Modelism - RHC Forum: MOTOARE electrice TRACTIUNE, TURATIE, AMP - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

MOTOARE electrice TRACTIUNE, TURATIE, AMP Cine a mai testat?

#1 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

  Postat 29 August 2005 - 01:17 PM

MOTOR TESTAT:
Brushless 2208/34

CONDITII DE TESTARE:
- 3 celule LI-PO
- elice de 9x5

Rezultat:
motorul nu trage mai mult de 5 A.

Dar carcateristicile dau ASTA:

Cell Count....3 Li-Poly
Elice 9x3.75
Turatie 7880
Amperaj 8.8A
Putere 63W

CE NU E BINE?
Elicea de la GWS?
tensiunea pe acumulator era buna!

Deci???
PS: Masuratoarea am facut-o tocmai in ideea de a nu distruge motorul!
Culmea e ca nu am reusit deci sa scot de la el decit 75% din putere nu?

Dupa amiaza am sa incerc si un test de tractiune + sa masor turatia

Pina atunci: A MAI TESTAT CINEVA MOTORUL ASTA?
Si daca DA ce rezultate a obtinut raportat la cele date de producator?
0

#2 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 29 August 2005 - 01:44 PM

elicea 9x5 e cam mare.

pune 9x3,75.
am vazut eu motoru asta cu elicea asta si trage de rupe

incearca apc electro sa vezi diferenta!

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 29 August 2005 - 01:45 PM

flying is my life...
0

#3 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 29 August 2005 - 01:46 PM

@Silviu
Eu ziceam ca ar fi trebuit sa ia CURENT MULT MAI MARE dar....8)

Ai una disponibila 9x3,75 APC electric?

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 29 August 2005 - 01:47 PM

0

#4 Useril este offline   znecula 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 845
  • Inregistrat: 03-April 05
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 29 August 2005 - 02:01 PM

Dragut, incearca sa franezi suplimentar motorul si sigur va suge mai mult.

Tu esti nemultumit de motor dar poate ca elicea nu e adecvata.

Tine-ne la curent.
0

#5 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 29 August 2005 - 02:05 PM

znecula, la 29 Aug 2005, 14:01, a spus:

Tu esti nemultumit de motor dar poate ca elicea nu e adecvata.

Daca reusesc sa fac rost de o elice 9x3,75 saptamina asta revin la cimp cu modelul si vedem atunci!
0

#6 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 29 August 2005 - 02:23 PM

Softu' ce zice? 8)

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#7 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 29 August 2005 - 02:36 PM

exact!
de fapt cu ce regulator ai testat?
daca ai jeti alea nu prea dau rateuri.daca ai altceva.....
flying is my life...
0

#8 Guest_esox_*

  • Grup: Guests

Postat 29 August 2005 - 02:40 PM

Oare acumulatorii tai pot sa dea curent suficient? Vezi capacitatea + curentul de descarcare!
0

#9 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 29 August 2005 - 02:51 PM

@esox:
acu sunt cei de la ****** 3 x LI-PO de 1300, 11,1 V! 8x1,3 deci suporta si dau amperaju necesar.
De incarcat stiu exact CIT sau incarcat dispunind de un ULTIMATE POWER PEAK LI
Deci acu se exclude oarecum!

@Silviu:
Da regulatorul e un JETI luat odata cu motorul

@Dom doctor:
Diseara acasa!
0

#10 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 29 August 2005 - 02:52 PM

Dragut, la 29 Aug 2005, 13:17, a spus:

MOTOR TESTAT:
Brushless 2208/34

CONDITII DE TESTARE:
- 3 celule LI-PO
- elice de 9x5

Rezultat:
motorul nu trage mai mult de 5 A.

Dar carcateristicile dau ASTA:

Cell Count....3 Li-Poly
Elice 9x3.75
Turatie 7880
Amperaj 8.8A
Putere 63W

CE NU E BINE?
Elicea de la GWS?
tensiunea pe acumulator era buna!

Deci???
PS: Masuratoarea am facut-o tocmai in ideea de a nu distruge motorul!
Culmea e ca nu am reusit deci sa scot de la el decit 75% din putere nu?

Dupa amiaza am sa incerc si un test de tractiune + sa masor turatia

Pina atunci: A MAI TESTAT CINEVA MOTORUL ASTA?
Si daca DA ce rezultate a obtinut raportat la cele date de producator?

MrNice, io suspectez ca el suge 8.8A cand zboara si are alt regim de functionare....!?
Adevarul adevarat e ca si Cyclonul30 al meu cu elice 12*5 la 8 celule NiMh trebuia sa aibe o turatie de 7500rpm cf fisei tehnice (la sol sau in zbor doar cel de sus stie) dar a avt doar 6500 rpm !!??
Imi pare rau ca nu am calculat cu MotoCalc ca ala zice clar pt viteza 0m/s fata de aer sau in zbor cu alte viteze!
Ceea ce este mai ingrijorator este ca la sol trebuie sa consume curentul si puterea cea mai mare.
0

#11 Guest_esox_*

  • Grup: Guests

Postat 29 August 2005 - 02:54 PM

Se incalzeste ceva? (motor, regulator, acu, eventual conectica)
0

#12 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 29 August 2005 - 02:57 PM

NUMAI PAKUL!
dar nu prea tare!
Restul sunt RECI!
0

#13 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 29 August 2005 - 03:00 PM

@Mr SPACE
Nu cred, s-ar fi incalzit si motorul sau regulator!
De ciuda i-am dat la BLANA si l-am adus jos dupa fo 3...4 minute!
Motor RECE!
Doar pack caldut!
Dupa ce masor turatia mai vedem!

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 29 August 2005 - 03:12 PM

0

#14 Guest_esox_*

  • Grup: Guests

Postat 29 August 2005 - 03:07 PM

De fapt ce urmaresti? Curent/putere maxima, sau randament maxim? Vezi ca randamentul maxim corespunde valorii minime a curentului consumat. Vorba lui Silviu: elicea de 5 e cam mare. Puterea maxima va da cu 9x3.75.
0

#15 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 29 August 2005 - 03:11 PM

@esox:
TRACTIUNE MAXIMA!
crezi ca daca aveam elicea aia, nu o puneam? :(
Problema s-ar putea sa fie:
DIFERENTA INTRE ELICIILE de SLOW-FLYERE si cele APC - ELECTRO
Chiar daca au diametrul si pasul acelasi pot sa difere prin forma profilului!
Zic si eu... 8)

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 29 August 2005 - 03:14 PM

0

#16 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 29 August 2005 - 03:18 PM

Uite de cind cautam o elice:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...=4761&hl=elice&

Intre timp am luat una de termic dar e prea grea si ucid axu la motor!
Deci solutia ar fi una de electric dar APC!
0

#17 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 29 August 2005 - 03:44 PM

tocmai ce muream de curiozitate si am luat MotorCalc iar , noroc ca pe laptop nu l-am mai avut si am putut sa ma uit la date.
Si el tot valoarea de 8.8A o da.. insa.. vreau sa te intreb tu cu ce masori curentul? cu un multimetru din asta de max 1mil cumva? atunci el e de vina pt cei 5A pt ca .. rezistenta lui interna iti promit ca nu e mai mica de 0.1ohmi in timp de variatorul tu are vreo 0.01ohmi... cei de la Axi sunt seriosi si nu red ca dau date aiurea. Elicea.... paote fi si din vina ei dar acolo treaba e imbarligata rau si nu cred ca influenteaza f mult. Oricum eu cred ca o elice APC e buna.

Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 29 August 2005 - 03:45 PM

0

#18 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 405
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 29 August 2005 - 06:35 PM

Vezi ca motoarele multipol printre care se numara si cel pe care il ai au alt "avans"sau timing de functionare.Daca ai controller programabil programeaza-l la timing de 25-35 grade.Sunt o gramada de controllere care merg beton cu motoare cu 2 sau 4 poli dar care nu mai dau randament daca numarul de poli este necorespunzator(mai mare).Tu ai un motor multipol,asa ca sigur timingul tre reprogramat.Vorbesc din experienta nu din citite...
0

#19 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 29 August 2005 - 07:05 PM

Dragut, la 29 Aug 2005, 15:11, a spus:

@esox:
TRACTIUNE MAXIMA!
crezi ca daca aveam elicea aia, nu o puneam? :o
Problema s-ar putea sa fie:
DIFERENTA INTRE ELICIILE de SLOW-FLYERE si cele APC - ELECTRO
Chiar daca au diametrul si pasul acelasi pot sa difere prin forma profilului!
Zic si eu... :D

Intradevar e dif mare intre apc electro si aia slow fly . Tie iti trebuie Slow fly marimea aia care nu se gaseste 9x3.8 .
Vezi si cu timingul la motor. La controlerul meu nu merge sa setez timingul dar am vazut aceeiasi configuratie cu un controler cu timingul schimbat (pus pe hard) si trage cam cu 25 % mai bine. Adica al meu face hovering cu gazu aproape de sus pe cand ala cu timingul la max face hovering cu gazu la jumate.
DT
0

#20 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 29 August 2005 - 07:36 PM

Deci controlerul e un jeti advance de 18 A.
Chit ca n-am nevoie decit de 8 (am zis sa crape motorul daca o fi ca ala se mai bobineaza, da controlerul nu se mai repara).
Greseala imi apartine.
AM SETAT CONTROLERUL PROST adica am plecat din minim spre maxim. :D
Am incarcat din nou accu si am facut din nou egzperienta, programind corect de asta data si lasindu-l sa-si numere infasurarile.
In 3/4 gaz maninca 7,5 A si mi-l smulge din maina.
A PLECAT DIN ELASTICELE CU CARE ERA PRINS SI MI_A BARBIERIT SCOCHUL DE LINGA ELICE!

INTREBARE:
Daca vreau sa ma limitez la cei 7,5 A cum ar trebui sa fac?
STIMA!

CINe are o elice de 9x3,8 APC electric PLEASE!
0

#21 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 29 August 2005 - 07:40 PM

Acu injurati-ma bine da ajutati-ma cu o elice!
PS: Puteam sa zic orice dar
NU-MI PLACE SA MINT.
SI
INTOTDEAUNA IMI RECUNOSC GRESELILE!
0

#22 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 29 August 2005 - 08:05 PM

Oricum miine dimineata de la 6_30 ies la un test cu elicea asta ca nu mai am rabdare pina simbata! :D

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 29 August 2005 - 08:05 PM

0

#23 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 August 2005 - 02:54 AM

Curentul il limitezi din elice.
0

#24 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 30 August 2005 - 10:55 AM

Dimineata am incins un pic http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif motorul!
Cert e ca NU SUPORTA COMPARATIE cu motoarele obisnuite!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu