Pagina 1 din 1
CE MOTOR PTR DRIFT
#2
Postat 19 March 2014 - 12:08 PM
In functie de bugetul de care dispui putem sa iti si recomandam unele modele.
De asemenea daca doresti brushless sau brushed, ar fi ok sa ne spui.
De asemenea daca doresti brushless sau brushed, ar fi ok sa ne spui.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#5
Postat 19 March 2014 - 09:46 PM
opelas, la 19 March 2014 - 02:38 PM, a spus:
Masinuta este construita pe un sasiu TL 01 de la TAMIYA
Foloseste ce motor vrei... nu prea poti numi drift ce vei face cu ea... cel mult niste derapari! Cred ca mai bine mai strangi si iei o masina sh gen sprint care cu electronica brushed si mici modificari se preteaza la drift!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#6
Postat 19 March 2014 - 09:55 PM
#7
Postat 19 March 2014 - 10:08 PM
Pentru buget redus, orice periat capsulat de 20t ar fi perfect. Buget maxim 60 lei
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#9
Postat 20 March 2014 - 06:53 AM
Salutare
Daca discutam despre motoare brushed acel T reprezinta numarul de spire infasurate pe acel motor. Cu cat valoarea T este mai mare cu atat numarul de spire este si el mai mare. Din aceasta cauza rezistenta motorului creste si automat va deveni mai lent.
Tu fiind incepator un 20T ar fi mai mult decat suficient.
De asemenea cauciucurile conteaza foarte mult in acest stil. Ca recomandare t-drift pentru asfalt,granit,mocheta si super drift pentru gresie si suprafete foarte alunecoase.
Daca esti din Bucuresti sa stii ca poti veni la pista in Grand Arena. In fiecare zi dupa ora 18.00 cineva din gasca noastra de rc-drifteri este mereu pe acolo.De asemenea sambata si duminica suntem mereu prezenti dupa ora doua pana tarziu in noapte.
Daca discutam despre motoare brushed acel T reprezinta numarul de spire infasurate pe acel motor. Cu cat valoarea T este mai mare cu atat numarul de spire este si el mai mare. Din aceasta cauza rezistenta motorului creste si automat va deveni mai lent.
Tu fiind incepator un 20T ar fi mai mult decat suficient.
De asemenea cauciucurile conteaza foarte mult in acest stil. Ca recomandare t-drift pentru asfalt,granit,mocheta si super drift pentru gresie si suprafete foarte alunecoase.
Daca esti din Bucuresti sa stii ca poti veni la pista in Grand Arena. In fiecare zi dupa ora 18.00 cineva din gasca noastra de rc-drifteri este mereu pe acolo.De asemenea sambata si duminica suntem mereu prezenti dupa ora doua pana tarziu in noapte.
MST XXX-D VIP HT
Yokomo DRB
MST FXX-D VIP RWD
Yokomo DIB 275
Tamiya TA-05 VDF II
Hot Bodies TCXX
Yokomo DRB
MST FXX-D VIP RWD
Yokomo DIB 275
Tamiya TA-05 VDF II
Hot Bodies TCXX
#10
Postat 20 March 2014 - 10:51 PM
Inteleg deci ca un motor cu multe T uri este lent dar are cuplu mare si atunci se poate utiliza pentru crawler?
Iar ESC -ul este OK daca are valoare mai mica decat a motorului?
In ceea ce priveste mecanica automodelului este ok sa blochez diferentialul spate?
Iar ESC -ul este OK daca are valoare mai mica decat a motorului?
In ceea ce priveste mecanica automodelului este ok sa blochez diferentialul spate?
#11
Postat 02 April 2014 - 09:13 PM
Toate postarile referitoare la constructia automodelului in regie proprie a fost mutata in automodelism / n-am avut deci mi-am facut . ... http://www.rhcforum....ci-mi-am-facut/
Arata acest topic
Pagina 1 din 1