Postat 20 October 2014 - 04:21 PM
Am si eu cateva intrebari punctuale :
1. A fost cineva luat la intrebari pana acum de autoritati pe campurile din jurul Bucurestiului, legat de aceste noi legi ?
2. Presupunand ca maine va veni o autoritate la camp si va cere socoteala, cel care zboara cu avionul si are o legitimatie, o insigna, un nasture, ceva, cu sigla ARA va scapa nepedepsit, iar cel care nu are treaba cu ARA va lua amenda?
3. Daca ARA nu ne poate proteja in sensul celor de mai sus, cand/daca o va putea face ?
Ca as vrea si eu sa devin membru ARA, dar in ordinea logica si fireasca, adica intai ma prinde politia pe camp si-mi da amenda (sau nu, ca doar suntem in Romania si ne intelegem) si cu ocazia asta imi spune ca ar fi trebuit sa fiu membru ARA ca sa fiu in legalitate (altfel spus sa stie si militianul despre ARA). Apoi vin urgent si rog conducerea asociatiei sa ma primeasca si pe mine, desigur cotizand, asa cum e normal, dar sa stiu ca obtin asigurarea iesirii la zbor in legalitate.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6