Pagina 1 din 1
Rodaj motor
#1
Postat 04 March 2014 - 05:39 PM
Salut sunt nelamurit, cum se faca rodajul unui motor, in manual scrie primul rezervor trebuie consumat stand cu rotile in aer, apoi al 3-lea si al 4-lea sa conduc masina in cerc . Al doilea rezervor cum sa-l consum? nu inteleg faceti-mi voi un rezumat, multumesc( este vorba de un hpi trophy 4.6)
#2
Postat 04 March 2014 - 05:56 PM
Primul rezervor cu rotile suspendate, de la al 2-le la al 4-lea condus foarte lejer - incepi sa seci motorul ( adica sa reduci cantitatea de combustibil care intra in motor ), al 4-lea pana la al 6-lea rezervor reglare carburatie pentru a obtine maxim de paerformanta.
Succes
Succes
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
#4
Postat 04 March 2014 - 07:23 PM
Amestecul de aer si combustibil care intra in motor.
Pentru ca am sentimentul ca este primul automodel termic pentru tine, te sfatuiesc sa nu faci rodajuj nesupravegheat de cineva care se pricepe la motoare cu combustie interna.
Pentru ca am sentimentul ca este primul automodel termic pentru tine, te sfatuiesc sa nu faci rodajuj nesupravegheat de cineva care se pricepe la motoare cu combustie interna.
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
#5
Postat 04 March 2014 - 07:59 PM
In mod normal, primele 5-6 rezervoare se consuma FARA a umbla la reglajele de fabrica. Eugen te invata cum face el la motoarele de competitie, al tau neincadrandu-se in aceasta clasa. D-abia dupa acestea poti incepe sa umbli la reglaje, dar cel ami bine, conform sfatului de mai sus, este cel mai bine sa incerci/cauti sa fii supravegheat...
#8
Postat 05 March 2014 - 09:28 AM
george123, la 05 March 2014 - 07:33 AM, a spus:
Da dar in manual scrie sa invart de acel "needle" 2 1/2 adica ? de 2 ori jumatate?
Iti pot spune cum am facut eu rodajul :
1 Rezervor cu rotile in aer , motorul mers in gol fara a atinge tragaciul pistolului.
2 Rezervor , identic cu primul.
3 Rezervor , masina pe pamant , facut opturi cu ea, fara turare de motor, maxim jumatate de cursa de acceleratie.
4 Rezervor identic cu primul.
5 Rezervor linii drepte cu sarje de acceleratie pana la capat
Acesta fiind rodajul.
La al 6 rezervor , dupa ce incalzesti motorul 3-4 minute , pui masina in aer si incepi practic tuningul mortorului. Reglezi Idle Adjustment Screw pana cand rotile motoare nu se mai invart. Pui masina pe sol , faci cateva ture si incepi sa efectuezi reglajele la High Speed Needle, adica invarti in sensul acelor de ceasornic acel surub in pasi mici de 1/8 (ca si cum te-ai uita la un ceas si mergi in pasi de 5-10 minute). Dupa fiecare pas , faci cateva ture, accelerezi , franezi, vezi cat e de nervoasa masina , sa nu se opreasca motorul la franare sau accelerare brusca. Faci acesti pasi pana cand motorul pierde din putere sau se opreste, te intorci la pasul anterior si o lasi asa. Acest surub il poti invarti maxim doua ture si jumatate, asta scrie la manual. Toate setarile se fac cu motorul cald. Trebuie sa ai grija, pentru a prelungi viata motorului sa ai un amestec optim , masinuta sa scoata fum (nu trebuie sa te ingrijoreze fumul si chiar combutibilul de pe teava de esapamanet) nu exagerat, dar evita mersul fara a scoate fum deloc, masina va fi super nervoasa, dar vei distruge motorul mai repede. In acelasi timp ai grija si la temperatura motorului trebuie sa-l mentii la un palier de 90-120 grade celsius.
Trebuie sa tii cont si de faptul ca la fiecare pornire a motorului, e posibil sa trebuiasaca mici ajustari, dar fa-le dupa ce ai incalzit motorul si nu la rece. Din propria experienta , la schimbarea unui tip de bujie ( R3 la R4 sau invers) setarile mi-au fost date peste cap total, am revenit la setarile de fabrica , dupa care am reluat operatiunile de tuning.
Daca ai cartea tehnica a masinutei, banuiesc ca tot ce am povestit eu gasesti acolo. Iti recomand sa intri si pe youtube unde vei gasi o multitudine de clipulete unde iti arata detaliat cum sa faci toate aceste setari inclusiv rodajul. Dupa fiecare iesire, nu uita sa ungi motorasul cu ulei after run. Mai multe despre modelul tau (pe care il am si eu) poti gasi in tema aceasta : http://www.rhcforum....hy-truggy-flux/
Aceasta postare a fost editata de Radubv: 05 March 2014 - 09:30 AM
AUTO
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
#10
Postat 05 March 2014 - 03:14 PM
george123, la 05 March 2014 - 02:35 PM, a spus:
Iti multumesc foarte mult, cred ca am inteles mai bine de la tine decat din manual. :good:
Cu multa placere si multa bafta, rabdare si ...fara tutun... :drinks:
AUTO
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
HPI Trophy Truggy 4.6 2013 2.4GHZ Waterproof- nitro
HPI Blitz2 Flux - electric
FG Baja Buggy Sportsline - benzina
AERO
Align T-Rex 450 Pro V2 - Augusta electric
Align T-Rex 500L Dominator - electric
Align T-Rex 700E DFC - electric
Drake by Dululutu -electric
Easy Star II by Multiplex - electric
Phoenix 2400 - electric
Sbach 342 by FMS 1300mm - electric
DJI Mavic Pro
Realacc Real5 215MM FPV Racing Drone
|||Spektrum DX9|||
Arata acest topic
Pagina 1 din 1