meci inca odata Octavian ) .
DT
0

#42 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 13 October 2003 - 09:05 AM

Mai mai! Iar ai facut-o zod, pardon zob :) !

Sper sa nu te superi ca glumeam doar.
0

#43 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 October 2003 - 10:59 AM

E rezolvata problema uitata si reechilibrata sa nu mai se intample asa ceva .
He he .. si tu Zozo parca tot zodeai pardon zdrobeai Spatz-ul de pamant .
DT
0

#44 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 13 October 2003 - 01:08 PM

he he...l-am pensionat!!!

A fost un cosmar acel planor, ca o fata mare...cu fitze si figuri.
Am trintit-o de citeva ori apoi l-am zburat daca se poate numi asa cu ocazia RR2003 dar greu de tot.
Am mai mutilat-o pina ce i-am schimbat tot botul cu unul mai lung ca sa folosesc echilibrarea CG cu sarcina utila si nu cu plumbii lui Marinaru dar degeaba....cade ca o piatra din cer. Am pus un motor de 400 sa traga ceva de ea...nimic asa ca m-am plictisit sa tot car lada dupa mine. Recent, acum vreo 2 saptamini, am mai insistat ultima oara cu sandoul sa o ridic dar am arat terenul de zbor cu ea asa ca...l-am pensionat.
Acum sta frumusel agatat de un cui pe perete sa dea "dizain" atelierului.

Curind cred ca voi schimba si motto-ul de mai jos ca nu mai are farmec....

zozo
0

#45 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 May 2004 - 10:16 PM

salutari....
hehhe dureroase sunt crash-urile.;.. mai ales cand distrugi in punctele esentiale un avion...

zburat subsemnatul cu instructor... zburat si singur dar sub supraveghere... si ce zice el... hai sa bag o tura si in parc langa scoala... vreme frumoasa... foarte aproape de campus...
scoate migu' una bucata trainer 1.4 metri anvegura cu motor 0.40 magnum... baga metanolu porneste motorul .. freaca in betele de la telecomanda.. suprafetele de comanda functionau cum trebuie motorul la fel... si da-i drumul...

1.) intr-adevar profundoru trebuie limitat mai ales la ne-experimentati ca mine... decolare mai verticala decat a mea nu cred ca am mai vazut...

in plus parcu si implicit locul plat folosit care parea suficient de mare... devine deodata neincapator... subsemnatu se pierde cu firea desi reuseste sa faca una bucata tonou... una bucata trecerre foarte aproape de pamant si urcare in forta la verticala... juma de looping.. repet NU vroiam sa le fac ci intrand in panica (ca mi se parea ca n-am loc sa zbor) am dat vitezxa la motor si bagat supra-control... lipsa de experienta. Dupa ce frec la comenzi de dracul ia face bestia picaj perfect la verticala direct pe capota unui superb SUV...

vine politia, face poza... ia datele subsemnatului... peste doua zile subsemnatul plateste una bucata reparatie... cam de 4 ori mai scumpa decat modelu si telecomanda la un loc (astea sa tot fi costat vreo 150 dolari)...

sfat: SA nu va puna dracu sa zburati in locuri restranse cu masini (mai ales scumpe) alaturi!
orice pare suficient de mare devine insuficient pentru zbor...

MIG-29
0

#46 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 May 2004 - 09:58 AM

nu merita sub nici o forma sa zbori prin parcuri cu modele rapide si greu controlabile, daramite daca esti incepator si cel mai putin cu motoare termice; hai, slowflyere... mai merg, desi...
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#47 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 24 May 2004 - 10:32 AM

...desi stiu pe cineva care mi l-a bagat... NU NU ACOLO !!! in masina ,pe masina , pe cort, sub masina. Nu ne-a lovit in cap pana acum .
DT
0

#48 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 May 2004 - 08:28 PM

era un trainer pe care credeam la momentul respectiv ca-l stapanesc destul de bine... aveam ceva zboruri cu el... dar... inevitabilul se poate produce...

asta e invatatura de minte... data viitoare aleg cel mai mare camp posibil :D

MIG-29
0

#49 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 30 June 2005 - 11:41 AM

Asa cum sta bine la un modelist, ieri am iesit la probe de zbor cu ultima mea creatie. Vremea super pt. zbor, vantul abia daca adia...
Deci montez pack-ul, fac probe sa vad fiecare comanda daca mere, pun avionul jos si dai gaz... Nu a vrut sa plece nici dupa a doua incercare si deci hai sa-l lansez din mana. Cum l-am aruncat, a inceput sa se inalte frumushelu' de el pe o traiectorie lina catre albastrul cerului. Numai ca aici intervine pilotu' din mine si de ce sa-l las sa se inalte si sa ajunga la o inaltime safe, cand pot sa fac un viraj si acum....?
Si deci nici una nici doua dau de stick dreapta incet, dar stupoare, avionul o ia stanga, intra in vrie si directia pamant...
Si uite asa saptamana de munca si chit-ul s-au dus pe apa Sambetei. Morala :
1. Verificati nu numai daca se misca comenzile, ci si daca se misca in directia in care trebe.(si nu mi-ar fi ciuda daca nu as mai fi citit despre asta...)
2. Urcati aparatul la o inaltime safety pentru a face testele si fonfeurile aero.
3. Nu va ducetzi de nebuni singuri cand zburatzi prima data ceva, caci mai multe minti si mai multe perechi de ochi avizati pot duce la o rata ceva mai scazuta de crash-uri.

Restul punctelor 4, 5 ... las sa le completeze si ceilalti patzitzi sau cei care erau s-o patzeasca...
Pana imi parvin pozele cu crashu' va las sa comentatzi subiectul.

Silfax patzitu'
...audaces fortuna iuvat...
0

#50 Useril este offline   down 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 24-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 30 June 2005 - 12:03 PM

Nu stiu de ce mi se pare foarte foarte cunoscut.... Dupa ce am copiat pe statie un model peste altul (numai ca am facut copierea bine si denumirea lor invers), am testat la camp si totul se misca.... se pare ca eleroanele in schimb erau pe "revers". Totusi am reusit sa salvez ceva: a cazut de pe la 7-8metri si cum era biplan "a scapat" doar cu o gaura in aripa si ampenajele rupte. Dupa vreo trei luni de munca mai pot adauga linistit 2 saptamani.
La mine se numeste clar: prostie :)
Sunt de acord cu Silfax - cativa ochi in plus nu strica niciodata
0

#51 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 30 June 2005 - 12:24 PM

Eu am vazut un acrobat plecand cu receptia oprita. Era asa de bine centrat ca a decolat singur si a disparut in azur.DEH!
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#52 Useril este offline   down 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 24-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 30 June 2005 - 12:26 PM

Cam asa arata inainte de crash; ma rog mai avea ceva "desene" pe el in momentul "colectarii" de pe camp. Din pacate nu am poze din ziua aia ca eram cu el la teste si m-am gandit ca pozele le fac alta data. Asa ca o sa le fac cu alta ocazie.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  bipe.JPG (93.54K)
    Number of downloads: 185

0

#53 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 30 June 2005 - 12:54 PM

Cred ca aici vor aparea multe poze de "inainte" si "dupa"... asa arata al meu cu o seara inainte:

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  BF2.jpg (99.04K)
    Number of downloads: 183

...audaces fortuna iuvat...
0

#54 Useril este offline   znecula 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 845
  • Inregistrat: 03-April 05
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 30 June 2005 - 12:57 PM

Hi-hi-hi.....
Se intampla si celor "batrani"

Ce satisfactie !!!!
0

#55 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 30 June 2005 - 03:25 PM

Daca stricai un telefon acu aveai modelul INTREG! :)
Daca ai UN singur SERVO pe eleroane era suficient sa dai pe INVERS si scapai!

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 30 June 2005 - 03:43 PM

0

#56 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 30 June 2005 - 03:45 PM

MULTE n-am mai povestit eu pe forum! :)
0

#57 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 30 June 2005 - 04:13 PM

sau sfaturi si cugetari pus demult in top aici

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 30 June 2005 - 04:14 PM

flying is my life...
0

#58 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 03 July 2005 - 10:08 PM

Eu ma tin de patzanii lantz bag seama... azi dupa ce la pranz am efectuat primul meu zbor din viata mea cu o aripa in vazul publicului, seara bineinteles ca ies din nou, cu aripa proaspat trimata sa mai fac un zbor, numai ca ghinion... tot dand cu ea de pamant, receptia s-a cam plictisit sa raspunda in limita vizualului si inceteaza sa mai fonctioneze cand imi era lumea mai draga si aripa mai sus... apoi de tot cursul povestii s-a ocupat vantul ce adia din belsug si porumbul inaltzat catinel la marginea pistei... De nu era Afonix cu mine, cautam eu mult si bine prin cucuruz si la ora asta....

Aceasta postare a fost editata de Silfax: 03 July 2005 - 10:09 PM

...audaces fortuna iuvat...
0

#59 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 08 July 2005 - 07:27 AM

Mai stie cineva unde este crash-ul Boeing-ului ala cu motoare cu turbina?Multumesc
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#60 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 July 2005 - 06:07 PM

Uite poze din mometul cand inca mai era intreg. Dar o sa gasesc si filmul ca il am undeva.
http://yasairshow.co.uk/detail.php?thepage...Gordon%20Nichol
Invata repede si aplica...tot repede!
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu