Salut,
Pentru viitor, as vrea un model de drift, dar am mai multe intrebari penru a alege masina cat mai portrivita (ideala)
- Ce scara sa fie?
- Tractiune integrala? spate?
- Sistem de planetare sau sistem de tractiune pe curele?
- Ce model? M-ar interesa model cu piese de rezerva cat mai la indemana, accesibile din RO daca este posibil
- Nou sau Second?
Pagina 1 din 1
Sfat pt Drift Ce masina, ce scara ?
#2
Postat 23 February 2014 - 11:17 AM
Cu tractiune spate iti va fi imposibil sa faci drift.
Scara 1/10 e cea mai raspandita si cea mai ok.
Eu am spus intodeauna si repet, cea mai buna alegere, raport pret/performanta este HPI sprint 2, la care ai si piese de schimb in RO.
Se gasesc si second hand aceste masini.
Scara 1/10 e cea mai raspandita si cea mai ok.
Eu am spus intodeauna si repet, cea mai buna alegere, raport pret/performanta este HPI sprint 2, la care ai si piese de schimb in RO.
Se gasesc si second hand aceste masini.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#3
Postat 23 February 2014 - 12:24 PM
Chestia e, la noi in Tm nu exista pista. Eu tot sper la o minune, dar pina se intimpla avem doar parcari cu praf si pietricele.
Asa la nivel de parking lot drifting, n-am rupt nici o piesa in vreo doua veri de dat cam 2-3 ore pe saptamina. D-aia eu personal am preferat un shaftie cu transmisie complet inchisa, zero maintenance. Ce a contat, gasit cauciucurile potrivite si motorizarea potrivita.
Asa la nivel de parking lot drifting, n-am rupt nici o piesa in vreo doua veri de dat cam 2-3 ore pe saptamina. D-aia eu personal am preferat un shaftie cu transmisie complet inchisa, zero maintenance. Ce a contat, gasit cauciucurile potrivite si motorizarea potrivita.
USER BANNED BY ADMIN
#4
Postat 23 February 2014 - 01:13 PM
Subscriu ce a zis vgeorge. Cea mai buna alegere pentru tine este un sprint 2. Indeplineste cam toate conditiile de care ai nevoie. Nu prea are rost sa iei ceva mai profi pentru ca este foarte scump si nu ai nevoie, plus de asta nu ai piese la indemana asa cum ai de la HPI a doua zi.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
Arata acest topic
Pagina 1 din 1