MOTOARE electrice TRACTIUNE, TURATIE, AMP Cine a mai testat?
#1
Postat 29 August 2005 - 01:17 PM
Brushless 2208/34
CONDITII DE TESTARE:
- 3 celule LI-PO
- elice de 9x5
Rezultat:
motorul nu trage mai mult de 5 A.
Dar carcateristicile dau ASTA:
Cell Count....3 Li-Poly
Elice 9x3.75
Turatie 7880
Amperaj 8.8A
Putere 63W
CE NU E BINE?
Elicea de la GWS?
tensiunea pe acumulator era buna!
Deci???
PS: Masuratoarea am facut-o tocmai in ideea de a nu distruge motorul!
Culmea e ca nu am reusit deci sa scot de la el decit 75% din putere nu?
Dupa amiaza am sa incerc si un test de tractiune + sa masor turatia
Pina atunci: A MAI TESTAT CINEVA MOTORUL ASTA?
Si daca DA ce rezultate a obtinut raportat la cele date de producator?
#3
Postat 29 August 2005 - 01:46 PM
Eu ziceam ca ar fi trebuit sa ia CURENT MULT MAI MARE dar....8)
Ai una disponibila 9x3,75 APC electric?
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 29 August 2005 - 01:47 PM
#5
Postat 29 August 2005 - 02:05 PM
znecula, la 29 Aug 2005, 14:01, a spus:
Daca reusesc sa fac rost de o elice 9x3,75 saptamina asta revin la cimp cu modelul si vedem atunci!
#9
Postat 29 August 2005 - 02:51 PM
acu sunt cei de la ****** 3 x LI-PO de 1300, 11,1 V! 8x1,3 deci suporta si dau amperaju necesar.
De incarcat stiu exact CIT sau incarcat dispunind de un ULTIMATE POWER PEAK LI
Deci acu se exclude oarecum!
@Silviu:
Da regulatorul e un JETI luat odata cu motorul
@Dom doctor:
Diseara acasa!
#10
Postat 29 August 2005 - 02:52 PM
Dragut, la 29 Aug 2005, 13:17, a spus:
Brushless 2208/34
CONDITII DE TESTARE:
- 3 celule LI-PO
- elice de 9x5
Rezultat:
motorul nu trage mai mult de 5 A.
Dar carcateristicile dau ASTA:
Cell Count....3 Li-Poly
Elice 9x3.75
Turatie 7880
Amperaj 8.8A
Putere 63W
CE NU E BINE?
Elicea de la GWS?
tensiunea pe acumulator era buna!
Deci???
PS: Masuratoarea am facut-o tocmai in ideea de a nu distruge motorul!
Culmea e ca nu am reusit deci sa scot de la el decit 75% din putere nu?
Dupa amiaza am sa incerc si un test de tractiune + sa masor turatia
Pina atunci: A MAI TESTAT CINEVA MOTORUL ASTA?
Si daca DA ce rezultate a obtinut raportat la cele date de producator?
MrNice, io suspectez ca el suge 8.8A cand zboara si are alt regim de functionare....!?
Adevarul adevarat e ca si Cyclonul30 al meu cu elice 12*5 la 8 celule NiMh trebuia sa aibe o turatie de 7500rpm cf fisei tehnice (la sol sau in zbor doar cel de sus stie) dar a avt doar 6500 rpm !!??
Imi pare rau ca nu am calculat cu MotoCalc ca ala zice clar pt viteza 0m/s fata de aer sau in zbor cu alte viteze!
Ceea ce este mai ingrijorator este ca la sol trebuie sa consume curentul si puterea cea mai mare.
#12
Postat 29 August 2005 - 02:57 PM
dar nu prea tare!
Restul sunt RECI!
#13
Postat 29 August 2005 - 03:00 PM
Nu cred, s-ar fi incalzit si motorul sau regulator!
De ciuda i-am dat la BLANA si l-am adus jos dupa fo 3...4 minute!
