Discutii Libere_Old Sa nu uitam sa ne respectam reciproc !!!
#1876
Postat 29 March 2015 - 05:14 PM
Oricand acest topic poate fi un bun scenariu, de teatru sau film, fara a fi nevoie de nici o modificare, sunt "dovezi solide" in anumite posturi. :rofl: :rofl:
#1877
Postat 29 March 2015 - 06:33 PM
nicolas, la 29 March 2015 - 05:14 PM, a spus:
Noroc ca nu au miros...:))
#1878
Postat 29 March 2015 - 07:04 PM
ViP_Eol, la 29 March 2015 - 01:24 PM, a spus:
Aeromodelul cu programul cel mai complex pe care-l cunosc şi rămâne tot aeromodel, este cel clasificat la clasa F1, sau A2, dar e o programare mecanică cu un număr de comenzi foarte limitate, executate de un mecanism cu ceas, similar celor de la aparatele foto vechi - autodeclanşatoarele.
...
De asta esti matale asa de relaxat... ca nu esti la 220 pe unde s-a ajuns cu amatorismul...
Ar fi bine sa nu arunci o privire ce poate APM-ul, te-ar demoraliza complet si ai incepe sa militezi pentru interzicerea dronelor. :)
Navigarea automata este maruntis, s-a ajuns la vanare de termice fara nici o interventie de la sol, pur si simplu pe baza analizei parametrilor mediului inconjurator si al evolutiei zburatoarei.
Devine chiar un hobby plicticos :)
#1879
Postat 29 March 2015 - 07:40 PM
Garett, la 29 March 2015 - 01:38 PM, a spus:
Dacă ar fi fost de dragul contradicţiei citam persoana. Aşa a fost doar un lucru dus la absurd extrem. Aşa cum este absurd să compari aeromodelul şi spaţiul unde evoluează cu un automodel, sau navomodel.
#1880
Postat 29 March 2015 - 07:44 PM
bitex, la 29 March 2015 - 02:08 PM, a spus:
Sincer, nu ştiu precis, dar parcă am auzit ceva de comenzi electronice, numai că probele respective au ieşit din zona mea de interes de vreo 28 de ani. :rolleyes:
#1881
Postat 29 March 2015 - 07:56 PM
renatoa, la 29 March 2015 - 07:04 PM, a spus:
Ar fi bine sa nu arunci o privire ce poate APM-ul, te-ar demoraliza complet si ai incepe sa militezi pentru interzicerea dronelor. :)
Navigarea automata este maruntis, s-a ajuns la vanare de termice fara nici o interventie de la sol, pur si simplu pe baza analizei parametrilor mediului inconjurator si al evolutiei zburatoarei.
Devine chiar un hobby plicticos :)
Ete fleoşc ! :D
Unde mai e plăcerea ? Şi io ce să fac ? Să stau să-mi aprind o ţigare şi să mă uit ca viţelu' cum zboară păsăroiul singur ?
Păi io nu am stare cu un planor normal. Până nu-i trag măcar un looping nu mă las.
Din cauza asta nu am plecat de la sportiv la civil deşi mi se oferiseră câteva ocazii. Nici nu am vrut să aud. Şi acum le mulţumesc celor care mi-au respins dosarul pentru şcoala de ofiţeri naviganţi, deşi la vremea respectivă i-am înjurat. Mde ... le era frică să nu fug cu Migu'. :D
Sunt foarte convins că dronele sunt extrem de utile. Nu voi fi niciodată împotriva lor. Sunt împotriva folosirii haotice şi fără nicio regulă, sau cu folosirea lor în alte scopuri decât cele paşnice.
#1882
Postat 29 March 2015 - 08:05 PM
#1883
Postat 29 March 2015 - 08:30 PM
ViP_Eol, la 28 March 2015 - 08:35 PM, a spus:
MT nu s-a luat de aeromodele ci de aeromodelele care sunt drone.
Că tot pomenisem ceva mai devreme de semantică, semiotică, logică şi metamesaj, voi da unele mici citate din ceea ce a fost scris şi a sensului real, plus codul (metamesajul din spatele formulărilor).
Trebuie să înţelegem (mai ales cei din conducerea ARA) că este foarte important să fie atenţi la exprimare altfel apar confuzii majore.
Primul extras, scris de Xorg:
" [...} ARA este oficial numita Agent Aeronautic Civil consultat in procesul de elaborare al reglemetarilor privind operarea aeronavelor fara pilot la bord in spatiul aerian national. "
Traducere : ARA a fost numită Agent Aeronautic Civil - procedură nepermisă de lege, deoarece Agenţii Aeronautici Civili se supun unor reglementări speciale şi obţin autorizarea în urma depunerii unei cereri însoţită de o documentaţie obligatorie. După depunerea cererii, agentul respectiv este vizitat şi inspectat pe domeniul pentru care cere autorizare, se redactează un raport cu concluziile şi se propune aprobarea, sau respingerea cererii de autorizare. Mai departe ... neinteresant. Partea cu consultarea devine obligatorie în cazul AAC.
Ceea ce se ascunde în spatele formulării (mă scuzaţi, dar o să fiu puţin mai plastic, glumeţ :rolleyes: ):
Băieţii de la ARA, cei puţini care muncesc pe brânci să obţină ceea ce-şi doresc ceilalţi mult mai mulţi, au primit o adresă.
Eh ... dorinţele astea, inclusiv cele de a fi recunoscuţi ca fiind importanţi. Normal că băieţii au sărit în sus de bucurie, li s-a mărit pulsul şi pupilele ca la drogaţi (exagerare în spirit de glumă, dar poate reuşiţi să vă daţi seama de efectul pe care l-a avut adresa în mintea lor). Cunosc sentimentul. Nu mai analizezi, nu mai vezi nimic, în afară de bucurie. E normal şi omenesc. Se pare că nici mai târziu nu au mai stat să analizeze ce înseamnă de fapt formularea din adresă. Au vrut să păstreze cât mai mult sentimentul. Din nou ceva perfect normal şi de înţeles. Nu li se poate face o vină. Oricine în situaţia lor ar fi reacţionat la fel.
Într-adevăr adresa respectivă este o recunoaştere a muncii lor şi faptul că au primit-o este de lăudat, dar apare Diavolul (adică eu) care le strică bucuria şi-i serveşte cu duşuri scoţiene. :D
Acum realitatea care nu e de dat la o parte. Ce scrie de fapt în adresă şi cum se traduce:
"[...]
Direcţia Transport Aerian a solicitat AACR cu adresa 4.129 din 02.02.2015 să includă Asociaţia Română de Aeromodelism în grupul agenţilor aeronautici civili care vor fi consultaţi în procesul de elaborare a acestor reglementări."
Am îngroşat anumite cuvinte pentru că fac parte dintr-un lanţ logic şi reprezintă codul interpretării textului.
Nu am să dau explicaţii amănunţite în ceea ce priveşte partea semantică pentru că nu e necesar. De fapt, sunt de părere că simpla îngroşare a lor a "luminat" deja înţelesul textului.
ARA nu a fost numită AAC, ci a fost introdusă pe o listă drept recunoaştere a faptului că reprezintă un grup de cetăţeni care se zburătăcesc şi ei, din diferite motive de bun simţ, pe lângă păsările cele mari şi puternice, dar şi destule de vulnerabile.
DTA a recunoscut acest atribut ARA şi a solicitat celor care ştiu cum să administreze cu adevărat problema să asculte şi opiniile lor. AAC sunt trecuţi într-un registru pe domenii de activitate în domeniul aeronautic, navigant, sau activităţi conexe.
solicitat - includere - grup - consultaţi ... în cazul de faţă grupul reprezintă lista, iar ARA nu este considerată AAC, ci mai mult este alăturată ideii de reprezentare (sindicat). Nici pe departe nu se pune problema de numire, sau alte ... .
Acesta este înţelesul real (cu condiţia să fi priceput cineva ce naiba scriu) şi nu este deloc o realizare de neluat în seamă.
Cu alte cuvinte conform analizei dvs. semantică, semiotică, logică şi a metamesajului, rezulta ca find la fel de fireasca si solicitarea oricarei X entitati de includere a caprelor in randul legumelor.
#1884
Postat 29 March 2015 - 08:34 PM
xorg, la 29 March 2015 - 08:30 PM, a spus:
Doar dacă leguma e varză, sau varza e legumă. Asta doar în spirit de glumă.
M-am exprimat destul de clar : "[...], ci a fost introdusă pe o listă drept recunoaştere a faptului că reprezintă un grup de cetăţeni care se zburătăcesc şi ei, din diferite motive de bun simţ, pe lângă păsările cele mari şi puternice, dar şi destule de vulnerabile."
#1885
Postat 29 March 2015 - 08:39 PM
Mă întrebam dacă ironia ajută la ceva atunci când lucrurile sunt evidente. :rolleyes:
#1886
Postat 29 March 2015 - 10:59 PM
ViP_Eol, la 29 March 2015 - 08:39 PM, a spus:
Mda, se pare ca nu ajuta. Nici ironia, nici aluzia. De data asta va lansez direct o provocare: sa va exprimati toate miile de ganduri si pareri in maxim 3 randuri de text pe zi (pe acest forum). E posibil ? Glumesc, evident ca nu e posibil. Nu va faceti probleme, tineti-o tot asa, ca doar am rotita de scroll la mouse si trec direct la urmatoarea postare a unuia care mai are si altceva de facut in viata decat sa scrie pe un forum...
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#1887
Postat 30 March 2015 - 04:01 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#1888
Postat 30 March 2015 - 06:01 PM
misumat, la 29 March 2015 - 10:59 PM, a spus:
Subscriu ! :yahoo:
#1889
Postat 30 March 2015 - 06:21 PM
misumat, la 29 March 2015 - 10:59 PM, a spus:
Tot respectul meu! Ca sa fiu sigur ca ma incadrez in termenii provocarii, o sa incerc sa fiu ceva mai exigent si o sa-mi exprim miile de ganduri o data la trei ani, in 3 randuri. Nu mi-as impune un astfel de termen, dar stiu sigur ca deseori nu rezist si mai fac abuzuri. Dar data asta chiar o sa incerc. Prin urmare, ne mai auzim peste 3 ani. Tot respectul pentru munca pe care o depuneti...
Raman pe automodele captive, o proba la care sunt legitimat din '85. La aero nu bag mana in foc ca merit.
Spor la treaba si mult succes in tot ce faceti.
Ovidiu.
PS. Prin urmare, ori o sa activez in competitiile oficiale unde nu ma doare capul de nimic, ori o sa zbor pe un teren care sa-mi ofere toata siguranta, undeva intre doua dealuri uitate de lume, mult sub nivelul orizontului. Adica pe proprietatea mea, in gradina casei cum s-ar zice...
Aceasta postare a fost editata de bitex: 31 March 2015 - 07:58 AM
Telefon: 0721 385365
#1890
Postat 30 March 2015 - 11:12 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#1891
Postat 31 March 2015 - 11:26 AM
misumat, la 30 March 2015 - 11:12 PM, a spus:
Unde dai şi unde crapă ! :D
Scuze pentru absenţă, deşi sunt sigur că nu v-a deranjat. :rolleyes:
Aţi spus un lucru adevărat şi definitoriu: "... are capacitatea ...". Vă mulţumesc.
#1892
Postat 31 March 2015 - 11:29 AM
În ultimă instanţă, în lipsă de argumente logice, doar ca să impunem o anumită idee, trecem la atacul la persoană.
#1893
Postat 31 March 2015 - 11:34 AM
#1894
Postat 31 March 2015 - 11:40 AM
#1895
Postat 31 March 2015 - 11:45 AM
#1896
Postat 31 March 2015 - 11:53 AM
P.S. Consideraţi că am răspuns provocării dumneavoastră ? Eu da. În afară de prezentul text, toate celelalte s-au înscris în limita a 3 - 4 rânduri tocmai pentru a vă da posibilitatea să procesaţi fără să vă înfierbântaţi sistemul nervos. :rolleyes:
Cu stimă, Viorel Petca (ViP)
#1897
Postat 31 March 2015 - 11:55 AM
O să obosească rotiţa de scroll. :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 31 March 2015 - 11:56 AM
#1899
Postat 31 March 2015 - 04:17 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1900
Postat 31 March 2015 - 04:44 PM
GigiGL, la 31 March 2015 - 04:17 PM, a spus:
La mine merge pe Chrome, nu si pe Mozilla. Flash Player la zi.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1901
Postat 31 March 2015 - 04:53 PM
That's all folks :)
Fisiere atasate
-
tvrcluj-Andras.JPG (25.87K)
Number of downloads: 74 -
tvrcluj-big.JPG (23.52K)
Number of downloads: 74 -
tvrcluj1.JPG (26.34K)
Number of downloads: 76
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 31 March 2015 - 04:55 PM
#1903
Postat 31 March 2015 - 05:19 PM
adyrex, la 31 March 2015 - 05:09 PM, a spus:
A fost... Poate doar o reluare, trebuie contactat TVR Cluj. Am ratat si eu inceputul. Nu mi-a functionat Flash Player pe Mozilla, ambele la zi cu update-ul. A mers pe Chrome.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#1905
Postat 31 March 2015 - 08:05 PM
FrSky X9D Taranis Plus
Durafly HyperBipe
HobbyKing GoDiscover
F-22 Depron