Motor RECE!
Doar pack caldut!
Dupa ce masor turatia mai vedem!
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 29 August 2005 - 03:12 PM
#15
Postat 29 August 2005 - 03:11 PM
TRACTIUNE MAXIMA!
crezi ca daca aveam elicea aia, nu o puneam? :(
Problema s-ar putea sa fie:
DIFERENTA INTRE ELICIILE de SLOW-FLYERE si cele APC - ELECTRO
Chiar daca au diametrul si pasul acelasi pot sa difere prin forma profilului!
Zic si eu... 8)
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 29 August 2005 - 03:14 PM
#16
Postat 29 August 2005 - 03:18 PM
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...=4761&hl=elice&
Intre timp am luat una de termic dar e prea grea si ucid axu la motor!
Deci solutia ar fi una de electric dar APC!
#17
Postat 29 August 2005 - 03:44 PM
Si el tot valoarea de 8.8A o da.. insa.. vreau sa te intreb tu cu ce masori curentul? cu un multimetru din asta de max 1mil cumva? atunci el e de vina pt cei 5A pt ca .. rezistenta lui interna iti promit ca nu e mai mica de 0.1ohmi in timp de variatorul tu are vreo 0.01ohmi... cei de la Axi sunt seriosi si nu red ca dau date aiurea. Elicea.... paote fi si din vina ei dar acolo treaba e imbarligata rau si nu cred ca influenteaza f mult. Oricum eu cred ca o elice APC e buna.
Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 29 August 2005 - 03:45 PM
#18
Postat 29 August 2005 - 06:35 PM
#19
Postat 29 August 2005 - 07:05 PM
Dragut, la 29 Aug 2005, 15:11, a spus:
TRACTIUNE MAXIMA!
crezi ca daca aveam elicea aia, nu o puneam? :o
Problema s-ar putea sa fie:
DIFERENTA INTRE ELICIILE de SLOW-FLYERE si cele APC - ELECTRO
Chiar daca au diametrul si pasul acelasi pot sa difere prin forma profilului!
Zic si eu... :D
Intradevar e dif mare intre apc electro si aia slow fly . Tie iti trebuie Slow fly marimea aia care nu se gaseste 9x3.8 .
Vezi si cu timingul la motor. La controlerul meu nu merge sa setez timingul dar am vazut aceeiasi configuratie cu un controler cu timingul schimbat (pus pe hard) si trage cam cu 25 % mai bine. Adica al meu face hovering cu gazu aproape de sus pe cand ala cu timingul la max face hovering cu gazu la jumate.
#20
Postat 29 August 2005 - 07:36 PM
Chit ca n-am nevoie decit de 8 (am zis sa crape motorul daca o fi ca ala se mai bobineaza, da controlerul nu se mai repara).
Greseala imi apartine.
AM SETAT CONTROLERUL PROST adica am plecat din minim spre maxim. :D
Am incarcat din nou accu si am facut din nou egzperienta, programind corect de asta data si lasindu-l sa-si numere infasurarile.
In 3/4 gaz maninca 7,5 A si mi-l smulge din maina.
A PLECAT DIN ELASTICELE CU CARE ERA PRINS SI MI_A BARBIERIT SCOCHUL DE LINGA ELICE!
INTREBARE:
Daca vreau sa ma limitez la cei 7,5 A cum ar trebui sa fac?
STIMA!
CINe are o elice de 9x3,8 APC electric PLEASE!
#21
Postat 29 August 2005 - 07:40 PM
PS: Puteam sa zic orice dar
NU-MI PLACE SA MINT.
SI
INTOTDEAUNA IMI RECUNOSC GRESELILE!
#22
Postat 29 August 2005 - 08:05 PM
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 29 August 2005 - 08:05 PM
#23
Postat 30 August 2005 - 02:54 AM
#24
Postat 30 August 2005 - 10:55 AM
Cert e ca NU SUPORTA COMPARATIE cu motoarele obisnuite!